Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

I30N בארצנו


aharondahari
שימו לב! השרשור הזה בן 1942 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לא פחות מהגרסא הבסיסית של הסטינגר. איזור ה200 בהערכה שמרנית

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 195
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

במחיר כזה יהיה ליונדאי מאוד קשה להתחרות במותגים ותיקים מבוססים ואהובים. השיטה הנכונה היא להציע מחיר אטרקטיבי, למכור הרבה ואז לעלות מחיר מדי מתיחת פנים.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Audi A3

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי ביקורות וגם לפי דעתי ממש לא עדיפה.

הN30 מתנהגת הרבה יותר טוב מקופרה.

 

כן אבל מבחינת הצלחה במכירות בקטגוריה מי מעניין אותו התנהגות?, זה ידני?? נראה לך שנהגים של רכבים בקטגוריה הזאת בישראל מחפשים גיר ידני?! זה פוסל את הרכב אצל רוב קהל היעד שלו - בלי ה״מותג״ של vag ועם גיר ידני יהיה מאוד קשה לרכב הזה להצליח בארץ - מי שמתלהב פה מהגיר הגירסא הספורטיבית הידנית(כמוני) הוא מיעוט, רוב מי שמחפש את הרכבים האלה רוצה להאיץ מהר ברמזור ובלי להעביר הילוכים בעצמו - עצוב אבל אמת.

Mazda 3 touring 5 doors 2.0 6MT 2014 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי באופן אישי פשוט לא עושה את זה, לפחות חיצונית ופנימית מבלי לנהוג עליה. כאילו לקחו i30 פשוטה וניסו לשפצר אותה בצורה עלובה.

יהיה לי ממש קשה להתחרות מול קופרה לצורך העניין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא ברור למה היבואן החליט להביא את הדגם הזה לארץ - הרי הם מוכרים כל כך הרבה לליסינג וכסף טוב אי אפשר לעשות על הרכב הזה. יכול להיות שזה עניין של קידום תדמית, יכול להיות שיצרן "ביקש" ואי אפשר היה לסרב. אנחנו לא נדע. לגבי המחיר לדעתי הוא צריך להיות דומה ל 308GTI, אחרת קשה לרואת איך הם יצליחו למכור. לרכב הזה יש לא מעט יתרונות - הוא רכב לנהג - לא מהיר כמו קופרה או טייפ אר, אבל מהנה מאוד לנהיגה, הוא אמור להיות אמין כמו שמצפים מיונדאי, הוא תוכנן במחשבה להוריד עלויות תחזוקה (לא השתמשו במערכות בלימה יקרות, למשל) ולפחות בחו"ל האחראיות לא נפגעת אם אתה עולה עם הרכב למסלול. עוד שנה כנראה יהיה דגם "אוטומטי" וזה יכול לעזור במכירות. בכל מקרה, נחמד מאוד לראות אותה בארץ ותודה לכלמוביל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן אבל מבחינת הצלחה במכירות בקטגוריה מי מעניין אותו התנהגות?, זה ידני?? נראה לך שנהגים של רכבים בקטגוריה הזאת בישראל מחפשים גיר ידני?! זה פוסל את הרכב אצל רוב קהל היעד שלו - בלי ה״מותג״ של vag ועם גיר ידני יהיה מאוד קשה לרכב הזה להצליח בארץ - מי שמתלהב פה מהגיר הגירסא הספורטיבית הידנית(כמוני) הוא מיעוט, רוב מי שמחפש את הרכבים האלה רוצה להאיץ מהר ברמזור ובלי להעביר הילוכים בעצמו - עצוב אבל אמת.

 

 

אני חושב שיש לא מעט אנשים שזה הסגמנט שהם מחפשים, ספורטיבית פרקטית 5 דלתות , אבל לא אוטומטי, ולא טייס אוטומטי כמו הקופרה.

 

הקופרה וכל מותג הוואג משרה אקסטרה בטחון אצל נהגים בינוניים מינוס והם חושבים שבזכותם הם עשו זמנים טובים במסלול, בפועל הרכב עשה את רוב העבודה. בסופו של דבר ברכב בלי בקרות סביר להניח שהנהג לא מסיים אפילו הקפה אחת בקצב שהרכב עשה בטייס אוטומטי. ובנוסף לזה הרכב נוטה לתת היגוי באופן קבוע.

ה N30 לעומת זאת בהשוואה מתנהגת הרבה כייף, מתקשרת יותר מתנהגת יותר, שוב הכל מביקורות. תשאל אותי אחד לאחד לוקח את ה 30N בלי למצמץ.

 

ועוד לא התייחסתי לזה שקופרה יש כמו זבל על הכביש והיא לא מיוחדת בכלל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שיש לא מעט אנשים שזה הסגמנט שהם מחפשים, ספורטיבית פרקטית 5 דלתות , אבל לא אוטומטי, ולא טייס אוטומטי כמו הקופרה.

 

הקופרה וכל מותג הוואג משרה אקסטרה בטחון אצל נהגים בינוניים מינוס והם חושבים שבזכותם הם עשו זמנים טובים במסלול, בפועל הרכב עשה את רוב העבודה. בסופו של דבר ברכב בלי בקרות סביר להניח שהנהג לא מסיים אפילו הקפה אחת בקצב שהרכב עשה בטייס אוטומטי. ובנוסף לזה הרכב נוטה לתת היגוי באופן קבוע.

ה N30 לעומת זאת בהשוואה מתנהגת הרבה כייף, מתקשרת יותר מתנהגת יותר, שוב הכל מביקורות. תשאל אותי אחד לאחד לוקח את ה 30N בלי למצמץ.

 

ועוד לא התייחסתי לזה שקופרה יש כמו זבל על הכביש והיא לא מיוחדת בכלל.

מהיכן אתה שואב את הידע שיש נהגים בינוניים מינוס ושאנשים לא יודעים לתפעל את כלי הרכב.

אתה ממש כנראה מנותק מסצנת הספורט שיש בארצנו ומספר מסלולים חוקיים שיש ושיש רמה מאד גבוהה של נהגים.

יש הרבה רכבי vag ידניים וזה שיש גיר רובוטי רק נותן לך להגיע לביצועים מהירים יותר מאשר כל נהג עם גיר ידני.

אין לי קופרה אבל זו לא סיבה לקטול כל בעל קופרה שהוא רכב עם המון יכולות.

איש איש וטעמו ואם חשקה נפשך ביונדאי תתחדש.

ימים יגידו אם הרכב הזה יצליח בארצנו ואשמח לראותך עם רכב כזה בימי מסלול באחד המסלולים בארצנו ולהתרשם/להתאכזב.

 

מבחינתי כל רכב ספורטיבי מבורך שמגיע לארץ ואני לא קוטל רכב כמוך שלדעתי מבחינת ביצועים עדיף על זה.

כתבה מעניינת :

https://www.pistonheads.com/news/features/hyundai-i30n-vs-seat-leon-cupra-300/37178

מהכתבה אכן יש יתרונות ליונדאי בחלק מהפרמטרים אך עם שיפור שקיים זמין ל vag ייתרון זה נעלם מהר מאד.

 

תוספת: שוק השיפורים לרכבי vag עצום הן בארץ והן בעולם ואיני יודע אם קיים בכלל אופציה לשיפור ליונדאי בארץ.

עם שיפור קטן בתוכנה שמביא אותך ל 370 כ"ס ו 50 קג'מ ותוסיף שיפור מתלים אתה מקבל רכב שכבר לא יהיה בר תחרות ליונדאי

Sent from my SM-N920I using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי kobi_g

קובי

:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1942 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...