Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2773 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

ברישיון רכב לא רשום הקוד מהירות .

לפני כשנתיים החלפתי את הזוג הקדמי , צמיגי פירלי בקוד H , המוכר זרק לי שאולי כדאי V כי ברכב הזה צריך V.

אשמח לדעת ממישהו שיש לו רכב זהה ויש לו מושג בנושא .

פורסם

אלא אם כן המהירות המוצהרת של רכבך היא מעל ל-210 קמ"ש (קוד H) או שיש מסמך טכני (לצורך הענין מדבקה ברכב או בספר רכב) שרושם במפורש להשתמש בצמיגים עם קוד V, אין חובה חוקית להתקין קוד V במקרה שלך.

 

מעשית ההבדל יהיה כנראה זניח למדי.

בכל מקרה, אם יותקנו צמיגים בעלי קוד V ו-H במקביל, את הזוג עם הקוד הגבוה יש להתקין בסרן האחורי.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם
אבדוק בדלת מה כתוב .

תודה

 

מקפיץ

אכן כתוב בדלת קוד V

היום יש לי ברכב קוד H

בעוד כשבועיים עד חודש מתכנן להחליף את הצמיגים האחוריים . את הקדמיים אעביר לאחור ומקדימה אשים זוג חדש .

האם תהיה בעיה לשים צמיגים קוד V , כאשר מאחורה הם צמיגים קוד H ?

פורסם

לדעתי אם ברישיון הרכב לא רשום שאתה צריך צמיג V אז אין צורך בכאלה.

לא יודע אם מותר לערבב H ו- V באותו רכב אבל אם אתה לא באמת צריך V אז הסיבה היחידה לשים אותם, לדעתי, היא אם במקרה מחירם זול יותר או שדווקא צמיגים איכותיים יותר יהיו זמינים רק בV. אחרת אם שאר נתוני הצמיג דומים אז באותו דגם הV מעט יקר יותר מH, לרוב.

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם
לדעתי אם ברישיון הרכב לא רשום שאתה צריך צמיג V אז אין צורך בכאלה.

לא יודע אם מותר לערבב H ו- V באותו רכב אבל אם אתה לא באמת צריך V אז הסיבה היחידה לשים אותם, לדעתי, היא אם במקרה מחירם זול יותר או שדווקא צמיגים איכותיים יותר יהיו זמינים רק בV. אחרת אם שאר נתוני הצמיג דומים אז באותו דגם הV מעט יקר יותר מH, לרוב.

 

שאלתי למקרה ואמצע צמיגים יותר זולים בקוד V .

ממה שאני רואה עכשיו זמין בקריות וחיפה בקוד H:

פאלקן דגם 914 ב 245 שקל

קלבר דינקסר HP3 . ב 270 שקל

פירלי 91H P17 3 . ( מה שיש לי ברכב היום ) 307 שקל

יוקוהמה 91H AE01X L ב 281 שקל.

 

אחליט לפי מה שזמין במלאי וטריות הצמיג

פורסם
אכן כתוב בדלת קוד V. היום יש לי ברכב קוד H.

האם תהיה בעיה לשים צמיגים קוד V , כאשר מאחורה הם צמיגים קוד H ?

 

לדעתי אם ברישיון הרכב לא רשום שאתה צריך צמיג V אז אין צורך בכאלה.

לא יודע אם מותר לערבב H ו- V...

 

רשמתי במדויק מה נדרש בהודעה #2, בהיסמך על תקנות התעבורה וההנחיות הקיימות לצמיגיות.

בפועל, כנראה שלא ישנה יותר מדי השימוש בצמיגים בקוד H לעומת V (אבל אני לא חכם יותר מהיצרן), וכן ככל הנראה לא תיתקל בבעיות מול בוחן רישוי בדיוק מהסיבה שהדבר לא רשום ברשיון.

×
×
  • תוכן חדש...