Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7764 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

http://www.fullgaz.co.il/archive/mar-05/news/fg11110-loris-capirossi-focus.php

 

חשבת שנשכח, הא יא לוריס?

קיווית שההוד וההדר שאתה מוקף בהם בהווה יגרמו לנו להמשיך הלאה?

רצית שהביצועים שלך על האדום האדום הזה יגרמו לנו לסלוח?

 

טעית.

 

לא נשכח לך את האליפות ההיא שגנבת ב- 1998 בצורה לא ספורטיבית, מטונפת ומסריחה מהאראדה.

לא נשכח איך בהקפה האחרונה, בפניה האחרונה סגרת אותו בצורה אסורה, היפלת אותו וגנבת לו את האליפות שהגיעה לו בצדק.

לא נשכח לך גם את ההתנגשות ההיא במרצליאנו לוקי, חביב הקהל, בפתיחת המירוץ במוג'לו באותה שנה, שסיכנה את החיים שלו ושל רוכבים אחרים.

 

אתה רוצה שנשכח, אבל אנחנו זוכרים ומזכירים - עמוק בפנים, אתה לא יותר מאשר גמד איטלקי ערס קטן, עם נפש של סרסור הומואים.

 

אנחנו, ואלפי צופים אחרים, מלווים אותך מאז לכל מקום שתלך אליו בקריאות בוז, מחככים ידיים בהנאה לכל נפילה, הפסד או כשלון שלך וזועקים כל פעם שרואים אותך:

 

פאנקולו קאפירוסי! |אצבע משולשת| :fist:

 

Little Max, שמבטיח ומקיים

Mcycle 29.jpg

F1030008.jpg

פורסם

טוב מה חטפת תקריזה עכשיו, תשתה משהו שיעצור לך את העצבים.

 

ידעתי שהוא משוגע, אבל אף פעם לא ראיתי אותו בקריזה.:lol:

כמה פעמים ספרת עד 10 וכלום לא קרה?

סיני בעל מוסך ''מוטו-ספידי'' מנתח בכיר לקטנועים, ובכלל אלוף העולם בהכל,והכי חשוב? נורא צנוע.

שיפורים לקטנועים, קיטים,קרבורטורים, אגזוזי לחץ,וריאטורים,הצתות משופרות,רולים וקפיצי מצמד,שסתומי עלים,ועוד.....

פורסם
טוב מה חטפת תקריזה עכשיו, תשתה משהו שיעצור לך את העצבים.

 

ידעתי שהוא משוגע, אבל אף פעם לא ראיתי אותו בקריזה.:lol:

השתחרר לי הקוף :loco: :loco: :loco:

פורסם

לא נשכח לך את האליפות ההיא שגנבת ב- 1998 בצורה לא ספורטיבית, מטונפת ומסריחה מהאראדה.

לא נשכח איך בהקפה האחרונה, בפניה האחרונה סגרת אותו בצורה אסורה, היפלת אותו וגנבת לו את האליפות שהגיעה לו בצדק.

פאנקולו קאפירוסי! |אצבע משולשת| :fist:

לא הייתי שם ביציע אבל עדיין - לא נשכח, בספורט השיגי התנהגות כל כך לא ראויה. ואחריה פסיקה מזעזעת לא לקחת ממנו את התואר. סבתא שלי ואפילו אני לא היינו מצליחים להכנס בצורה כזאת בטעות באופנוע אחר. לוריס עלוב עולם כן. אני עם MAX

Machines need love too - Terminator I

פורסם
http://www.fullgaz.co.il/archive/mar-05/news/fg11110-loris-capirossi-focus.php

 

אנחנו, ואלפי צופים אחרים, מלווים אותך מאז לכל מקום שתלך אליו בקריאות בוז, מחככים ידיים בהנאה לכל נפילה, הפסד או כשלון שלך וזועקים כל פעם שרואים אותך:

Little Max, שמבטיח ומקיים

"אל תשמח בנפילת אויבך ובהיכשל יריבך" (זה אמור ללכת ככה בערך מקווה שתבין ת'כוונה)

והייתי אומר שאתה קצת יותר מידי מושפע.

פורסם

לוריס עלוב עולם כן. אני עם MAX

אני גם עם מקס, אבל בטוח לא ביאג'י!!!

דוהאן לנצח!!!

"...for long you live and high you fly and smiles you'll give and tears you'll cry and all you touch and all you see is all your life will ever be"

פורסם
http://www.fullgaz.co.il/archive/mar-05/news/fg11110-loris-capirossi-focus.php

 

חשבת שנשכח, הא יא לוריס?

קיווית שההוד וההדר שאתה מוקף בהם בהווה יגרמו לנו להמשיך הלאה?

רצית שהביצועים שלך על האדום האדום הזה יגרמו לנו לסלוח?

 

טעית.

 

לא נשכח לך את האליפות ההיא שגנבת ב- 1998 בצורה לא ספורטיבית, מטונפת ומסריחה מהאראדה.

לא נשכח איך בהקפה האחרונה, בפניה האחרונה סגרת אותו בצורה אסורה, היפלת אותו וגנבת לו את האליפות שהגיעה לו בצדק.

לא נשכח לך גם את ההתנגשות ההיא במרצליאנו לוקי, חביב הקהל, בפתיחת המירוץ במוג'לו באותה שנה, שסיכנה את החיים שלו ושל רוכבים אחרים.

 

אתה רוצה שנשכח, אבל אנחנו זוכרים ומזכירים - עמוק בפנים, אתה לא יותר מאשר גמד איטלקי ערס קטן, עם נפש של סרסור הומואים.

 

אנחנו, ואלפי צופים אחרים, מלווים אותך מאז לכל מקום שתלך אליו בקריאות בוז, מחככים ידיים בהנאה לכל נפילה, הפסד או כשלון שלך וזועקים כל פעם שרואים אותך:

 

פאנקולו קאפירוסי! |אצבע משולשת| :fist:

 

Little Max, שמבטיח ומקיים

אני צופה בMOTOGP מ2001 וקפירוסי היה מאד ספורטיבי בשנים אלו, דווקה ביאגי הוא השנוא בשנים אלו מאחל לו ליפול במרוץ הראשון ולהיות תמיד אחרי רוסי בשאר המירוצים

 

אני מאחל לקפירוסי לנצח השנה ולהיות תחרותי :-)

פורסם
לספר לך על הישגיו של האדם מאחורי השם, בתחום המרוצים הדו גלגליים

תאמין לי אני יודעה מצוין מהם הישגיו של קפירוסי, שכן אני עוקב אחרי המירוצים משנת 99.

פיאג'ו טייפון ז"ל

פורסם

אבל לכתבה הזאת אין שום מטרה טובה, היא באה להביעה את שנאתו של אחד המשתמשים כלפי לוריס, אם כל אחד היה עושה דבר כזה..........

פיאג'ו טייפון ז"ל

פורסם

נראה לי שהתבלבלת.

הכתבה נכתבה ללא קשר להודעתו של Little Max.

"Metal is like flesh. Both carry potential in their veins. When tempered with heat and pressure, the potential surfaces"

פורסם

כוונתו של MAX היתה להביע את מורת רוחו על התנהגותו הלא ספורטיבית של הקפירקס,

קח לדוגמא נהג שחותך אותך בכביש בצורה מסוכנת, מוכר? האם יש לכך הצדקה?, רק משום שהוא רצה להגיע ראשון לרמזור?

לא.

אם כך, לא תלך ותשבור לו את המראה, נכון?

אולי כן , אבל כנראה שתעצור לידו ברמזור ותשתף אותו בכל הסופרלטיבים שאתה מוצא בכדי לתאר אותו ואת משפחתו.

ככה זה לפעמים.

מה ת'אומר?!

×
×
  • תוכן חדש...