Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מרצדס חושפת את הGLE החדשה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2693 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לדור השני מערכת מתלים מהמתקדמות בעולם, מתקדמת מזו שבאס קלאס, וגרסת דיזל פלאג אין מתקדמת וחכמה בעלת טווח נסיעה של כ80 ק״מ (נתון דומה למה שב.מ.וו מצהירה לגבי הX5 45e שתוצג בשנה הבאה).

לדגם החדש בסיס גלגלים ארוך בלא פחות מ8 ס״מ מהדגם הקודם, מה שאמור להבטיח שיפור משמעותי למרחב הרגליים מאחור, ולראשונה תוצא גם שורה שלישית עם שני מושבים כאופציה.

שני מסכי ה12.3 אינץ׳ שאתם רואים בתמונה יגיעו כסטנדרט ויציעו כמובן את מערכת הבידור החדשה והמתקדמת שהוצגה לראשונה בA החדשה.

הבגאז׳ יציע עד 825 ליטר בהתאם למצב שורת המושבים השניה שתהיה מפוצלת עם כיוון חשמלי מלא.

הגרסה הראשונה שתוצא עם פתיחת פנקס ההזמנות (אביב 2019) תהיה הGLE450 4MATIC. מנוע שישה צילינדרים 367 כ״ס ומנוע חשמלי קטן שיציע בוסט נוסף של 21 כ״ס, כאשר גרסת דיזל 300d וגרסת הפלאג אין יגיעו בהמשך. צפויים גם גרסת 63 וGLE קופה כמובן.

 

עוד פרטים

 

IMG_9414.JPGIMG_9415.JPGIMG_9417.JPGIMG_9418.JPGIMG_9420.JPG

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

קצת מזכיר טוארג מאחורה אבל בכללי אהבתי את העיצוב, יפה לראות מהצד קו של כאילו רכב סדאן שמולבשת עליו תוספת.

STI 2004

 

 

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

הקפצה קטנה

הבנתי שהרכב מגיע בקרוב לארץ

אבל בנתיים רק בתצורת 300d ו-350d.

המנועים המעניינים - 400d ו-450 בנזין לא מגיעים.

מישהו יכול לאמת זאת ו\או לשפוך קצת אור מתי יגיעו גרסאות ה-400d ו-450 בנזין?

הנהלת קארס פורום חברים של כלמוביל (לפי הפוסטים) - אולי יש לכם איך לבדוק?

 

תודה רבה!

×
×
  • תוכן חדש...