Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עשן לבן ואוכלת שמן - יונדאי קופה 98


Guy Peled
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2392 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

יונדאי קופה 1998 מנוע 2000 אוטמטית, אוכלת המון שמן ומוציאה המון עשן לבן.

לפי סרטונים ומחקר על הבעיה,

אני מבין שהבעיה נובעת מה-Piston Return Springs.

לפי הנקישות שיש אצלי ובנסיעה רצופה יש קפיצות קטנות בסלד בין 2000-2200.

אני רוצה להחליף את הקפיצים ולעשות טיפול כולל של גומיות אטם בכל החלקים וטבעות לבוכנות.

השאלה היא מאיפה אני משיג את החלקים?

חרשתי את כל האינטרנט ולא מצאתי חלקים מתאימים.

אשמח לעזרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם הרכב נבדק ? בגדול,האפשרות הראשונה והקלה היא החלפת גומיות שסתומים והאפשרות השניה היותר בעייתית היא טבעות בוכנה שחוקות ואז,תלוי כמה ידע וסבלנות יש לך להשקיע ברכב כי האפשרויות הן אוברול מלא /החלפת מנוע לאחר מייבוא ככל שאתה רוצה לשמר את הרכב.

גם באוברול (מאוד יקר) וגם בהחלפת מנוע,שיותר משתלמת כלכלית העלות תהיה שווה או גדולה מעלות הרכב- לשיקולך.

אוברול טוב יכלול גם שליחת ראש מנוע לחרט,חריטה,מילוי ויישור מקצועיים.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב לא נבדק, היה במוסך עברו עליו רק ויזאולית אמרו שזה החלפת רינגים מחיר התחלתי 2500₪.

אני רוצה לנסות להחליף את הקפיצים של הבוכנות וגומיות אטם לפני רינגים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בס"ד

 

תבצע בדיקת לחץ למנוע, תראה איפה אתה עומד.

הפרשים גדולים בין הבוכנות, ככל הנראה מעידים על רינגים גמורים, עם החלפה שלהם

עדיף יהיה לבצע כבר חצי אוברול, אבל זה תלוי כבר בך (עלות מול תועלת).

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברכב כזה ישן ובהינתן מצב המנוע (פחות או יותר לפי תיאורו), מה הסיכוי ש"רק" חצי אוברול יציל את המנוע הזה ?

לדעתי,בדיקת לחץ הפוך תצביע על סופו של המנוע הקיים ואולי אני פסימי מידי.

חצי אוברול לא ייגמר ב 2,500 בכל מקרה (איפה תהליך שיפוץ ראש מנוע אצל החרט שבלעדיו כל ההתעסקות עם המנוע לא שווה כלום,החלפת גומיות שסתומים,סט שלייף וכו')- יותר לכיוון ה 4 ואולי אף יותר- שזה כל שווי הרכב.

אם מפרקים ומרכיבים לבד את הכל ורק ראש מנוע מבוצע אצל חרט אפשר אפילו בטיפה פחות אבל,אם אין ידע חבל על ההתעסקות.

עריכה אחרונה על ידי colauti 9

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במידה והרכב שמור מבחינה חיצונית ותא הנוסעים.

אולי כדאי לגשת למוסך נוסף, ולבצע בדיקה למנוע לראות מה מצבו.

 

אפשר והבעיה קלה רק אטימת שסתומים.. ואפשר בעיה רצינית של בוכנות / רינגים.

אפשר גם, לבדוק התקנת מנוע מפירוק - עלות כ 4.000 ש"ח.

 

לדעתי - לאחר בדיקה ובהתאם למצב הרכב הכללי ומצב המנוע, כדאי לקבל החלטה.

 

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...