Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2839 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אחרי שיחליפו לך את גלגל ההגה לחדש, כשתנהג באוטו תהיה לך תחושה שכל האוטו התחדש!

 

אתה כל-כך צודק, מנסיון עבר זה פשוט נותן תחושה מדהימה, מה גם שזה החלק היחיד הבלוי ברכב, שאר האינטריור במצב לא פחות ממושלם.

זו גם בדיוק הסיבה שמעולם לא הלבשתי את ההגה שלי בכל מיני כיסויים מגושמים.

 

תמונות של לפני ואחרי יועלו ברגע שתבוצע ההחלפה.

 

עד אז, חג שמח ושנה טובה לכולם.

מחשבה בוראת מציאות.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אני שלחתי את ההגה לתפירה מחדש ב "אוטו אלגנס". תחושה מאוד נעימה בידיים. באמת כמו רכב חדש.

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

פורסם
אני שלחתי את ההגה לתפירה מחדש ב "אוטו אלגנס". תחושה מאוד נעימה בידיים. באמת כמו רכב חדש.

 

זו הייתה תכנית ב'. לא זול (900 ₪) אבל בהחלט אופציה מצויינת.

לרכב בלי אחריות אמליץ לפנות אליהן בחום.

מחשבה בוראת מציאות.

פורסם

אדרבא על יבואן שמתחמק - אצלי ברכב ראיתי נקודה בגודל כמה מ"מ בחלק האדום התחתון שבהגה, ובידית ההילוכים גם כן נקודה דומה, הודעתי לחבר'ה באופל שזה מתחיל להתקלף והתשובה היתה "אם זה ממשיך תבוא אלינו", עניתי בחזרה שיתכוננו להחלפה של ההגה לטיפול הקרוב.

 

השבוע הבא אני אמור להכנס לטיפול נוסף בדרישה להחליף את גלגל ההגה, מצד שני הרכב בקושי 24K ושנה וחצי על הכביש די מתלבט אם לתת לקונילמכים שם לגעת בחלקים שכאלה.

Opel Adam S 2017

פורסם

עדכון: הבוקר ניגשתי למוסך שם המתין לי גלגל הגה חדש שהוחלף במסגרת האחריות.

ההגה נראה ומרגיש מושלם, האינטריור מרגיש חגיגי ונעים מתמיד.

פשוט כיף.

תנסו, מקסימום תצליחו.

מחשבה בוראת מציאות.

פורסם

כמו שרואים בחתימה, ברשותי B4 מבציר 2006 יותר מחמש שנים. הרכב מאוד שמור, מטופל באותו מוסך מורשה ומוכר לכל העובדים (ביחד עם הבעלים השרוט..).

לפני שנה הוזמנתי להחליף כראית אוויר בצד הנוסע במסגרת הריקול העולמי הידוע לשמצה של חבקת טאקאטה.

לצורך ההחלפה היו צריכים לשחרר טיפה את החלק העיליון של הדש שידוע כבעייתי מאוד - סדקים, חומר דביק, פיצוצים וכו'.

הדש "שלי" היה במצב מושלם כתוצאה מתחזוקה הולמת, חניה מקורה וכו'..

בקיצור, נגיעה קטנה של מברג שטוח התחילה להתפשט שמאלה וימינה - תוך חודש נסדק כל הדש לרוחב..

פניה ראשונה למוסך לא עזרה בטענה שמדובר במחלה של הדגם והיבואן המהולהל לא מכיר בה - למרות שהחברה במוסך מכירים את הרכב..

למזלי, אני נוטה לצלם את רכבי כל הזמן (נטו מתוך אהבה) - אז היו לי המון תמונות של הדש עם תאריך, חלקם פרסמתי אפילו בפייס.

אספתי את כל החומר כולל תמונה מיום ההחלפה, ןשלחתי לעו"ד. נתן להם ארכה של שבועיים עד שיפתח בהליך משפטי..

אחרי שבוע קיבלתי טלפון מהמוסך שאישרו לי דש חדש ללא עלות - כ 4000 כולל התקנה.

מסקנה - אף פעם לא לוותר כי יש מקרים בהם מצב הרכב הכללי יכול לעזור בהחרגה של מקרה/תקלה מסויימת ברכב..

כמו שני ציין, לנהוג ברכב עם הגה חדש זה תענוג - רכב עם דש חדש נראה כזה וגם מריח כזה (למרות שהוא בן 12).

Mazda CX5

Škoda FABIA

פורסם

בעיה של חומרים שנפגשים עם השמש הישראלית לראשונה בחייהם. מהנדסים יושבים להם בארצות נעימות או קרירות ולא לוקחים בחשבון את המדינה המדברית שלנו. שמש חזקה וישירה בערך עשרה חודשים בשנה כמו אצלנו זאת בעיה והבלאי המואץ של צמיגים מגבים פלסטיקה וכו' לא קשורה ליצרן כזה או אחר אלא בעיה גורפת. למזג האוויר שלנו יש יתרונות ויש חסרונות. אישית אני מעדיף מגב יבש שצריך להחליף מדי פעם על פני החלקה על קרח שחור בבוקר

פורסם

אני מאוד רגיש למצב ההגה.

בסטארלט וביאריס הגה פלסטי, בשניהם תפרתי כיסוי עור של wheelskins.

בקקטוס שקניתי, שנתיים על הכביש עם 25 אלף ק"מ, ההגה מצופה העור היה מטונף ברמות לא סבירות בעליל. כנראה עודף של קרם לחות ושמש ישראלית.

עד שלא סיימתי לנקות את ההגה ולהחזיר אותו למצב הגון, לא הרגשתי שזה רכב במצב חדש. פשוט הייתי מתבאס לנהוג בו...

פורסם

הגה חדש זה לנהגי שבת...

הגה צריך להיות משופשף ודהוי כמה שיותר, כמו ג'ינס או כומתה כדי שתרגיש וגם יראו איזה נהג שפיץ אתה!

×
×
  • תוכן חדש...