Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2889 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן.



יש לי יונדאי קופה 98

כרגע יש סאב של פיוניר 1200W עם מגבר "מדבקה" 800W.

רדיו דיסק זול מאלי אקספרסס, בטוח שהוא לא הכי טוב ולא קרוב אבל הוא נוח מאוד בשבילי, בלוטוס/USB

חשבתי להביא קומפוננט לדוגמא

http://www.al-galgalim.co.il/catalog.php?id=6797

ולהביא מגבר נוסף ולחבר את הקומפוננט אליהם.



כרגע הסאונד ברכב דיי בסדר, פשוט שומעים הרבה את הסאב ואת הרמקולים האחוריים כי הם בגובה האוזניים והרמקולים הקידמיים נמוכים אז לא שומעים כמעט כלום מקדימה.

מה דעתכם? המלצות למגבר?

מחפש רעיונות עד האלף ש"ח.

 

פורסם

למה להוסיף על רדיו דיסק זול מעלי אקספרס ומגבר מדבקה? למה לא להתחיל בלהחליף אותם?

מה מוגבר כרגע חוץ מהסאב?

איזה רמקולים קדמיים ואיזה אחוריים?

Hu: Jvc 2 din + dsp bit one

Amps: Zapco reference 350.2 + Audison sr 4 + Audison sr1DK

Comp: Morel Hybrid 602 + Audison Apk 165

Sub: Jl audio12W3

פורסם

רק הסאב מחובר למגבר.

רמקוליים אחוריים מקוריים וקידמיים זולים מאלי אקספרסס כמו שאמרתי הרמקולים האחוריים מספיקים לי אין צורך להחליף. גם המגבר מדבקה מספיק לי כרגע, הסאב עובד טוב.

אשמח להמלצה של רדיו דיסק* מגבר וקומפוננט.

אשמח לתקצב את הכל עד 1300₪

פורסם

וזה בהנחה שאתה מתקין לבד..אם לא תוסיף עוד 500 לפחות על העבודה.

דווקא רדיו דיסק הייתי מחפש יד 2 של חברה טובה מגברים יחסית זולים ושיעשו את העבודה-סאונדסטרים,לייטינג אודיו,פיוניר.

אתה יכול ללכת למוכר/מתקין מומלץ ולשאול אותו מה הכי טוב שהוא יכול לספק לך ב1000 ש״ח מגבר ורמקולים,לפעמים נתקעים עם דברים ישנים שרוצים להעיף מהמדף ונותנים מחיר טוב.

Hu: Jvc 2 din + dsp bit one

Amps: Zapco reference 350.2 + Audison sr 4 + Audison sr1DK

Comp: Morel Hybrid 602 + Audison Apk 165

Sub: Jl audio12W3

פורסם

כמובן שמרכיב לבד.

מה דעתכם על הסאט אפ שהרכבתי יד 2

המגבר פיוניר שהומלץ מקודם.a6704

מערכת פיוניר mvh-8250bt

קומפוננט מורל וירטוס.

מה דעתכם?

פורסם
המגבר שיש לך כרגע הוא ערוץ 1 בלבד? 2? 4?

אולי כיוון מתאים יותר שלו גם יאזן מעט את הסאונד הנוכחי.

הוא מכוון כמה שאפשר פשוט הרמקולים גרועים והמערכת עצמה, הגבוהים מאוד חלשים ומזייפים וגם המיד. היחיד שעובד כמו שצריך זה הבאבס, הנמוכים..

פורסם

המגבר חלש מדי כדי להניע סט של וירטוס.

סט שצריך כח לפחות 90 rms.

Hu: Jvc 2 din + dsp bit one

Amps: Zapco reference 350.2 + Audison sr 4 + Audison sr1DK

Comp: Morel Hybrid 602 + Audison Apk 165

Sub: Jl audio12W3

פורסם

יש הרבה אבל אם כבר אתה עושה בשכל ומרכיב סטאפ ממוצרים יד שניה (שזה הדבר הכי טוב שאתה יכול לעשות עם תקציב נמוך)

חפש מגברים שנמכרים בתקציב שלך,קרא נתונים וחפש ביקורת על המוצר,ותראה מה הכי טוב שאתה יכול להשיג.

 

אם אתה רוצה חדש בפחות מ800 אין לי על מה להמליץ-מגברים סינים למיניהם זה לא משהו שהייתי מתקין ברכב שלי.

Hu: Jvc 2 din + dsp bit one

Amps: Zapco reference 350.2 + Audison sr 4 + Audison sr1DK

Comp: Morel Hybrid 602 + Audison Apk 165

Sub: Jl audio12W3

×
×
  • תוכן חדש...