Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2418 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מישהו פה צופה במשחקי השף של רשת ?

 

אתמול אני ואשתי צפינו בפרק ה-16 של העונה השלישית והוא היה פשוט קורע. דמות אחת ספציפית בעונה הזאת מאוד מבדרת אותנו: רועי הלוי שהצליח לספק כמה רגעים חזקים מאוד בתוכנית.

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם

יאפ.

בגלל הפורמט ועריכה יחסית טובה - זה אחד הריאליטי היחידים שאני רואה בימינו.

 

בהחלט נהנה ממנו.

If living is for learning

Then dying is forgetting

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אישתי מדרדרת אותי לראות את השטויות האלה.

לדעתי הבן אדם מעצבן ברמות ואני מקווה שיעיפו אותו כמה שיותר מהר.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אני נהנה מריאלטי שמערב יצירה- רואה 2 תכניות בשנים האחרונות. אחת זו משחקי השף, השניה forged in fire המצוינת של ערוץ ההיסטוריה.

את רועי מאוד רציתי לחבב, אבל זו משימה בלתי אפשרית. הבנאדם צועק בלי סוף באמצע המשימות (גם דברים לא קשורים בגרוש) ומפריע לאחרים לעבוד. אני מקווה מאוד שיתאפס על עצמו ויוריד טונים, אולי יהיה אפשר לעודד אותו ככה. כרגע אני מחכה שיעוף בהקדם.

פורסם
אישתי מדרדרת אותי לראות את השטויות האלה.

 

אני פשוט לא יכול לבלוע את הסגנון שבו תוכניות כאלו מצולמות. מאחר ופעולת הבישול איננה מן הדברים המסעירים ביותר שניתן לראות, כל התוכניות הללו מסתמכות על תנועת מצלמה בלתי פוסקת. עושה לי כאב ראש.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם

צופה במשחק השף, סה"כ תוכנית נחמדה ביחס לדברים אחרים שמשדרים ברשת וקשת.

השנה לדעתי הם קצת פיספסו עם הליהוק.

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם
אני נהנה מריאלטי שמערב יצירה- רואה 2 תכניות בשנים האחרונות. אחת זו משחקי השף, השניה forged in fire המצוינת של ערוץ ההיסטוריה.

את רועי מאוד רציתי לחבב, אבל זו משימה בלתי אפשרית. הבנאדם צועק בלי סוף באמצע המשימות (גם דברים לא קשורים בגרוש) ומפריע לאחרים לעבוד. אני מקווה מאוד שיתאפס על עצמו ויוריד טונים, אולי יהיה אפשר לעודד אותו ככה. כרגע אני מחכה שיעוף בהקדם.

 

ראית את גירסת הקצבים של Forged in Fire? פסיכי!. מאוד הייתי רוצה לראות טבעוני צופה בזה... זו יכולה להיות תוכנית ריאלטי בפני עצמה.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

במקום לראות אנשים מבשלים בתכניות ריאליטי עם כל 5 דק' פרסומות, אני מכין לעצמי חצי קילו אנטריקוט בחמאה מלוחה על מחבת פסים ויושב לראות rust bros בנטפליקס. לדעתי עדיף.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

×
×
  • תוכן חדש...