Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מפגש מרכז 19/03/05


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7767 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 87
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מיכאל חברה אני כניראה שבצער רב לא יגיע היום..היום בבוקר שהתארגנתי גם לקראת מפגש PSI אבא שלי אמר לי שכל המשפחה והדודים באים אלינו היום מבאר שבע [לא ראיתי אותם 4 חודשים] באים אלינו ואני צריך להשאר ולהיות איתם [ככה זה משפחה מרוקאית פרימיטיבית] בכל מקרה אני עצבני אש על המכה הזו שהנחיתו עליי היום בבוקר ומזה מבואס מזה שאני לא יהיה היום איתכם..בכל מקרה אני מקווה שתהנו ותביאו תמונות לראות מה הפסדתי !!:x .מפגש הבא לא מעניין אותי. גם אם אחותי תתחתן באותו היום . אני איתכם!

תהנו כפרונות!!:wink:

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם
מה עושים חוץ מלשמוע ולדבר - אין מדידות וכאלה ? נכון !?
תראה יש תחרויות ריצה , קפיצה לגובהה, משיכה בחבל ואפילו אולי משוכות.

 

מטרת המפגש הזה הואלבוא לראות ולהתרשם ולהחליף רשמים.

אפשר לבוא ל 10 דק' , ואפשר לשעה, תלוי במידת התעניינות שיש ובשיחה שתיווצר.

כמה שיותר אנשים , יהיה יותר מה להחליף ולראות. וכמובן אין מדידות.

פורסם

אני מגיע עם המערכת שבחתימה

גוקר אשמח לשמוע את ה FNQ שלך שאתה נותן להם 120 רמס

ואני נותן להם פחות מרבע גיין

ואשמח לשמוע את 2 הקיקרים שלך ולראות איך הם מבחינת איכות ועוצמה לעומת הקיקר שלי

יאלה אנשים תגיעו..

למכירה סאב רוקפורד פאוור T1

למכירה מגבר רוקפורד פאוור 501BD מונובלוק

פורסם
תראה יש תחרויות ריצה , קפיצה לגובהה, משיכה בחבל ואפילו אולי משוכות.

 

מטרת המפגש הזה הואלבוא לראות ולהתרשם ולהחליף רשמים.

אפשר לבוא ל 10 דק' , ואפשר לשעה, תלוי במידת התעניינות שיש ובשיחה שתיווצר.

כמה שיותר אנשים , יהיה יותר מה להחליף ולראות. וכמובן אין מדידות.

אחלה - אולי אקפוץ לזמן קצר !

אבל לתחרות ב 13\5 בטוח אגיע :)

 

תודה מקווה שיהיה מעניין ומכוניות משופרות גם :)

:silly: Cx5 - 2012

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7767 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...