Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2968 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

 

אילו אישורים נדרשים בשביל להסיע נוסעים בתשלום לפי החוק ברכב יוקרה לחתונה?

ובחיפוש אחר תשובות ראיתי שהביטוח אינו תופס בנזקי גוף, מי יודע כמה תוספת זה לביטוח?

 

אשמח לכמה שיותר מידע בנושא לא מצאתי הרבה.

פורסם

אתה מדבר על פתיחת עסק - או הסעה חד פעמית?

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

ככל שידוע לי, השאלה הזאת עלתה פה כבר מס' פעמים בעבר, ונראה שעניין די מסובך מבחינה חוקית, ונראה שחוקית לא ניתן לספק שירות כזה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?601961-מה-נחשב-הסעת-נוסעים-בשכר/page2

תגובה #19 של ישה מפרטת את הצד המשפטי של החוק ומה מוגדר "הסעה בשכר".

הוא רשם שצריך 2 תנאים

1)הפקת רווח,

2)עסק של הסעות

האם רכב פרטי שמשמש אותי כרכב פרטי ולצרכי האישיים (לא ליסינג) עונה על הגדרה של עסק של הסעות?

 

הלקוח משלם על "היוקרה" לא על "הסעה".

אני לא "מונית", אני לא מעלה נוסעים מזדמנים או עושה נסיעות בעיר וצד אחר נוסעים..

 

האם כל עסקי רכבי החתונה עוברים על החוק ולוקחים סיכון?

ואם יש פה עבירה על החוק למה אין אכיפה?

 

האם מדובר פה במקרה של אל תהיה צודק תהיה חכם ופשוט לא להכנס לזה?

כי יש דבר אחד שאני לא אעשה זה לעלות לרכב בידיעה שאין ביטוח.

פורסם

אני לא מבין מה לא הבנת ומה אתה שואל.

רכבי יוקרה לחתונות זה עסק מסודר, משכירים ללקוחות רכבים.

במידה והרכבים כוללים נהג אז יש להם נהגים עם רישיון להסעת נוסעים בתשלום וביטוח שמכסה נוסעים בתשלום.

 

אולי פשוט תסביר לנו מה אתה רוצה לעשות ומה ההתלבטות שלך?

פורסם

אני שואל האם ניתן לבטח רכב רגיל שיכסה נוסעים בתשלום או שזה בכלל בלתי אפשרי.

ואם הדבר קיים מה שנראה לי שלא ראה מקרה אובר בישראל:

"כל עוד אין כיסוי ביטוחי לנסיעות הללו, אני לא רואה היתכנות לנסיעות הללו", אמר השופט אורנשטיין במהלך הדיון. "אני צריך להבטיח את שלומו של הציבור. אני לא אתן לכם לנסוע מטר ללא ביטוח"

סימן שאין אפשרות לבטח רכב פרטי.

 

ואתה יודע בוודאות שאכן יש להם נהגים עם רישיון להסעת נוסעים וביטוח מתאים או שאתה מאמין שכך המצב?

שואל ברצינות..

 

ואני חושב שהיתי ברור רוצה לקנות רכב שישרת אותי לצרכי הפרטיים ולעסוק בתחום הזה האם הדבר אפשרי?

פורסם

אני מאמין שזה המצב.

ולא הדבר לא אפשרי כמו שכבר ידעת.

אתה לא יכול להסיע אנשים בתשלום ברכבך בצורה חוקית אם אין לך רישיון מונית, רישיון עסק, וביטוח להסעת נוסעים בתשלום ועוד כמה דברים אחרים.

פורסם

הלקוח משלם על "היוקרה" לא על "הסעה".

אני לא "מונית", אני לא מעלה נוסעים מזדמנים או עושה נסיעות בעיר וצד אחר נוסעים..

 

האם כל עסקי רכבי החתונה עוברים על החוק ולוקחים סיכון?

ואם יש פה עבירה על החוק למה אין אכיפה?

 

האם מדובר פה במקרה של אל תהיה צודק תהיה חכם ופשוט לא להכנס לזה?

כי יש דבר אחד שאני לא אעשה זה לעלות לרכב בידיעה שאין ביטוח.

 

אין אכיפה כי אין עניין לציבור. למשל בנושא "אובר" ש"דורך" על האצבעות של נהגי המונית - יש אכיפה.

 

במקרה שלך - הכל יהיה סבבה עד שיקרה מקרה ביטוחי, ואז חברת הביטוח תתנער מחובתה.

 

אני מעריך שרוב מי שעושה את זה מגדיר את התמורה כ"החזר הוצאות" ולא הסעה בשכר.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
אני לא מבין מה לא הבנת ומה אתה שואל.

רכבי יוקרה לחתונות זה עסק מסודר, משכירים ללקוחות רכבים.

במידה והרכבים כוללים נהג אז יש להם נהגים עם רישיון להסעת נוסעים בתשלום וביטוח שמכסה נוסעים בתשלום.

 

אולי פשוט תסביר לנו מה אתה רוצה לעשות ומה ההתלבטות שלך?

העניין הוא כזה:

חברות ביטוח מבטחות בביטוח חובה עבור הסעת נוסעים בשכר רק אוטובוסים (מכל הסוגים), מוניות וטיוליות.

אין אפשרות להנפיק ביטוח חובה כזה לרכב פרטי (לימוזינה), אלא במסגרת חברת הסעה.

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם

מתעלק בצורה קצת שונה,

אני סטודנט ונהוג כשלוקחים טרמפים לשלם השתתפות בנסיעה,לצורך העניין ירושלים-חיפה 25-30 ש''ח.

האם מדובר בנסיעה בשכר ואין ביטוח?

או שזה מוגדר בצורה שונה?

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
מתעלק בצורה קצת שונה,

אני סטודנט ונהוג כשלוקחים טרמפים לשלם השתתפות בנסיעה,לצורך העניין ירושלים-חיפה 25-30 ש''ח.

האם מדובר בנסיעה בשכר ואין ביטוח?

או שזה מוגדר בצורה שונה?

זה מוגדר תחת הכותרת "אם אף אחד לא יודע שזה בשכר אז זה לא בשכר."

פורסם

השתתפות בהוצאות לא נחשבת הסעה בתשלום.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...