Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2926 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

רכב שלי בבעלות מאז 2011 מטופל בזמן ושמור , עבר 270K ק"מ , המנוע התחיל לאכול מים ובבדיקה בחברה אמרו שהמנוע הוא הבעיה .

השאלה האם כדא להחילף מנוע לרכב ביחס למחיר שלו היום !!!

והאם שווה להשקיע את הכסף שאולי יצרך עוד להחליף גם קלאץ !!!

 

תודה

פורסם
בדיקת לחץ הפוך ביצעו? בדיקה של המצאות גזים במערכת הקירור עשו?

-לא בוצעו במוסך מורשה אמרו שזה תופעה ידועה אחרי שמנוע עובר 270 K.

פורסם

עזוב ידוע לא ידוע. יעקב זה לא משה ומשה זה לא ששון...שיבצעו את הבדיקות שציינתי ויראו לך שאכן הבעיה היא במנוע ושלא רצים סתם להחליף עכשיו מנוע קומפלט. גם אם קיימת בעיה של פריצה באטם ראש הייתי שוקל שיפוץ ראש מנוע.

פורסם

תודה על התגובה .

בבדיקה אצל מוסך אחר עם הפעלת לחץ דרך מיכל המים , שעון הלחץ ירד ולא התייצב בירוק (אוטו לא מונע).

בהתנעה שמכיל מלא מים, המים יוצאים החוצה המוכנאי אמר שזה

בעיה באטם ראש

פורסם

סליחה שאני מצטרף.

אך נניח במקרה הנוכחי של פות"ש, מה עדיף, להחליף מנוע או שיפוץ ראש?

מהו הפתרון שמחזיק מעמד יותר זמן ויותר כדאי?(במידה ונניח שההפרש בין החלפת ראש לבין החלפת מנוע הוא 3000 ש"ח בערך)

 

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

פורסם

כדי לדעת את הנזק המדוייק, יש להרים ראש מנוע ואז יודעים מה המצב של הבלוק.

אם הבלוק תקין , אפשר לשפץ רק ראש מנוע או מקסימום חצי אוברול אם יש בעיה עם טבעות הבוכנה.

אישית, חושב שעדיף למכור לסוחר ולא להמשיך להשקיע כי ראש מנוע וקלאץ לגיר הרובוטי יעלו כמעט כמו שווי רכב (למסחר).

הסתיעגות- אם אין כסף לשדרג את הרכב אין ברירה אלא לשלם באיזור ה 5000-6000 לפחות כולל הקלאץ.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

שלום רב,

1. אנא גש לקבל חוו"ד נוספת.

2. הרכב מאבד מים?

3. תניע את המנוע ותגיע לטמפ' עבודה שלו.

4. אם יש שאריות מים בפלאג - תעזר בחבר... פתח פקק מיכל עיבוי.

5. תן גז ממושך ותראה אם יוצאים מים מהמיכל עיבוי.

6. בדיקת לחץ הפוח ביצעת? - אם בבדיקה יוצאים לך מים מהמיכל עיבוי אז זה לעשות ראש מנוע אין מה לעשות.

7. בבדיקת קומפרסיה מה יצא? יש הבדל בלחץ בין הצילינדרים? אם כן באלו אחוזים ההפרשים?

8.לרוב סביר הבדל של עד 8% - 9%.

9. תבצע את מה שאמרתי.. ייתכן וזה יעזור..

בהצלחה

נמצא בפסילה האמת כבר 7 חודשים מתוך 3 :roll:

×
×
  • תוכן חדש...