Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2984 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

קיבלתי הצעת טרייד אין מאחת הסוכנויות, ורציתי לשמוע את דעתכם,

 

ברשותי I30 2008 Inspire , עם 125 אלף ק"מ.

אני יד שלישית . יד 1 הייתה ליסינג.

מחירון משקולל לפי לוי יצחק 25200 . (לפי יד 2 המחירון המשוקלל בערך 22)

הרכב במצב מצוין, לא עבר תאונות , חיצונית יש קילופי צבע על הטמבון הקידמי/אחורי.

 

אני מעוניין לקנות I30 2013, דגם premium , יד 2 פרטי.

עם 80 אלף ק"מ. לא עבר תאונות.

המחירון המשוקלל לפי לוי יצחק 70500. (לפי יד 2 בערך 66)

 

הם נתנו לי הצעה שקיזזו בה 22% ליסינג על הרכב שלי ,

וביקשו תוספת של 50 אלף בנוסף לרכב.

לא כ"כ אהבתי את ההצעה, נראה לי שרכבי תומחר נמוך מידי.

 

יש לי 2 שאלות,

1. מה לדעתכם התוספת ההגיונית לתשלום לפי מצב השוק היום?

 

2. שקניתי את הרכב זכור לי שנטען שהרכב היה נהג יחיד בליסינג, איך אני יכול לברר זאת?

כי הקיזוז של 22% נשמע לי מופרך. (הוצאתי מהסופר פארם מהמחשבים של משרד הרישוי את היסטוריית הרכב, אבל מופיע שם רק שהרכב היה יד 1 שנתיים בבעלות חברה).

 

 

תודה!!

פורסם

1. ההצעה שקיבלת היא הוגנת מאוד בהנחה שהרכב שאתה רוכש במצב טוב.

רוצה לדעת מה באמת המחיר של הרכב ? תשאל את הסוחר בכמה הוא מוכר לך אותו בלי טרייד בהנחה ואתה מביא לו מזומן בלי הלוואה בלי מימון - רק רכב אתה רוצה ממנו. תתמכח איתו קצת ותראה שאתה מגיע לסכום כלשהו.

זה כנראה המחיר הריאלי של הרכב (שוב, בהנחה ואין שלדים בארון, דורש בדיקה).

 

אגב למה לא למכור לבד ? או לפחות לנסות ?

 

2. אין לך דרך לדעת - הנציגים בעל פה מחרטטטים חופשי, כמעט כל סוחר יגיד לך שרכב עם עבר ליסינג הוא של נהג יחיד. כשתבקש הוכחות תשמע גימגומים.

פורסם

רכבים עם נתונים כמו שלך נסחר ביד 2 בערך ב25k הדגם שאתה רוצה נסחר בערך ב65k-70k תעשה את החישוב ותראה אם זה מתאים לך. הדגם הפחות מאובזר נסחר גם בפחות מזה .

הנתונים נלקחו משיטוט קצר ביד 2 תראה עם ההפרש שווה לך את ההתעסקות בקניה ומכירה של רכב או ה"ראש השקט" מקנייה ממגרש.

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

פורסם

תודה על התגובות!

חשבתי לבצע טרייד אין בעיקר מפאת חוסר זמן בהתעסקות במכירה.

לגבי המחירים ביד 2 , יש טווח מחירים די רחב. ראיתי מחירים שנעים בין 18-28.

אנסה לברר באמת מה עלות הרכב ללא טרייד אין ולפי זה אפעל.

×
×
  • תוכן חדש...