Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7781 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ישנן מכוניוצת על רבות בעולם, פרארי, למבורגיני, פורשה, ועוד דגמים רבים.

רכבים שמוציאים מהם הספקים גבוהים של למעלה מה-400 כ"ס ושכל רכב מגרד את ה-300 קמ"ש ואף עובר.

 

השאלה שלי היא, עם כל המהירות היופי, ההספקים הנתונים וכו', איך הרכבים הנ"ל מבחינת בטיחות ?

האם עושים להם מבחני ריסוק ?סביר להניח שכן, אך אף פעם שהוצגו כל תוצאות מבחני הריסוק של ה-NCAP אף פעם לא הופיעו מכוניות על.

 

מישהו יכול לתת פרטים ?

תוצאות של מבחנים או כל דבר אחר ?

תודה.

 

עומרי.

- BLUE HONDA CIVIC EX EF (ED4) D16Y8 1991

- BLUE HONDA CIVIC ES FD 2008

- Black HONDA CIVIC HATCH 5DR 2006 manual

פורסם

לא נראה לי שיצרני מכוניות העל יטרחו לרסק את המכוניות שלהם בכוונה, הרי לקהל היעד של הקונים זה ממש לא איכפת, אם אתה לא יודע לנסוע במכונית על אז אל תקנה כזאת.

וגם אם תיסע ב300 קמ"ש לא נראה לי שיש סבירות שתצא חי אפילו אם אתה במכונית הבטוחה בעולם.

פורסם

איזה שטויות..

אתה חושב באמת שאנשים עושים תאונות בכוונה? מה הקשר אם אתה יודע לנסוע או לא..

חוצמזה שרוב האנשים בעולם שיש להם כמה מאות אלפי ומליוני דולרים להוציא על רכב - אתה חושב שזה סוג האנשים ש"יודעים לנהוג" עליו?

רובם אנשים באיזור גיל העמידה שקונים רכב יוקרתי לנסיעה מהירה ואלגנטית עם מקדם פוזה גבוהה לסופי שבוע.

אלו לא אנשים שיקחו את הרכב למסלול כל יום אחרי הצהריים.. :?

 

 

מה גם שאם ללקוחות לא אכפת, אז ליצרניות מאוד אכפת...

כי גם ככה הקהל שאליו הם פונים הוא מאוד מצומצם - אז אם הקהל שקונה פרארי, מת בפרארי, הוא לא יקנה אחת חדשה.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

מכוניות העל בנויות בד"כ משילדה צינורית מאוד חזקה כמו למשל בקונטאש

ובשנים האחרונות מסיבי פחם ,לא ידוע על מבחני ריסוק אבל נדמה שיש חובה לבצע כאלו

אם מתכוונים לשווק אותן בארה"ב שהיא השוק הגדול שלהן

אפשר לקבל אינדיקציה למידת הבטיחות שלהן בהסתכלות על תאונות של מכוניות שקצת קרובות להן

במבנה ה פורמולה1 לדוגמא אי שם בתחילת שנות התשעים או סוף השמונים איירטון סנה

(אללה ירחמו) נכנס בגדר ב 270 קמ"ש אחרי שהכנף האחרוית קרסה ויצא ללא פגע

.I'm a blocked user

פורסם

בתיאוריה אם נתון רכב שהנוסע בו "ארוז" בצורה המושלמת, כלומר הרכב נבנה כך שהתנגשותבקיר בעל מסה אינסופית לא תפגע בנוסע , אזי הגבול העליון להתנגשות הוא 450 קמ"ש.

מעבר למהירות הזאת, המוות מגיע כתוצאה מהתאוטה שהגוף כבר לא מסוגל לעמוד בה ולא

מחבטה

.I'm a blocked user

פורסם
בתיאוריה אם נתון רכב שהנוסע בו "ארוז" בצורה המושלמת, כלומר הרכב נבנה כך שהתנגשותבקיר בעל מסה אינסופית לא תפגע בנוסע , אזי הגבול העליון להתנגשות הוא 450 קמ"ש.

מעבר למהירות הזאת, המוות מגיע כתוצאה מהתאוטה שהגוף כבר לא מסוגל לעמוד בה ולא

מחבטה

מכל הידע שיש לי בפיזיקה, ואני מאמין שיש לי ידע מספיק, אני יודע שלא ניתן להגדיר מהירות מסוימת בשביל להגיד דבר כזה, זה מאוד תלוי במשקל האדם שנוסע בשיפוע הכביש מבנה האוטו כלומר אוירודינמיוט (כלומר להתחשב בהתנגדות האויר) וכאלה, לא ניתן להחליט על מהירות כמו 450, ככה שאלו פשוט שטויות מה שרשמת שם.

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם

מקלארן F1 היא אחת המכוניות הבטוחות ביותר.

 

במבחן הריסוק שעשו למכונית.

המכונית נסעה אחרי המבחן.

 

LOTUS-ELISE נמכרת בארה"ב בלי פגושים אמריקאים.

לפי מה שלוטוס אומרים נותנים להם למכור את הדגם הארופאי עד שיצא דגם חדש ויש סיכוי שגם החדש ימכר בלי הפגושים

אייל

פורסם

למען אחרים אני אטרח להסביר יותר ,למענך לא, כי אתה פשוט חצוף.

גוף האדם לא בנוי לתאוצות מעל ערך מסויים וכנ"ל לגבי תאוטות

לדוגמא: ב 205T16 טימו סאלונאן היה חייב לעבור מעדשות מגע למשקפיים עקב

התאוצה הגבוהה מידיי של המכונית ,(עדשות מגע היו פוגעות בעיניים בהאצה)

תאוצה של 9G-10 ומעלה לא זוכר את המספר המדוייק אבל לא רחוק משם גורמת למוות

תאוטה גם גורמת למוות התאוטה מ 450 קמ"ש ל-0 שניתן לתרגם אותה לG שלילי גם

תגרום למוות

וזה לא קשור לפיסיקה בעיקר אלא לפיסיולוגיה

יש ערכים נוספים שגורמים למוות לא כל-כך ידועים למשל רעש: 200 דציבל =מוות

.I'm a blocked user

פורסם
בתיאוריה אם נתון רכב שהנוסע בו "ארוז" בצורה המושלמת, כלומר הרכב נבנה כך שהתנגשותבקיר בעל מסה אינסופית לא תפגע בנוסע , אזי הגבול העליון להתנגשות הוא 450 קמ"ש.

מעבר למהירות הזאת, המוות מגיע כתוצאה מהתאוטה שהגוף כבר לא מסוגל לעמוד בה ולא

מחבטה

תגדיר "ארוז בצורה מושלמת"...

לדעתי ארוז בצורה מושלמת יהיה במושב מירוצים מקרבון-קבלאר שהיציקה שלו נעשתה לפי הגוף של היושב בו, עם הריפוד שסוכנות החלל האמריקאית משתמשת בו לספיגת אנרגיה (משתמשים בו גם במירוצים) שהוא דק מאוד, קשור ברתמת בטיחות 6 נקודות מלאה מפוליאסטר עם מכאניזם רוטארי מקרבון, חבוש קסדת קרבון מתקן SA2000 ובעלת המשקל העצמי הקל ביותר, מתקן HANS, רתמות מרפקים, סרבל מירוצים שלם וכו'... מכיר מישהו שנוסע ככה בכביש? :lol:

 

מוטי.

פורסם

אמממ

חיפשתי בNCAP ובICPS או משהו כזה

האחד אין בכלל איזכור לפורשה\פרארי ובשני כתוב שהם לא נבדקו.

זכור לי שבאחד מפרקי TOP GEAR נאמר שלא משווקים את הפורשה GT3 או משהו כזה כי אין לה מבחני ריסוק (פורשה לא היו מוכנים להקריב מכונית בשביל זה).

 

חוץ מזה ,מזאת אומרת סביר להניח שמרסקים אותם?

ממש לא סביר להניח.

אני ממש רואה את ג'קומטי מיישר את הקמטים בעור עושה פוליש ל"430" ושולח אותה להתרסק.

:beerchug:"אתה אמור לכייף שם" ויין רייני לקווין שוונץ במירוץ שהפך לאחרון שלו :beerchug:

פורסם

למכוניות האלו יש רמת בטיחות מאוד גבוה!!!!

אני מכיר מישהו שגר בחצור (חבר של אבי..) שנסע עם מרצדס SL 55 AMG במהירות של 250 קמ"ש ונכנס במעקה בטיחות והוא חי!!! נכון שהוא בבית חולים כבר חודש בערך אבל עדין הוא חיי

כל מכונית אחרת שהיא לא ברמת על ובמהירות של 180 +- איתה גומרת את הבן אדם...

פורסם

אני הבנתי שמבחני ריסוק נעשים במכוניות שנקנות באופן אקראי וב"חשאיות" זאת אומרת הסוכנות/חברה לא יודעת שהמכונית שנרכשת זה עתה מיועדת להתרסק במבחן זה אחר, בשביל לשמור על הטוהר של המבחנים... לא?

×
×
  • תוכן חדש...