Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2990 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, אתמול נסעתי במהירות 70 קמ"ש בערך בדרך לביתי וכנראה שפגעתי בבור בכביש, לאחר כשתי דקות בערך הרגשתי משיכה של ההגה לצד השמאלי עצרתי את הרכב בצד ונוכחתי לדעת שאין לי אוויר בצמיג כלל, נסעתי לתחנת הדלק כדי למלות אוויר בצמיג ולא היה ניתן למלות האוויר פשוט יצא, פירקתי את הגלגל כדי לבדוק מה קרה שם וראיתי שהג'אנט נסדק מבפנים.. האם זה בר תיקון בריתוך או שפשוט אני צריך להחליף את ארבעת הג'אנטים ברכב, זה ג'אנט 17 אם זה משנה הרכב מאזדה 6.

מצורפת תמונה תודה לעוזרים.

זה הג' אנט מבחוץ ניסיתי לברר האם ניתן להשיג ג'אנט יחיד כזה ולא הצלחתי למצוא אם מישהו יצליח גם יעזור תודה. 20180416_010549.jpgaviary-image-1516065209423.jpeg

 

Sent from my LG-H990 using Tapatalk

פורסם

זה גאנט סיני? נראה כזה בכל מקרה.

שאני משדרג גאנטים ברכב, אני מקפיד על לרכוש מקוריים ולא במבצעים של אוטודיפו למיניהם.

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

אתה מודע שהעירייה אחראית לנזק שנגרם לך?

 

לפני 8 שעות, זבובון כתב:

 המוסכניק שלי באמת נראה שעובד בניסוי והטעיה

פורסם

העירייה לא תממן 4 ג'נטים ,אבל אחד היא חייבת. רק צריך לצלם את הבור ואת מיקומו.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

לא אמרתי 4... ניזוק 1. וגם אותו אני בספק אם היא תממן מחיר מלא כי הוא משומש אבל חשוב שידע.

 

לפני 8 שעות, זבובון כתב:

 המוסכניק שלי באמת נראה שעובד בניסוי והטעיה

פורסם
לא אמרתי 4... ניזוק 1. וגם אותו אני בספק אם היא תממן מחיר מלא כי הוא משומש אבל חשוב שידע.
לא ידעתי את זה תודה על המידע, אבל ברגע שהלך לי ג'אנט אחד אני צריך להחליף את כל ארבעת הג'אנטים, ואין לי מושג איפה המיקום המדויק שזה קרה זה כביש בעיר שלי עם המון בורות

 

Sent from my LG-H990 using Tapatalk

פורסם
זה גאנט סיני? נראה כזה בכל מקרה.

שאני משדרג גאנטים ברכב, אני מקפיד על לרכוש מקוריים ולא במבצעים של אוטודיפו למיניהם.

 

אלעד

אני לא יודע איזה ג'אנט זה קניתי את האוטו ביחד עם הג'אנטים.. יש טעם לרתח את זה או שצריך להחליף את כל ארבעת הג'אנטים? במידה וצריך להחליף את כל ארבעת הג'אנטים מה המחירים בערך ג'אנט 17 מידת צמיג 215/50zr17 95w xl

 

Sent from my LG-H990 using Tapatalk

פורסם

אין בעד מה. תצלם בור מספיק עמוק לשבור גלגל ועוד תמונה שרואים בה גם את הבור וגם את הכביש. הם ירצו גם קבלה של הג'נט החדש. ג.מ פורטל קונים ומוכרים משומשים נסה אצלם.

 

לפני 8 שעות, זבובון כתב:

 המוסכניק שלי באמת נראה שעובד בניסוי והטעיה

פורסם
אין בעד מה. תצלם בור מספיק עמוק לשבור גלגל ועוד תמונה שרואים בה גם את הבור וגם את הכביש. הם ירצו גם קבלה של הג'נט החדש. ג.מ פורטל קונים ומוכרים משומשים נסה אצלם.
היום עברתי באותו מקום שזה קרה עכשיו נזכרו לשים תמרור אזהרה שיש שם בור צילמתי את זה איך אוכל להוכיח שזה באמת קרה מזה ולמי אני פונה? 20180417_012500.jpg20180417_012607.jpg

 

Sent from my LG-H990 using Tapatalk

פורסם

לא מרתכים ג'אנטים. סדק כזה משפיע לא רק על האטימות אלא גם על החוזק המבני.

 

רק להחליף.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

סדקים במבנה מתכתי זה תחום מאוד מורכב. הבעיה היא לא עם הסדק שאתה רואה אלא עם הסדק שאתה לא רואה.

בנוסף ריתוך פוגע בתכונות החומר באזור שמסביב לריתוך ולא בטוח בכלל שניתן לרתך את הסגסוגת שממנה עשוי הג'נט, כל שכן שכדי לרתך מתכת חייבים לדעת איזו מתכת זו.

לסיכומו של מומלץ להחליף ג'אנט.

 

Sent from my SM-A720F using Tapatalk

פורסם

גיאנט אחד העירייה "חייבת" לממן,

עם חשיבה בריאה אתה יכול לטעון שהלכו גם 2 ג'אנטים.(קדמי ואחורי)

 

בכל מקרה תדרוש החלפה על 4.

אתה לא אמור לספוג את הנזק לנסוע עם ג'אנט לא תואם בגלל רשלנות של העירייה.

העירייה מגלגלת את התביעה שלך לביטוח של הקבלן.

אני רק מציע לך כבר עכשיו להתקשר למוקד העירוני ולדווח על זה כולל הנזק שנגרם לך.

אני אוהב אותך.

סע לאט, סע לאט.

פורסם
גיאנט אחד העירייה "חייבת" לממן,

עם חשיבה בריאה אתה יכול לטעון שהלכו גם 2 ג'אנטים.(קדמי ואחורי)

 

בכל מקרה תדרוש החלפה על 4.

אתה לא אמור לספוג את הנזק לנסוע עם ג'אנט לא תואם בגלל רשלנות של העירייה.

העירייה מגלגלת את התביעה שלך לביטוח של הקבלן.

אני רק מציע לך כבר עכשיו להתקשר למוקד העירוני ולדווח על זה כולל הנזק שנגרם לך.

התקשרתי או שהם לא עונים או שמעבירים אותי מאחד לשני.. מצפה לי המון סינונים ובירוקרטיה מהצד שלהם.

 

Sent from my LG-H990 using Tapatalk

פורסם

אתה בטוח שלא מדובר בחישוק מקורי של מאזדה? קשה לי לשפוט מהצילום.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
אתה בטוח שלא מדובר בחישוק מקורי של מאזדה? קשה לי לשפוט מהצילום.
אני לא יודע אם זה חישוק מקורי של מאזדה קניתי את הרכב עם הג'אנטים עליו כבר זה משנה אם זה מקורי או לא?

 

Sent from my LG-H990 using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...