Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3022 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רציתי להתייעץ איתכם על איזה סוג של שמן הכי איכותי למנוע שלי.

מדובר בלקסוס is250 שנתון 2007

 

ההתלבטות עומדת בין

1. Royal Purple 5W30 HMX

2. קאסטרול אדג'

3. shell helix ultra

 

אם יש יותר איכותיים, אשמח. אין בעיה של תקציב.

תת היגוי - כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב.
היגוי יתר - כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב.
כוחות סוס - באיזו מהירות פגעת בקיר.
מומנט - לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

פורסם

והייתי מכניס גם את אחד מהמוטולים 8100 שמתאים לך. נכון להיום ולדעתי הוא השמן הכי טוב שנמכר בארץ מההיבט של איכות שמן הבסיס ונחשב לסדרה הבכירה של מוטול.

הרוייאל פרפל שציינת הוא שמן שמוגדר High mileage ואני לא בטוח שהייתי לוקח דווקא אותו, לא בגלל תכונות ה high mileage שלו אלא בגלל תוספת של ZDDP שעלולה לפגוע בממיר הקטליטי. הרוייאל פרפל הרגיל יהיה מספיק טוב.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם (נערך)

האמת שהודיעו לי הרגע שאין יותר במלאי אצל היבואן את הHMX , יש רק HPS...

והתווסף לרשימה שמן מנוע של Shell Helix Ultra.

 

 

הרכב מיועד לנסיעות אגרסיביות לפעמים , הרוב דיילי.

על מה מומלץ? כמובן שרוצה את ההכי איכותי שיש.

 

שמעתי דברים שלילים על מוטול האמת

עריכה אחרונה על ידי KilleRCitY

תת היגוי - כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב.
היגוי יתר - כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב.
כוחות סוס - באיזו מהירות פגעת בקיר.
מומנט - לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

פורסם

גם ה HPS של רוייאל מכיל כמויות גדולות של ZDDP ולכן הוא לא קיבל חותמת של ה API ולא מומלץ לשימוש ברכבים בתקופת האחריות, למניעת מוות מוקדם של הממיר.

אישית במשך שנים השתמשתי ברוייאל פרפל (הרגיל) ואני לגמריי מאמין ביצרן הזה, במוצריו וממליץ עליו בראש שקט.

 

אני לא יודע מה שמעת על המוטול, אבל כמו בכל נישת hi end בשוק קטן מרובה יצרנים ויבואנים יוצאות הכפשות וסיפורי סבתא מכאן ועד הירח.

הדרך היחידה לבדוק יעילות של שמן היא בבדיקת מעבדה, עד אז נותר לנו לסמוך רק על ה"נתונים היבשים" של השמן, החברה והליין אליה השמן משתייך.

שמן מהסדרה הבכירה של יצרנית מכובדת שמגיע עם מפרט טכני מרשים לא יכול להיות מוצר רע.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

תודה רבה על התגובה הסופר מפורטת אבל לצערי אני לא מבין במושגים של שמנים

 

אשמח להסברים ולהמלצה :)

תת היגוי - כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב.
היגוי יתר - כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב.
כוחות סוס - באיזו מהירות פגעת בקיר.
מומנט - לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

פורסם

כל שמן 5W30 סינטטי מלא שעומד בתקן API או ACEA הרלוונטי (זה כתוב בספר הרכב) מחברה גדולה ומוכרת יעשה את העבודה.

 

אם אתה רוצה את הבסט של הבסט ומחפש מותג שמנים אקזוטי ואין בעיית תקציב - הייתי הולך על הרוייאל פרפל ה"רגיל", קסטרול EDGE או מוטול 8100.

מאחר ואתה לא רוצה מוטול אז לך על הרוייאל פרפל. ניתן להשיג אותו באוטוסטור בחולון או אצל אבי חלקי חילוף ברחובות.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

×
×
  • תוכן חדש...