Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נהגים מסנוורים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3046 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אצלי (יונדאי i10) אין את זה (לא התכהות אוטומטית ולא צ'ופצ'יק שאפשר להזיז). כמה ימים אחרי שקניתי את האוטו שמתי לב לעניין הזה, דיברתי עם הסוכן שרכשתי ממנו, ולדבריו, הוא הופתע לגלות שהצ'ופצ'יק לא קיים באף גרסת איבזור של הרכב. אולי אחרי מתיחת הפנים הוסיפו את זה.

 

בכל מקרה, כשזה לא קיים, פתאום שמים לב כמה רכבים יש על הכביש עם אורות שממש מסנוורים, ולא מכוונים ברמה שהם מאירים את תקרת המכונית שלי. הפתרון היחיד (והלא אידיאלי בעליל) הוא לכוון את המראה כלפי מעלה, ולנסוע בלי מראה אמצעית.

:shock: מדהים איך ברכב מהשנים האחרונות אין דבר כ"כ בסיסי שאפילו בפונטו 99 שלי היה

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שמתי לב שבג'יפ טיוטה לנד קרוזר הקסנון מסנוור בטירוף גם באורות רגילים, ממש מכה.

בכלל, אני לא יודע אם זה אפטר מרקט או מקורי, רב הקסנון/לד לא נעים שהוא בא מולך.

דרך אגב, מה שעזר לי מאוד לפתור את התופעה זה השחרת החלון האחורי.

פורסם

דרך אגב, מה שעזר לי מאוד לפתור את התופעה זה השחרת החלון האחורי.

 

זה לא פתרון בכלל.

 

הפתרון הוא להזיז את המתג בתחתית המראה המרכזית.

 

אך ורק זה.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם

הבעיה היא פחות בסינוור מאחור (כאמור, יש פתרון מובנה במראה) ויותר בסינוור מלפנים.

אני יוצא לעבודה בשעה שעדיין חשוך יחסית, בכביש מפותל ללא תאורה, ומוצא את עצמי מהבהב לחלק גדול מהרכבים שמגיעים מולי בנסיון לא לדהור בעיוורון לתוך גדר בטיחות. גם אחרי שהנהג ברכב ממול מעמעם את האורות (בהנחה ובאמת הפעיל אורות גבוהים ולא סתם פנס אחד שלו מכוון בדיוק לגובה הרשתית) עוברות מספר שניות עד שהראיה חוזרת לעצמה. לעזאזל, לא כ"כ קשה לראות את תאורת הרכב שמגיע ממול עוד לפני הפניה, למה לא להפעיל חשיבה מראש ולעמעם את התאורה?

ואם כבר, מה הסיפור עם פנסי ערפל 24/7?

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם

יש מכוניות שהן מסנוורות באופן קבוע באורות דרך מפאת גובהם, כמו סילברדו, דוקאטו והאיווקו המסחריות.

מוזר שהתקן האירופאי\אמריקאי מאפשר זאת.

 
 

 

 
 
פורסם
יש לי גרנד ויטארה (2015) וכבר מלכתחילה היתה לי תחושה שהפנסים (ועוד קסנון...) מאירים קצת גבוה מדי.

ביקשתי מספר פעמים במוסך שיבדקו את הנושא. נאמר לי שברכב שלי יש חיישן הקובע אוטומטית את גובה האורות (אין אפשרות לכיוונון מתוך הרכב), וזה בנוסף על המיקום הגבוה מלכתחילה של הפנסים (רכב שטח...). נאמר לי שרק אם תהיה לי הערה בטסט על האורות (הרכב עבר טסט ללא הערות) יבדקו מה יוכלו לעשות...

אז עם כל הרצון הטוב...,

 

תשמע, עם כל הרצון הטוב, אם יש רכב שאני מאחל לו טוטלוס ללא נפגעים בכל פעם שהוא נוסע אחרי - זה הרכב שלך, אין לי מושג איך הדברים הנוראי הזה עובר תקינה, האורות שלו לא רק מסנוורים, הם גם בעלי גוון כחול מציק שאי אפשר להסביר עד שלא חווים את זה.

 

פורסם
זה לא פתרון בכלל.

 

הפתרון הוא להזיז את המתג בתחתית המראה המרכזית.

 

אך ורק זה.

ברור, אני עדיין משתמש בזה הרבה.

לא השחרתי את החלונות בגלל סינוורים. השחרתי כי הילדים מאחורה מתבשלים בקיץ. על הדרך שמתי לב שזה מפחית סינוורים במידה ניכרת.

פורסם

אני דווא חושב שהשחרה מאוד עוזרת מנסיון שלי, לרוב אני גם לא נוגע במראה המרכזית בזכות ההשחרה.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

שמע. אלה הפנסים המקוריים של הרכב, וזה עבר תקינה (כנראה שפנסים אלה "נוספו" בשנה או בשנים האחרונות ליצור הגרנד ויטרה), ואני מאחל לך מה שאתה מאחל לי...

עד 27.1.2020 אני עסוק

פורסם (נערך)

ואם כבר, מה הסיפור עם פנסי ערפל 24/7?

הם מסנוורים.

בגלל זה ה-DRL נפרד, גם אם בדגמים מסוימים הוא ישוב בתוך אותו בית.

 

Be roo - המאותתים הם הפנסים הקלים ביותר לבדיקה: אם נשרפה נורה קצב האיתות יהיה מהיר מאד, את תשמעי זאת בקצב התקתוק. פנסיחם קדמיים אני אכן בודק כמוך (או, בבוקר כאשר אני יוצא מחדר הכושר אני חונה מול חלון והפנסים משתקפים), ופנסים אחוריים אני בודק כאשר אני חונה מול קיר. או שואל את אשתי (וגם שם לב למכונית שלה) - כמעט כל בוקר אנחנו נוסעים זה מאחורי זו (ולהפך) ויכולים לשים לב.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
שמע. אלה הפנסים המקוריים של הרכב, וזה עבר תקינה (כנראה שפנסים אלה "נוספו" בשנה או בשנים האחרונות ליצור הגרנד ויטרה), ואני מאחל לך מה שאתה מאחל לי...

 

אבל רק אם נסעת אחרי ;)

 

פורסם (נערך)
אני דווא חושב שהשחרה מאוד עוזרת מנסיון שלי, לרוב אני גם לא נוגע במראה המרכזית בזכות ההשחרה.

 

כן, אבל האפשרות הזו במראה המרכזית מייתרת את הצורך בהשחרה, לפחות מנקודת מבט של סנוור מאחור.

 

לגבי שאר הנימוקים בעד ונגד (בעיקר נגד :wink:) השחרה, זה עניין לשרשור אחר.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם

 

דבר שני, יש בכל מראה סוויץ' שמאפשר להזיזה אותה למצב שמונע את הסינוור.

 

.

אתמול גיליתי את זה פעם ראשונה

איך הדבר הזה עובד??

 Daihatsu YRV 01' 86 HP << Sold

KIA Cerato 08' LX 122 HP << Sold

Chevrolet Cruz 13' LT Wagon 141 HP 1.8L

 80 Mitsubishi Attrage 15' INSTYLE HP 1.2L

פורסם

הזכוכית של המראה הפנימית אינה משקפת אור חזק: הוא חודר אותה ופוגע בעוד שכבה או שניים של זכוכית שנמצאות בתוך המראה (לכן היא עבה כל כך). הזזת המתג מטה או הזכוכית הפנימית כלפי מעלה כך שאור חזק מפנסים מסנוורים ישתקף לעבר התקרה, בעוד שאר התמונה תמשיך להשתקף לעיני הנהג.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם
אתמול גיליתי את זה פעם ראשונה

איך הדבר הזה עובד??

מעיד על רמת לימוד הנהיגה, וגם המלווה שאחרי, אם נהגים לא מכירים את המנוף הזה.

משום מה, גם באלטו 2012 אין את "הפיצ'ר המתקדם" הזה :shock:

אני מבין שהאוטו פשוט ומינימליסטי, אבל יש גבול. בעצם, אולי אפשר לארגן מראה אחרת מפירוקיה.

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב


×
×
  • תוכן חדש...