Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3125 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המון יצרנים של נוזלי קירור בשלל צבעים, אבל אין לי שמץ אם יש תקן מסויים

 

מאחר וכל יצרן יש לו נוסחה משלו של אחוזי גליקול מים וכיו"ב..

 

צריך המלצה לנוזל שמתאים ספציפית לרכבים אלו.

 

המק"ט של המקורי COOLANT - 82140031133 - MINI ORIGINAL

פורסם

נוזל הקירור הטוב ביותר יהיה הנוזל המקורי.

בהמשך לשאלתו של פריג'י, אם נדרש רק להשלים חוסרים מומלץ לשים מים מזוקקים או מי ברז שעברו סינון אבנית.

אם אתה מעוניין להחליף את נוזל הקירור והנוזל המקורי יקר מדי או בלתי ניתן להשגה, נוזל חלופי שמתאים לרכבי מיני הוא ה Zerex G48 של וולווליין או כל נוזל קירור אחר שעומד בתקן BMW GS94000.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם (נערך)

אז כרגע כנראה שרק אוסיף מזוקקים מאחר ומדובר ב50-70 מילי

 

ובעוד 8000 אחליף את כל הנוזל לחלופי שהצעת איתמר,גם מהסיבה שאין להשיג את המקורי

 

שכנראה גם אם היה אפשרי לרכישה, מחירו היה מופרז.

 

Zerex G48 בטיפול הבא.

 

תודה.

עריכה אחרונה על ידי nimo
פורסם

איך אתה יודע שחסר בין 50-70 מיליליטר ? אתה לא יכול להבחין בעין בהבדל של 20 מיליליטר במיכל ההתפשטות.

 

הבדל של 50 מ"ל יכול להיות גם הבדל בין בדיקה ביום א' ליום ב' ככה שאם המפלס לא יירד מתחת למינימום אין צורך להוסיף כלום ותמתין לטיפול השנתי.

איזה כייף לי :)

פורסם

אהלן מרק :)

 

בכללי שמתי לב שחסר מעט ממתי שמילאתי עד לקו המקסימום מאז שעשיתי טיפול 10

 

לפני 3 חודשים. שוב, לא מדובר במשהו רציני ולפי ההסברים שנתת,

 

האידוי/עודפים/ניקוז נוזל קירור במינונים הללו זו פעולה טבעית של המשאבת מים.

 

אם כך יש מצב שאחכה עד לטיפול הבא ואז אשטוף ואחליף מאחר ואיני יודע

 

איזה סוג נוזל ישנו כרגע במערכת.

פורסם

שאלת המשך - למה אתה מעוניין להחליף את כל הנוזל בטיפול הבא? נוזלי קירור מודרניים טובים בדרך כלל ל10 שנים. בדוק את הנחיות היצרן.

 

אני מניח שגם ליורול יש נוזל קירור שעומד בתקן הנדרש, שווה בדיקה כי את הנוזל שלהם אפשר לקנות בבקבוקים של ליטר ואז אם תידרש השלמה בהמשך קל להשלים ולא צריך לקנות גלון.

×
×
  • תוכן חדש...