Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדשות - ביי ביי סיטרואן C4


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2373 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כדברי באדי מ-"The Incredibles":

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ביליתי כשבוע וחצי במחיצתה של C4 1.2 טורבו מודל 2016,

 

מה אני אגיד לכם? מבחינת חווית נסיעה לא נהנתי ככה ממשפחתית בחיי, מושב מחבק,מתלים מדהימים(לא ספורטיבית, אלא מבחינת נוחות),נוחות תפעול(כפתורים גדולים על ההגה , מערכת בקרת אקלים נוחה ופשוטה ולעניין, בקרת שיוט במקום הנכון ולא מתחכמת) גם בנסיעת עצבים ב9 בבוקר בפקקים הרגשתי שאני יוצא מהרכב כמו חדש - יותר מכל גולף,מאזדה או אפילו מאחותה ה308.

 

נכון שהיא לא הכי זריזה(כמו מטורבטת גרמנית כפולת מצמדים) ולא מתוכחמת ומשוכללת כמו אחיותה מבית.

 

אבל,

ללא ספק שאם הייתי צריך לרכוש משפחתית האצ'בק חדשה ונוחה - היא הייתה הרכב, מרגיש כמו רכב שנבנה כולו סביב נוחות הנהג.

Mazda 3 touring 5 doors 2.0 6MT 2014 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרסנו לך את החגיגה, מה?

-----

 

אני חושב שיש כאן נקודה חשובה כשמסתכלים על התמונה הגדולה, מעבר לעניין הספציפי של הקקטוס. הנה יצרנית גדולה מודיעה למעשה שהמכונית ה"דיפולטית" שלה בסגמנט היא - קרוסאובר. בכך היא מצטרפת ל-סוזוקי, מכולם- שהקדימה את כולם בעניין זה, עד כמה שזה מוזר. זה מתחבר לרעיון שכנראה בעוד כמה שנים לא נדבר יותר על קרוסאוברים/ג'יפונים, פשוט כי זו תהיה צורת המרכב הדיפולטית, ופשוט לא יהיה שום דבר אחר.

אם אני זוכר נכון, ניסאן היו הראשונים לעשות מהלך כזה, עם הקשקאי.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מתלים מדהימים

לא. פשוט לא. לא יכול להיות.

אני עדיין שובר את הראש איך יצא (לפחות בפורום) מוניטין של מתלים טובים ב-c4. מה, לעד נישאר תקועים במורשת האגדית של סיטרואן? לעד נזכור את הקסנטיה המהוללת זצקל"ל?

 

לא מבטל שום סעיף אחר ממה שכתבת, אבל לא יכול בשום אופן להגיד משהו נחמד על המתלים של c4. סטנדרטיים, קצת נוקשים כצפוי מאוטו מודרני, חוץ מזה כלום מיט גורנישט.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אני זוכר נכון, ניסאן היו הראשונים לעשות מהלך כזה, עם הקשקאי.

 

אבל אחרי כמה שנים, השיקו את הפולסאר.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל אחרי כמה שנים, השיקו את הפולסאר.
התייחסתי רק למי עשה את המהלך הזה ראשון (לבטל את הרכב המשפחתי הקלאסי ולהשאיר ג׳יפונצ׳יק במקומו כנציג היצרן בסגמנט המשפחתיות).

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סוזוקי היו "שם" הרבה לפני ניסאן, עם האיגניס שהחליפה את הסוויפט בתחילת המילניום (2000-2006), ועם ה-SX4 שהחליפה את הליאנה (2006 עד היום). בכלל, לניסאן דווקא כן הייתה משפחתית לכל אורך התקופה, אפילו עד היום (טידה, סנטרה, פולסר).

 

הקטע המצחיק הוא שכולם כאילו מתחרפנים על זה ש"המשפחתית הסטנדרטית הולכת למות" וכו'. בתכלס, האופנה בשוק הרכב (וכן, זה אופנה, אין יתרונות משמעותיים ל"קרוסאובר" על פני משפחתית ורכב שטח בהיצע של יצרן) היא בדיוק כמו כל אופנה - הולכת במעגלים. בשנים האחרונות אנחנו מתחילים לחזור לאופנת המכוניות הגבוהות, כמו שהיה בשנות ה-30. עוד כמה שנים הקרוסאוברים יהפכו לנמוכים כמו המשפחתיות של לפני 15-20 שנה, והמשפחתיות של היום ייעלמו או יהפכו לאיזה תת-סגמנט נישתי.

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סוזוקי היו "שם" הרבה לפני ניסאן, עם האיגניס שהחליפה את הסוויפט בתחילת המילניום (2000-2006), ועם ה-SX4 שהחליפה את הליאנה (2006 עד היום). בכלל, לניסאן דווקא כן הייתה משפחתית לכל אורך התקופה, אפילו עד היום (טידה, סנטרה, פולסר).

 

הקטע המצחיק הוא שכולם כאילו מתחרפנים על זה ש"המשפחתית הסטנדרטית הולכת למות" וכו'. בתכלס, האופנה בשוק הרכב (וכן, זה אופנה, אין יתרונות משמעותיים ל"קרוסאובר" על פני משפחתית ורכב שטח בהיצע של יצרן) היא בדיוק כמו כל אופנה - הולכת במעגלים. בשנים האחרונות אנחנו מתחילים לחזור לאופנת המכוניות הגבוהות, כמו שהיה בשנות ה-30. עוד כמה שנים הקרוסאוברים יהפכו לנמוכים כמו המשפחתיות של לפני 15-20 שנה, והמשפחתיות של היום ייעלמו או יהפכו לאיזה תת-סגמנט נישתי.

 

תודה, ענית לי על השאלה. אמנם אני לא ממש בקיא בענייני ניסאן, איכשהו זו יצרנית שחולפת אצלי מתחת (או מעל) לרדאר; אבל תהיתי האם באמת היה מצב בו לאורך כל חיי הקשקאי לא הייתה בתקופה כלשהי מכונית קו ראשון (לא כל מיני גרסאות מקסיקניות של סאני) "רגילה" ("סדאן" באמריקאית) בליין לצידה. אני כמובן מתייחס לשווקים הבינ"ל ולא למה שקרסו מביאים או לא מביאים לפה.

 

ד"א, אני ממש לא מצטרף לבכי ולנהי על אופנת הקרוסאוברים, אפרופו השרשור ההוא של אוריו.

חזיר דיזל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה, לעד נישאר תקועים במורשת האגדית של סיטרואן? לעד נזכור את הקסנטיה המהוללת זצקל"ל?.

שגם שם זה היה מיותר לחלוטין, וגרם בעיקר לנזילות שמן.

 

לא מאמין שעוד התלהבתי מהזבל הזה. סיטרואן עשו בשכל שהפסיקו עם הייצור של השיקוץ הזה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2373 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...