Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Dsg7 מכה שנית סיאט איביזה


scoob
שימו לב! השרשור הזה בן 2384 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

האמינות כנראה הרבה פחות נוראית ממה שאתה מתאר אותה.

 

בא נשים את העובדות על השולחן - הרכב בן 6, יש לו 125000 ק"מ, יוצא ליסינג, לא טופל במורשה - מה אתה רוצה מהיבואן?

 

וכבר הערתי למעלה שיש אפשרויות שיפוץ במחירים סבירים

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 63
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

כן, מאותה הסיבה שאנשים רוכשים מונדאו עם גיר רובוטי כפול מצמדים שגם ידוע כבעייתי ותיקונו מגיע לעשרות אלפי שקלים.

כי הרכבים האלו זולים מאוד לרכישה כמשומשים ומציעים (על הנייר לפחות) הרבה תמורה לשקל.

 

ראשית איביזה משומשת לא צונחת במחיר, דבר שני אנשים ממשיכים לקנות רכבים כאלו חדשים, למעשה האיביזה כבר תקופה ארוכה הנמכרת בקטגוריה.

לכן זה לא בדיוק מונדאו.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וזה בעיקר בגלל העובדה שבשל העלות הגבוהה של נוזל הגיר (יש להחליף כל 60K) יש לא מעט שמעדיפים לדלג על ההחלפה.

ב

 

בגיר ה-DQ200 (מכונה כאן בפורום DSG7) אין צורך להחליף נוזל גיר.

החלפת נוזל הגיר היא בכלל בתיבות אחרות של הקונצרן.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Audi A3

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השאלה, מעבר לכותלי הפורום, כמה באמת נתקלים בזה?

 

קבוצת VAG מוכרת בשנה בסביבות ה-50-60 אלף רכבים כאשר 95 אחוז מהם בערך עם DSG.

זאת אומרת משנת 2010 בערך הם מכרו בערך 300-350 אלף רכבי DSG. אני חושב שאם זה היה כזה גרוע, היינו נתקלים בהרבה יותר תגובות זועמות.

 

אני עדיין לא הייתי מהמר על הכסף שלי על שום רכב עם הגיר הזה, אבל בכול זאת, אולי השד לא כול כך נורא?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראשית איביזה משומשת לא צונחת במחיר, דבר שני אנשים ממשיכים לקנות רכבים כאלו חדשים, למעשה האיביזה כבר תקופה ארוכה הנמכרת בקטגוריה.

לכן זה לא בדיוק מונדאו.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

א. לא אמרתי שהיא צונחת אלא פשוט זולה לרכישה בדיוק כמו המונדאו.

ב. איביזה שנת 2014 1.2 טורבו אוט׳ עולה 50,000₪, אם אני לא טועה זו ירידת ערך לא קטנה (בערך כמו של הפיאסטה)

ג. המונדאו כאשר שווקה גם כן הייתה תקופה כמובילה בקטגוריה מבחינת כמות מסירות, זה שהקטגוריה שלה דיי מתה ובנוסף היבואן הרג אותה לגמרי זה לא אומר דבר..

עדיין רכב מהיר מאוד וגדול במעט מאוד כסף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השאלה, מעבר לכותלי הפורום, כמה באמת נתקלים בזה?

 

קבוצת VAG מוכרת בשנה בסביבות ה-50-60 אלף רכבים כאשר 95 אחוז מהם בערך עם DSG.

זאת אומרת משנת 2010 בערך הם מכרו בערך 300-350 אלף רכבי DSG. אני חושב שאם זה היה כזה גרוע, היינו נתקלים בהרבה יותר תגובות זועמות.

 

אני עדיין לא הייתי מהמר על הכסף שלי על שום רכב עם הגיר הזה, אבל בכול זאת, אולי השד לא כול כך נורא?

זה בדיוק מה שאמרו הוריו של בעלה של גיסתי כאשר המלצתי להם לא לקנות גולף.

לפני חודשיים הוא שאל אותי איפה אפשר לתקן בזול את הגיר...

זה קורה המון, כנראה הרבה יותר ממה שרואים כאן בפורום.

אבל יש גם הרבה דודות שנוסעות בגולף עם גיר רועד וקופץ ולא ממש מודעות שזה לא תקין לפחות עד שרכב מפסיק לנסוע עקב מכטרוניקס לא תקין (וזה תקלה פחות נפוצה מהמצמדים).

אותו כנ״ל אגב לגבי הפיאסטה, שמעתי על הרבה שחשבו שהכל תקין עם הרכב ולא התיחסו בכלל לקפיצות/רעידות הקלות בתחילת נסיעה או במעבר מראשון לשני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האיביזה לפי מה שראיתי ביד 2 עולה מחיר דומה בערך למתחרות, לא מחיר שמראה על בעיה.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למען האמת שמעתי וידעתי על כשל אחד של התיבה הנ"ל שהינו המצמדים.

בתמימותי האמנתי שהחלפתם ב"מחוזקים" פותר את הבעיה לגמרי.

לא ידעתי בכלל שיש כשל שני והינו המכטרוניקס.

לראיה איך שהרכב נרכש רצתי ישר למוסך המורשה הקרוב אליי וביררתי אם נעשתה החלפת המצמדים במסגרת הריקול וכשנודע לי שלא ישר ביקשתי שיעשו וכך היה.

למה לקנות? השילוב של המנוע הזה עם הגיר כשעובד הוא ממש תענוג ומספק חוויה שגם רכבים בעלות כפולה לא מספקים, יחד עם חיסכון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואם תשקלל למחיר הקניה 7000 ש"ח שיפוץ מכטרוניק לפחות פעמיים בחיי הרכב אצלך?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכטרוניקס משופץ מסין נשמע אפילו יותר מפוקפק מרכיב מקורי מהיבואן (שהחזיק רק 40K ק"מ).

החזיק 85.000 בכל מקרה ניתן לתקן בעלות שפויה בהרבה במוסכים מתמחים או במכוני גירים. יש בפורום תיעוד של מישהו (נדמה לי שלומי מהכנופייה) שתיקן ב 4500 ש"ח. גם מוח של גיר אוטומטי (מודרני) רגיל לא מחזיק לנצח. ועולה קצת יותר לשפץ אותו כהלכה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החזיק 85.000 בכל מקרה ניתן לתקן בעלות שפויה בהרבה במוסכים מתמחים או במכוני גירים. יש בפורום תיעוד של מישהו (נדמה לי שלומי מהכנופייה) שתיקן ב 4500 ש"ח. גם מוח של גיר אוטומטי (מודרני) רגיל לא מחזיק לנצח. ועולה קצת יותר לשפץ אותו כהלכה.

 

מח של גיר רגיל לרוב מחזיק לכל אורך חיי הרכב ובטח בממוצע מעל 200K. תשאל את רון כמה מגיעים עם הבעיה הידועה ותופתע מכמות הכשלים בגיר, הרבה יותר מכל דימיון.

פשוט הגיר הזה מאוד מוצלח וחסכוני כשהוא פועל ולכן אנשים ממשיכים לקנות את השילוב הזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה חבר בפורום מ 2009 -

כתבנו די הרבה על הבעיות ברכבי VAG ב 6 שנים האחרונות - ובכל זאת העדפתה לקנות..

זה באמת מצב לא נעים של חשש עתידי.

 

האפשרות לדעתי - לבקש הארכת אחריות ל 10 שנים, כשם שהם נותנים באמריקה ובסין.

אולי יש אפשרות לבקש הרחבת אחריות בתשלום.

אולי טיפול משמר של החלפות שמן לממסרה / מוח הממסרה, כל כ 3 שנים יעזור .

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מתחרט לרגע שקניתי , בינתיים הגיר מתפקד ללא דופי ואני נהנה מכל רגע.

 

פשוט עקב ריבוי מקרים פתאום עולה החשש שנית.

 

יש אפשרות לפנות ליצרן בחו"ל ולא לצ'מפיון בבקשה להארכת אחריות לגיר ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2384 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...