Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3181 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה נכון שמחירי הזכוכית בסוני יקרים יחסית, אבל ממש לא חייבים לקנות את ההיי-אנד.

 

כשקניתי את ה-A6000 קצת אחרי שהיא יצאה, זה היה במבצע - 800 דולר (בארה"ב) כולל עדשת הקיט ועדשת ה-55-210. בהתחשב בכך שמחיר הקנייה של כל אחת מהעדשות הללו הוא 350 דולר, בעצם קניתי את המצלמה ב-100... :shock:

 

בנוסף, קניתי עדשת פריים של סיגמא ב-180 דולר, עדשת פריים רחבה ומהירה של רוקינון ב-350 דולר ועדשת מאקרו ב-170 דולר (האחרונה סתם גחמה - לא באמת שימושית).

 

כאמור - אני מסתדר מצוין עם העדשות האלה ולא מרגיש כרגע צורך אמיתי לקפוץ גבוה יותר, אם כי עדשת ה-18-105 f4 עולה 600 דולר שזה באמת לא איום ונורא.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • תגובות 89
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
77D של קנון היא חדשה יחסית לא הרבה זמן בשוק.

לא כול כך הצלחתי להבין את ההשוואה בין ניקון D90 לזאתי בכול זאת היא חדשה יותר.

תוכל לפרט קצת יותר בלי קשר?

 

אבל נראה לי שלבסוף אני אלך על הfuji xt20 ראיתי תמונות והתוצאות די סיפקו אותי מבחינת איכות.

כמובן שזה הכול תלוי בעדשות אבל להתחלה אקנה אותה עם עדשת הקיט+ עדשת זום 50-230.

אתה מתפזר, רפלקס, מירורלס, קרופ, פול פריים. תחליט מה הכיוון שלך, יהיה הרבה יותר קל להמליץ לך על מצלמות ועדשות.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
זה נכון שמחירי הזכוכית בסוני יקרים יחסית, אבל ממש לא חייבים לקנות את ההיי-אנד.

 

כשקניתי את ה-A6000 קצת אחרי שהיא יצאה, זה היה במבצע - 800 דולר (בארה"ב) כולל עדשת הקיט ועדשת ה-55-210. בהתחשב בכך שמחיר הקנייה של כל אחת מהעדשות הללו הוא 350 דולר, בעצם קניתי את המצלמה ב-100... אכן מחיר מעולה!! אבל עדשות הקיט של סוני הן בינוניות ולא מנצלות את היכולת האדירה!! של הגופים שלהם. ואין ספק שמבחינה טכנולוגית הגופים שלהם הכי מתקדמים, ומבחינת מכירות נדמה לי שהם מובילים. אבל הכל תלוי בצרכים. מה שכן אני חושב שיש יתרון ענק לסוני על אחרים זה היכולת לעבוד עם מתאם על עדשות של יצרנים אחרים עם פוקוס אוטומט. זה למשל טוב לעדשות שלא משתמשים בהם באורח קבע אלא רק לצילומים "מיוחדים".

 

בנוסף, קניתי עדשת פריים של סיגמא ב-180 דולר, עדשת פריים רחבה ומהירה של רוקינון ב-350 דולר ועדשת מאקרו ב-170 דולר (האחרונה סתם גחמה - לא באמת שימושית)מהתייעצויות רבות בפורומים עם בעלי סוני הכיוון היה על עדשות פריים כי בזה אפשר להגיע לאיכות טובה במחיר שפוי... לא מתאים לכל אחד.

 

כאמור - אני מסתדר מצוין עם העדשות האלה ולא מרגיש כרגע צורך אמיתי לקפוץ גבוה יותר, אם כי עדשת ה-18-105 f4 עולה 600 דולר שזה באמת לא איום ונורא.

 

 

רק מילה אחרונה לפות"ש- עם כל הכבוד למצלמות הנהדרות האלו, לא לדמיין שהן יתנו לך תוצאה של FF. (למרות שלחובב הן עדיפות ולו מהסיבה שהן יצאו איתך לטיול וFF לא)

פורסם

השאלה האם הוא צריך FF? אם כן אז היתי הולך על סוני.

כשעברתי לxt10 עשיתי טרייד אין על כל הציוד של הקנון שהיה לי.

אבל השארתי לי רק גוף אחד של קנון 5d mk2 אשר כולו כבר גמור ועוד עדשה ישנה שגם ככה לא שווה כמעט כלום.

בוא נגיד ככה שבכל רגע נתון אני מעדיף לקחת את הפוג'י על הקנון.

הנה תמונה הישר מהקנוןb20abce49224b0f2b01480fe8db1ebe3.jpg

 

Sent from my ALE-L21 using Tapatalk

פורסם
אתה מתפזר, רפלקס, מירורלס, קרופ, פול פריים. תחליט מה הכיוון שלך, יהיה הרבה יותר קל להמליץ לך על מצלמות ועדשות.

 

 

כן אני יודע שאני קצת מתפזר בגלל שרוב הזמן צילמתי בDSLR ומושך אותי קצת עולם הDSLR

לכן אני עדיין שם והייתה לי התלבטות קלה.

אבל כפי שאמרתי בהודעה קודמת אלך על הפוג'י XT20 כי היא האופציה הכי טובה כרגע

בתקציב הנוכחי.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

שאלה שרק עכשיו נזכרתי בה,לפוג'י יש אפשרות לשלוח תמונות בצורה אלחוטית ישירות לסלולרי?

ראיתי שיש WIFI, אבל לא הצלחתי להבין אם יש להם אפליקציה או איך מעבירים ישירות לסלולרי.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

תכונה יותר חשובה ב-WiFi (או BT) היא אפשרות להשתמש בטלפון כשלט להפעלת המצלמה מרחוק. קיים באולימפוס, מן הסתם גם במצלמות אחרות, אבל מצריך בדיקה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

למשל - כאשר אה רוצה לצלם על חצובה ובחשיפה ארוכה, כאשר מגע האצבע בכפתור שחרור התריס ירעיד אל המצלמה. או כאשר אתה רוצה לצלם ממקום לא נוח, למשל מעל ראשי קהל, כאשר ביד אחת אתה מחזיק את המלצמה ובשניה בודקת את התמונה על מסך הטלפון ומבצע את הצילום. או כאשר יותר נוח לך להשתמש בתפריטים על מסך גדול בטלפון מאשר על המסך הקטן במצלמה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
תכונה יותר חשובה ב-WiFi (או BT) היא אפשרות להשתמש בטלפון כשלט להפעלת המצלמה מרחוק

 

אכן, פיצ'ר נוח ויעיל וגם מתאפשר באותה העבליקציה. ניתן להגדיר כמעט את כל מה שחיוני לצילום מרחוק, לרבות צמצם (אפילו אם הוגדר לערך ספציפי בעדשה), מהירות תריס, רגישות וכיוצ"ב. מה שנחמד הוא שהדיליי מינימלי עד לא קיים. כל תזוזה של המצלמה ושינוי שמתבצע נראה מיידית בסמרטפון (לפחות עם ה X-T2, מאמין שעם ה X-T20 זה אותו דבר).

עריכה אחרונה על ידי ALÞћÃ
פורסם
למשל - כאשר אה רוצה לצלם על חצובה ובחשיפה ארוכה, כאשר מגע האצבע בכפתור שחרור התריס ירעיד אל המצלמה. בשביל זה יש אפשרות להתחבר עם שלט חוטי/אלחוטי או לתת השהייה של כמה שניות טרם התחלת החשיפה. או כאשר אתה רוצה לצלם ממקום לא נוח, למשל מעל ראשי קהל, כאשר ביד אחת אתה מחזיק את המלצמה ובשניה בודקת את התמונה על מסך הטלפון ומבצע את הצילום. בסוני מצאו לזה פתרון (לא יודע מה באולימפוס) והמסך ניתן להזזה בזוויות שונות, מצאתי את זה פרקטי מאוד בהחלט במקומות כמו שציינת. או כאשר יותר נוח לך להשתמש בתפריטים על מסך גדול בטלפון מאשר על המסך הקטן במצלמה. לא ראיתי בזה צורך מעולם בשום מצלמה, לא ברפלקס ולא במירורלס.

תשובות מודגשות.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

דור, גם אני לא נזקקי ללזה, אולי כיון שבמצלמה העתיקה שלי זה לא קיים.

 

יש יתרון במסך הגדול שמול עיניך הן כיון שאתה לא צריך להרים ראש בזויות מוזרות והן כיון שמסך גדול הוא... גדול. לא כולם בני 24 ולא לכולם עיני נץ. בגילי קריאת תפריטים על מסך גדול לא משקפיים קשה, קל וחומר על מסך קטן כשל מצלמה, ובמיוחד מירורלס, שקטנה משמעותית מ-DSLR. את האולימפוס הכרתי כאשר בני רכש אותה, ולמרות שלמצלמה יש אפשרות להסטת המסך ולהשהיית הצילום הוא מוצא את השליטה מהטלפון שימושית פה ושם.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
למשל - כאשר אה רוצה לצלם על חצובה ובחשיפה ארוכה, כאשר מגע האצבע בכפתור שחרור התריס ירעיד אל המצלמה. או כאשר אתה רוצה לצלם ממקום לא נוח, למשל מעל ראשי קהל, כאשר ביד אחת אתה מחזיק את המלצמה ובשניה בודקת את התמונה על מסך הטלפון ומבצע את הצילום. או כאשר יותר נוח לך להשתמש בתפריטים על מסך גדול בטלפון מאשר על המסך הקטן במצלמה.
כלומר, מקרים נדירים שלא רלוונטים לרב הצלמים

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı


×
×
  • תוכן חדש...