Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3181 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למה לא שימושי?

כל מצב בו אינך בשורה הראשונה בקהל מצריך פריסקופ, שליטה מהטלפון, צילום סלפי מיצובה, וכמובן שליחה אונליין במדיה חברתית.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • תגובות 89
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
למה לא שימושי?

כל מצב בו אינך בשורה הראשונה בקהל מצריך פריסקופ, שליטה מהטלפון, צילום סלפי מיצובה, וכמובן שליחה אונליין במדיה חברתית.

 

קודם כל, אתה מניח שכולם מצלמים הופעות. דבר שני, כמה הופעות אתה כבר מצלם בשנה?

אני לא מבין מה יש כ"כ לצלם בהופעה, אלא אם אתה ממוקם ממש טוב לזווית מעניינת.

אתה גם מניח שלאנשים יש חצובה. תבדוק לכמה מבעלי המצלמות יש בכלל חצובה...

 

שליחה אונליין, זה יש גם בלי ממשק שליטה מלא מהסלולרי. בכל מקרה, חובב רציני קודם חוזר הביתה, לומד את מה שצילם, מסנן, עורך, מעבד ואז מפרסם.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

במצלמה שלי יש שליטה מהטלפון. גימיק מטופש וחסר תועלת. בפעם היחידה שרציתי שלהשתמש בו (לצלם תמונה איתי בפריים) גיליתי שבדיוק איפה אני יושב, נגמר הטווח של השטות הזאת... לכל השימושים האחרים מספיק לשים טיימר במצלמה או לקנות שלט חוטי/אלחוטי/שניהם ב-10-20 שקלים. פיצ'ר הרבה (ה-ר-ב-ה!!) יותר חשוב זה מסך מפרקי לפחות חלקי (למעלה-למטה) ורצוי מלא (גם מסתובב), זה משהו שאני משתמש בו כמעט בכל סשן צילומים.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

אני חושב שהכי חשוב לזכור שצילום זה "תחום" כמו שנהיגה זה "תחום". יש נהגי מירוץ, יש נהגי משאיות, יש נהגים שרק נוהגים ברכב המשפחתי להגיע ממקום למקום...

ההבדל הוא שבניגוד לרכבים, לפעמים משתמשים באותו כלי (או דומה מאוד) אבל באופן שימוש אחר לגמרי. מי שצריך לצלם מכוניות למגזין, לדוגמא, עושה משהו אחר לגמרי ממי שמצלם ברחוב. התפעול של המצלמה שונה בתכלית, גם אם אפשר לעשות את שני הדברים עם אותה מצלמה, ולקבל תמונות טובות.

 

באותה מידה, יש המון דרכים להגיע לאותה תוצאה. לדוגמא, יש כאלו שאוהבים לצלם מהעינית ויש שלא. אחד הפיצ'רים שתמיד נראו לי הכי שימושיים זה צילום/פוקוס מהמסך מגע. אבל ת'כלס, אני לא אוהב לצלם ככה. ברגע הפריימינג, אני צריך להיות בעינית. לא יודע למה... ככה נוח לי.

 

אז כשממליצים צריך לחשוב לא על עצמך, אלא עם מי שאתה ממליץ לו. בטח ובטח שההבדלים באיכות התמונה בין גופי מצלמות זניחים היום לחלוטין, ומה שצריך לבחור זה את הכלי שמתאים למה שמצלם כל אחד ואיך שהוא אוהב לצלם.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

מסכים עם מה שכתבת falou.

אני באופן אישי תמיד מצלם דרך העינית כי ככה אני רגיל לצלם.

השבוע אקפוץ לראות את הפוג'י XT20 ואראה איך היא מקרוב יותר.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

אני לא מוותר על העינית כיון שאני מורגל בה עוד מימי ה-rangefinder, ויותר חשוב - כיום שהאחיזה יותר יציבה (פאלו העיר על כך בעקיפין בשרשור הטלפונים). אבל זה לא סותר שימוש במסך מדי פעם. כפי שהזכרתי קודם - לא תמיד מצלמים בגובה העין.

 

גם אני מצטרף עכשיו להתלבטות שבשרשור - ה-450D מראה סימני גסיסה, אזקק למחליפה בחודשים הקרובים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
אני לא מוותר על העינית כיון שאני מורגל בה עוד מימי ה-rangefinder, ויותר חשוב - כיום שהאחיזה יותר יציבה (פאלו העיר על כך בעקיפין בשרשור הטלפונים). אבל זה לא סותר שימוש במסך מדי פעם. כפי שהזכרתי קודם - לא תמיד מצלמים בגובה העין.

 

גם אני מצטרף עכשיו להתלבטות שבשרשור - ה-450D מראה סימני גסיסה, אזקק למחליפה בחודשים הקרובים.

 

 

אתה מתכון לקנון 450D? מה קרה למצלמה?

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

מזתומרת מה קרה למצלמה? זה גוף בן כמעט 10, הגיוני שהוא יתחיל לגסוס מתישהו. מעבר לכך שמדובר בטכנולוגיה ישנה שהתקדמה המון מאז. המצלמות של היום טובות משמעותית.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
מזתומרת מה קרה למצלמה? זה גוף בן כמעט 10, הגיוני שהוא יתחיל לגסוס מתישהו. מעבר לכך שמדובר בטכנולוגיה ישנה שהתקדמה המון מאז. המצלמות של היום טובות משמעותית.

 

 

לי יש ניקון D40 כבר קרוב ל11 שנה, ועדיין מוציאה תמונות די יפות למרות שהיא ישנה

ולא מראה שום סימנים שהיא מתקלקלת בקרוב.

זה ברור שהיום הטכנלוגיה יותר מפותחת בצילום זה אין ספק.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

אני עדיין מצלם עם ניקון D200. עדיין נותנת עבודה למרות תקלה אחת - היא פורקת סוללות גם במצב כבוי. מה שאומר שיש צורך לאחסן את הסוללה בנפרד מהמצלמה. די מעצבן.

ניסיתי לעבור לD3200. איכות התמונה טובה יותר אבל מבחינת פיצ'רים, נוחות תפעול ושליטה מדובר בשנמוך משמעותי. גם D7000 לא שיפרה את המצב בהרבה.

עכשיו סוף סוף יש מחליפה אמיתית - D500. אבל במחיר שלה כבר אפשר לקנות D750, או בכלל D610 (ולחסוך כמה אלפי שקלים), בהנחה ואני לא צריך את הקרופ ורוב העדשות שלי מתאימות לFX.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם

טוב, ברור שאחרי 10 שנים מצלמה לא חייבת להתקלקל, אבל גם לא מאוד מפתיע שהיא מתקלקלת. ובלי קשר - ההבדלים כל כך גדולים בין היום ללפני עשור, שלצלם החובב בהחלט שווה לעדכן.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
לי יש ניקון D40 כבר קרוב ל11 שנה, ועדיין מוציאה תמונות די יפות למרות שהיא ישנה

ולא מראה שום סימנים שהיא מתקלקלת בקרוב.

זה ברור שהיום הטכנלוגיה יותר מפותחת בצילום זה אין ספק.

אני גם מצלם אם מצלמות שהן מאוד ישנות כבר. כולל קנון 1D MKII כמו שהייתה לך ועוד כמה דינוזאורים, כמו 5D MK1 ו1DS MKII.

עבור צרכים שלי התוצאות מספקות אותי ולא מתכן להשקיע בציוד חדש בעתיד הניראה לעין, בטח ובטח להחליף למערכת אחרת.

 

אם התוצאות שם D40 שלך מספקות אותך, אולי כדאי לך לחשוב שוב האם אתה באמת צריך להתקדם למערכת חדשה. נכון, טווח דינאמי עולם אחר לחלוטין ונכון ISO מטורף לאומת המצלמות הישנות ששימושיות לא יותר מ800ISO. השאלה כמה אתה צריך את זה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אף אחד לא באמת "צריך" כלום. לרוב האנשים מצלמה של אייפון מספיקה. מה זה מספיקה - כיום המצלמות של דגמי העל של הסמארטפונים יודעות לעשות דברים מסוימים יותר טוב אפילו ממצלמות פול פריים.

 

אבל אם אתה אוהב לצלם אז אני מניח שאתה לא מצלם רק בתנאי תאורה טובים, נכון? ואתה רוצה לראות שחורים אמיתיים ולבנים אמיתיים באותה תמונה, נכון? ואתה אולי רוצה הרבה מגה פיקסלים בשביל לחתוך את התמונה ושעדיין תהיה שמישה, נכון? והרשימה ממשיכה...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
אף אחד לא באמת "צריך" כלום. לרוב האנשים מצלמה של אייפון מספיקה. מה זה מספיקה - כיום המצלמות של דגמי העל של הסמארטפונים יודעות לעשות דברים מסוימים יותר טוב אפילו ממצלמות פול פריים.

 

אבל אם אתה אוהב לצלם אז אני מניח שאתה לא מצלם רק בתנאי תאורה טובים, נכון? ואתה רוצה לראות שחורים אמיתיים ולבנים אמיתיים באותה תמונה, נכון? ואתה אולי רוצה הרבה מגה פיקסלים בשביל לחתוך את התמונה ושעדיין תהיה שמישה, נכון? והרשימה ממשיכה...

 

 

אכן כן כמו שרוני אמר.

גם הטלפון שלי מצלם תמונות לא רעות בכלל וגם הניקון D40 אבל עדיין זה לא זה.

אני רוצה מעבר וצריך להתקדם לציוד חדש יותר.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

האמת היא שהבעיה העיקרית היא שהעדשה שבה השתמשתי רוב הזמן התקלקלה - בקטע הרחב יש לה איזו "קפיצה" בזמן הזום - אבל גיליתי שהחיישן התחיל לייצר פיקסלים מתים. כיון שמדובר במצלמה כבת 7-8 שנים נראה לי שלא מוצדק להשקיע בעדשה חדשה לגוף הזה, אלא לחשוב על מערכת חדשה, וכיון שבני רכש לאחרונה מצלמת מיקרו 4/3 יש לי מחשבה לאחד אתו כוחות כדי שהזכוכית תשמש את שנינו יחד, וגם כיון שאשתי מעדיפה לא להסחב לטיולים עם ה-DSLR משיקולי נפח. מצד שני, המצלמה קצת קטנה לידיים שלי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 


×
×
  • תוכן חדש...