Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3178 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

אני בהתלבטות מסוימת ברכישת מצלמה חדשה.

עד היום הייתי מצלם במצלמה ישנה DSLR ניקון D40 וקנון 1D MARK2 שנמכרה לא מזמן.

עכשיו אני רוצה להתחדש במצלמה חדשה.

ההתלבטות שלי זה בין מצלמת DSLR ולבין מצלמה ללא מראה.

 

האופציות שעלו לי לראש,

 

מצלמה ללא מראה fuji xt20

 

מצלמה DSLR קנון 80D או ניקון D800 משומשת יד2.

 

עיקר הצילום שלי זה צילומי רחוב עם עדשות זום עד 300 מ"מ.

וצילומי פורטריט ונופים עם 50 מ"מ.

 

מה כדאי לרכוש? התקציב שלי בעיקר זה עד 4000 לגוף.

למצלמה של פוג'י יש עדשות זום עד 300 מ"מ? זו העיקר הדילמה שלי אם יש מספיק עדשות

מתאימות.

 

תודה רבה שי.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

  • תגובות 89
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תשמע, השאלה שלך היא בערך אם לקנות פיאט 500, ספורטאג' או איזה סדרה 5 משומשת. אתה צרך להחליט מה חשוב לך: גודל המצלמה או גודל החיישן או תכונות כאלה או אחרות.

 

תתחיל בקריאת ביקורות, למשל ב-dpreview.

 

כמוכן בחיפוש עדשות מתאימות (ואל תשכח לבדוק את אורך המוקד לפי ה-crop factor).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

גודל המצלמה פחות קריטי יותר חשוב לי גודל החיישן ואיכות התמונה שתצא.

ראיתי גם סוני A7 אבל העדשות קצת יקרות בתור התחלה לצערי.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

האופציות שעלו לי לראש,

 

מצלמה ללא מראה fuji xt20

 

מצלמה DSLR קנון 80D או ניקון D800 משומשת יד2.

 

עיקר הצילום שלי זה צילומי רחוב עם עדשות זום עד 300 מ"מ.

וצילומי פורטריט ונופים עם 50 מ"מ.

 

מה כדאי לרכוש? התקציב שלי בעיקר זה עד 4000 לגוף.

למצלמה של פוג'י יש עדשות זום עד 300 מ"מ? זו העיקר הדילמה שלי אם יש מספיק עדשות

מתאימות.

 

תודה רבה שי.

 

כנס לאתר של BH ותראה אילו עדשות יש לכל מערכת (כולל עדשות צד שלישי).

ההבדלים בין מצלמות מירורלס ל-DSLR, מבחינת שיטת התפעול, גדולים מאוד.

גם הגודל של המצלמות.

 

300 מ"מ לא נכנס להגדרה "צילומי רחוב". "צילום רחוב" לא אומר צילום שמצלמים ברחוב, זה אומר צילום של החיים ברחוב, לרב באורכי מוקד של עד 75 מ"מ.

 

נופים בד"כ מצלמים בסביבות 35 מ"מ ומטה. פורטרטים מאורכי מוקד של 74-90מ"מ.

אפשר לעשות את שניהם עם עדשת 50 מ"מ (אני מצלם כמעט הכל עם 50מ"מ) אבל שתדע מה לרב קופץ לאנשים לראש כשאתה משתמש במושגים הללו.

 

שים לב גם, D800 היא מצלמת FF. אתה צריך להסתכל על עדשות שמתאימות ל-FF של ניקון ולהביא בחשבון את הקרופ פקטור השונה מהקנון והפוג'י שהזכרת, שהן מצלמות עם חיישן יותר קטן (APS-C).

 

לפני שאתה מגדיר איכות תמונה כפרמטר מרכזי, תוודא שאתה מבדיל באיכות תמונה של מצלמות שונות. היה פעם אתר שהציג תמונות והיית צריך לנחש באיזה גודל חיישן הן צולמו...

לרב, לא תדע.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

לטעמי, ללא ספק מירורלס. אחרי 3 שנים עם ה-A6000 אני לא רואה איך אני חוזר ל-DSLR רגילה. במיוחד בשביל צילומי רחוב.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אחרי שנתיים עם הסוני, אני מבין שתמיד יישאר מקום ל-dslr, במיוחד בעבודות סטודיו / מאקרו. לא הכי נוחה לכיוונונים ידניים.

העדשות אכן יקרות יותר מהמתחרים בדרך כלל, אבל האיכות פנטסטית (אני עם ה-35 יענו 50 באופן קבוע).

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם (נערך)

במחיר של 2772 ש"ח עד הבית כולל מיסים

ניקון D5300 חדשה

https://www.amazon.com/Nikon-D5300-Transcend-Telephoto-Wireless/dp/B01HYIUB36/ref=sr_1_4?s=photo&ie=UTF8&qid=1506837338&sr=1-4&keywords=nikon+d5300&refinements=p_n_shipping_option-bin%3A3242350011

כולל קיט עם עדשה וכרטיס זיכרון ועוד

תוספת של 65$ מביאה לך 4 שנות אחריות

 

במחיר 3223 ש"ח עד הבית יש לך את ה 7300

https://www.amazon.com/Nikon-DX-format-Digital-Certified-Refurbished/dp/B01DKT9Y5O/ref=sr_1_1?s=photo&ie=UTF8&qid=1506837621&sr=1-1&keywords=nikon+d7300&refinements=p_n_shipping_option-bin%3A3242350011

עריכה אחרונה על ידי kobi_g

קובי

:-)

פורסם

קובי, איפה העדשות שהוא צריך?

מה האיכות כאן?

למה כל הציוד המיותר?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
קובי, איפה העדשות שהוא צריך?

מה האיכות כאן?

למה כל הציוד המיותר?

מצלמות מעולות - גם אתר DPreview נותן להם ביקורות מעולות

קובי

:-)

פורסם

תודה falou היה קשה לי להסביר קצת לגבי צילומי רחוב הכוונה אני משתמש לרוב בעדשות זום .

עכשיו לעת עתה אני משתמש בעדשה ישנה של ניקון 75-240 ידנית.

יש מתאמים של פוג'י שניתן להלביש עדשות סיגמא ושל ניקון במקרה?

 

משהו בסגנון הזה שאני מצלם מרחוק יחסית. DSC_0072.jpg

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם
מצלמות מעולות - גם אתר DPreview נותן להם ביקורות מעולות

 

קובי אני פחות מזמין מהאינטרנט מעדיף מהארץ.

מה שגם המצלמה הזאת היא לא פול פריים אם לא טועה.

אם אני לא ארכוש פול פריים היא תהיה רק פוג'י XT20.

הA7 ממש מוצאת חן בעייני השאלה אם היא שווה את התוספת כסף?

יש ביד2 ב4500 כולל עדשה.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם
מצלמות מעולות - גם אתר DPreview נותן להם ביקורות מעולות

 

אני מניח שהתכוונת לעדשות

כן?!

איפה הן מדורגות מבחינת איכות/מחיר יחסית לעדשות אחרות?

זה הבסיס של הבסיס, אז אם הן מעולות, מה לגבי עדשות שעולות פי 5?

מה תגיד עליהן?

 

קובי אני פחות מזמין מהאינטרנט מעדיף מהארץ.

מה שגם המצלמה הזאת היא לא פול פריים אם לא טועה.

אם אני לא ארכוש פול פריים היא תהיה רק פוג'י XT20.

הA7 ממש מוצאת חן בעייני השאלה אם היא שווה את התוספת כסף?

יש ביד2 ב4500 כולל עדשה.

 

1. אני אומר לך שוב, ההבדל בתפעול המצלמות בין המצלמות השונות שאתה מפרט, הוא קריטי.

2. איכות הצילום נקבע יותר לפי העדשה מאשר החיישן. אתה חייב (1) לראות אם אתה בכלל מבדיל באיכות (2) לבדוק זמינות ומחיר של עדשות רלוונטיות.

 

זו טעות לקנות מצלמה לפי איכות מקסימלית של החיישן, ולהתעלם מכל דבר אחר.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אחרי כמה שנים טובים עם כל מיני גופי ניקון שעברו בידיים שלי, שנה שעברה ביצעתי מעבר למירורלס של סוני. למען האמת? לא מצטער על זה לרגע. הרבה יותר קל, פחות מושך תשומת לב, התוצאות לא פחות טובות ממה שהייתי מקבל בניקון (אם לא טובות יותר).

החיסרון היחיד - זמן סוללה בסוני פחות טוב מזה של הניקון שהיו לי בעבר.

 

ככה או ככה, אני חושב שמירורלס זה פתרון מצוין ותחליף לרפלקס, כל עוד היצע העדשות המוגבל יחסית לא מפריע לך. בסוני העדשות לא זולות, בפוג'י יש יותר מגוון אבל לא בטוח שתמצא עדשת טלה שתספק אותך, לאולימפוס ולפנסוניק יש היצע עדשות מצוין, אבל החיישן קטן יותר מאשר בפוג'י/סוני/רפלקס קנון/רפלקס ניקון ולכן הביצועים ב-ISO גבוה פחות טובים.

 

לסוני יש 70-300, אבל היא לא זולה. יש גם 100-400 במחיר מאוד גבוה.

לפוג'י יש עדשה אחת שתתאים לך, 100-400 והיא תעלה לך כמעט 7000₪.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
אני מניח שהתכוונת לעדשות

כן?!

איפה הן מדורגות מבחינת איכות/מחיר יחסית לעדשות אחרות?

זה הבסיס של הבסיס, אז אם הן מעולות, מה לגבי עדשות שעולות פי 5?

מה תגיד עליהן?

 

 

 

1. אני אומר לך שוב, ההבדל בתפעול המצלמות בין המצלמות השונות שאתה מפרט, הוא קריטי.

2. איכות הצילום נקבע יותר לפי העדשה מאשר החיישן. אתה חייב (1) לראות אם אתה בכלל מבדיל באיכות (2) לבדוק זמינות ומחיר של עדשות רלוונטיות.

 

זו טעות לקנות מצלמה לפי איכות מקסימלית של החיישן, ולהתעלם מכל דבר אחר.

 

 

כן אני מבין תודה.

איך העדשה שבאה כקיט התחלתי עם הפוג'י XT20?

XC 16-50 mm?

 

ובנוסף רכישה של העדשה הזאת כזום?

 

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=876843

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement


×
×
  • תוכן חדש...