Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3181 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז תחפש את הגופים הגדולים יותר, גם פנסוניק יכולות לבוא בחשבון כי הן גם M4/3. לאולימפוס יש את סדרת E-M או משהו בסגנון, עושה רושם שהגופים האלו יותר רציניים מהE-LPx למיניהם.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

  • תגובות 89
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

זה בדיוק מה שקרה אתמות בערב - במקביל לכתיבה כאן בני הציג לי השוואות ברשת בין ה-OM-D (הוא מחזיק בגרסת E10) לבין הGX-80/85.

 

כרגע זה לא דחוף לי - אני לא מתכנן טיול בחודשים הקרובים - אבל באיזה שלת אצטרך לקבל החלטה.

 

אנחנו נמצאים כרגע בטיול משפחתי והרושם שלי הוא שהאולימפוס הקטנה והמודרנית מפיקה תמונות הרבה יותר טובות מהקאנון הישנה שלי. חלק מהעניין הוא שהבחור מתעסק יותר בכוונונים בעוד שאני מצלם יותר בשליפה (ולפיכך ב-P ,מדובר בתנאים משתניםמאד מצילום לצילום), חלק מזה הוא עדשת הקיט הישנה והמאד לא חדה שיש לי כרגע (כאמור, ה-all around שבה השתמשתי בשני הארונות התקלקלה לאחרונה) אבל אני מייחס חלק גם לעיבוד פחות טוב על ידי החיישן ומעבד התמונה.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הגיוני. ה-450D די ענתיקה במונחים טכנולוגיים, על אף שלאולימפוס חיישן קטן יותר שמהווה לעיתים חיסרון בצילום בISO גבוה, הוא מודרני יותר ולפיכך כנראה יתמודד טוב יותר עם רעש, גם בזכות מעבד תמונה מתקדם יותר.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

אנחנו נמצאים כרגע בטיול משפחתי והרושם שלי הוא שהאולימפוס הקטנה והמודרנית מפיקה תמונות הרבה יותר טובות מהקאנון הישנה שלי. חלק מהעניין הוא שהבחור מתעסק יותר בכוונונים בעוד שאני מצלם יותר בשליפה (ולפיכך ב-P ,מדובר בתנאים משתניםמאד מצילום לצילום), חלק מזה הוא עדשת הקיט הישנה והמאד לא חדה שיש לי כרגע (כאמור, ה-all around שבה השתמשתי בשני הארונות התקלקלה לאחרונה) אבל אני מייחס חלק גם לעיבוד פחות טוב על ידי החיישן ומעבד התמונה.

 

אם אתה מצלם על P, בשביל מה אתה צריך גוף גדול, אם בין כה וכה אתה לא מתעסק עם הכפתורים/גלגלות?

 

עם ייצוב התמונה המקדם שיש היום, כבר לא צריך לייצב טוב את המצלמה עם היידים. מספיק להחזיק בערך בסדר...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

וגם - מתרגלים לגריפ הקטן יותר. בהתחלה היה לי מוזר המעבר מהקאנון D650 המגודלת לסוני הקטנה יותר, אבל אחרי כמה ימים הגוף מתרגל.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

עופר, יש גם כוחו של הרגל. בערך 15 שנים אני מצלם ב-SLR (ניקון F65) ובהמשך ה 450D (לפני כן היו לי מצלמות "כיס" 35 מ"מ" P&S).

חוץ מזה - משהו קצת מצחיק, אבל היום השויתי את הידיים שלי לאלה של בני. מה לעשות, מעבר להבדלי הגודל בינינו (אני קצת יותר גבוה, ובהתאםלכך האצבעות מעט יותר ארוכות) האצבעות שלי קצת יותר עבו. הוסך לכך את השלכות הגיל (קצת פחות זריז, ראיה פחות חדה, בעקר למרחק קרוב) - ותבין מדוע אני זקוק לגוף יותר גדול.

 

ה-OM-D-E10 מרגישה לי ביד קצת קטנה. אני מדבר על האחיזה לצורך צילום, לא על הפקדים. לכן אני מעדיף גוף קצת יותר גדול. זה יתאים לי גם לצילום חצי אוטומטי וגם יהיה יותר נוח פא ושם, כאשר אזקק למשהו יותר מתוחכם סהכ הצילום אצלי אינו אפילו תחביב, אלא בעקר כלי ליצירת מזכרות בטיולים. עקרונית גם מצלמה "דממוית SLR" (מה שקרוי "סופר זום") יכולה להתאים לי, אבל אם בתקציב דומה אני יכול להגדיל גמישות על ידי הוספת עדשה או שתיים לערכה אני מעדיף זאת. כקוריוז אני חייב לספר שלפני 15 שנה, כאשר נזקקתי למצלמה חדשה, התכוונתי לרכוש מצלמת כיס איכותית, אבל המוכר בחנות שכנע אותי להשקיע סכום דומה ב-F65, ולא הצטערתי על כך אפילו לדקה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
אולי שווה לנסות את אותו הגוף בצירוף גריפ לפני שיורדים מהרעיון לחלוטין. הזמנתי עבור ה X-T2 שלי אחד צד ג' (כי פוג'י אוהבים להפקיע מחירים על אביזרים) וזה משפר את האחיזה.

 

הגריפ בXT2 הוא זהה לגריפ בXT20?

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

עידכון: מצאתי פוג'י XT1 במצב מעולה עם כמות קליקים קטנה מאוד במחיר די טוב.

2000 ש"ח האם היא עדיפה על הXT20?

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם (נערך)

ה X-T20 תהיה טובה יותר מבחינת יכולות פיקוס (בייחוד מתמשך הכולל התמקדות דינאמית על עצמים שנמצאים בתזוזה) וכמובן יש יש לה את היתרון של חיישן 24 מ"פ אל מול ה 16 שנמצא ב X-T1.

מבחינת צילום רציף ל X-T1 יש באפר יותר גדול ולכן תאפשר אחסון רב יותר של תמונות בכל סשן לפני שתתחיל לגמגם. בנוסף ה X-T1 תומכת בכרטיסי זכרון מהירים במיוחד (UHS-2). שני דברים אחרונים שאפשר לציין לטובת ה X-T1 הם העינית האלקטרונית (EVF) שגדולה ובהירה מאוד בהשוואה לגופים הקטנים יותר של פוג'י ושאפשר לצלם איתה מבלי לחשוש יותר מדי בגשם (Water-Resistant). צריך להבין שלא מדובר בגוף שהוא Waterproof, שאפשר להטביע בבריכה/ים ולהרביץ שוטים. זה יגמר רע.

מיותר לציין שגם העדשה צריכה להיות עמידה ברטיבות ויש לפוג'י כבר כמה כאלו בארסנל, כמו ה 23, 35 וה 50 (כולן F/2) הקומפקטיות. איך יודעים אם העדשה עמידה? מחפשים את הכיתוב WR בסמוך אליה.

 

ה X-T10/20 גוף די קטן, קטן יותר אפילו מה X-E1/X-E2 ולכן גם הגריפ לכל אחד מהגופים לא יתאים ל X-T1/X-T2.

מאמין שלא עזרתי לך להחליט יותר מדי, אך אם אתה שואל את דעתי - מאחר ועניין הפוקוס הוא עדיין נקודת התורפה של פוג'י ולא רק מבחינת צילום רציף של עצמים נעים, אלא גם בתנאי תאורה לקויים, בגופים החדשים (לרבות ה X-T20) כן ניכר שיפור מהבחינה הזו וככל הנראה שהייתי בוחר ב X-T20 (או ב X-E3, אם לא עקרוני המסך המפרקי), למרות ההצפה של שוק היד שניה בגופי X-T1.

עריכה אחרונה על ידי ALÞћÃ
פורסם

אה... אני הייתי נוטה (נוטה כי לא ניסיתי לא את זה ולא את זה) להעדיף עינית עדיפה על פוקוס עוקב מוצלח, כי אני חי בעינית ולא מצלם עם פוקוס עוקב כמעט בכלל.

אישית אני גם מעדיף 16MP על 24MP (מספיק לי לחלוטין ומוותר על קבצים גדולים יותר).

 

הייתי מנסה להחזיק את הגופים ביד לפני החלטה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
אה... אני הייתי נוטה (נוטה כי לא ניסיתי לא את זה ולא את זה) להעדיף עינית עדיפה על פוקוס עוקב מוצלח, כי אני חי בעינית ולא מצלם עם פוקוס עוקב כמעט בכלל.

אישית אני גם מעדיף 16MP על 24MP (מספיק לי לחלוטין ומוותר על קבצים גדולים יותר).

 

הייתי מנסה להחזיק את הגופים ביד לפני החלטה.

 

 

אני גם נוטה..החזקתי אתמול את הXT20 ביד והיא הייתה סבבה לגמרי.

לא ברמה שאני רגיל לDSLR, יותר גדול ויציב ביד אבל בסדר גמור.

לא יצא לי להיפגש עם הבחור עוד של XT1, אולי כשאפגש איתו תחילת שבוע הבא

אשנה את דעתי בדקה 90 ואקנה את המצלמה שלו.

גם עניין הפיקסלים פחות משנה לי כי הבנתי שהכול נגמר בעיקר בעדשה.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

לא מסכים לגבי הפיקסלים - בהנחה ואיכות העדשה והמצלמה זהה, בוודאי שיש יתרון ליותר פיקסלים - האפשרות לעשות קרופ ולהישאר עם רזולוציה נורמלית.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק


×
×
  • תוכן חדש...