Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3181 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תבדוק את האלפא 6300, אני מאוד מרוצה ממנה.

DSC04788.jpg

DSC04857.jpg

DSC04985.jpg

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

  • תגובות 89
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

סעמק איתכם. כל הדיבורים האלה על מירורלס עושים לי חשק. ודווקא עכשיו כשרק התחלתי לתכנן על ה-D850.. מה יהיה איתכם? אסור לי להכנס לשרשורים האלה.

 

פות"ש, קנה את ה-A6300. היא מספיק טובה כדי לספק את הצרכים שלך (ממה שנשמע) ומספיק וותיקה כדי שהמחיר שלה יהיה סביר.

הרבה מאוד מהצלמים המקצועיים שעוברים למירורלס עוברים לסוני, ולא בכדי - החיישנים שלהם מציינים (הם מייצרים את החיישנים לניקיון ולסמסונג, כמו גם להרבה יצרני טלפונים אחרים) ושוק היד השניה די ער, אז אפשר למצוא פה ושם עדשות במצב טוב במחירים סבירים (יחסית, כן? הם עדיין גבוהים).

 

את המצלמות של פוג'י אני פחות מכיר, אבל אני יודע שהן עשו לעצמן שם טוב בעיקר בזכות יכולות הוידאו והן פחות מפורסמות בזכות הסטילס שלהן.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

פאנסוניק חזקים בוידאו.

סוני מייצרים חיישנים לכולם, מלבד פוג'י וקנון,אבל חיישן זה לא מבדל מהותי יותר.

 

לשדרג גוף DSLR זה ממש לזרוק כסף לפח...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
פאנסוניק חזקים בוידאו.

סוני מייצרים חיישנים לכולם, מלבד פוג'י וקנון,אבל חיישן זה לא מבדל מהותי יותר.

 

לשדרג גוף DSLR זה ממש לזרוק כסף לפח...

 

אתה מתכון אלי לניקון D40 שעדיף להישאר איתו, ולשדרג לעדשות איכותיות במקום?

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם
spire - הבעיה העיקרית שלי זה המחיר,המחיר של הA6500 עם עדשת קיט זה הכי זול 6800 ש"ח.

 

אתה לא חייב לקנות את ה-6500. גם 6300 מצוינת.

 

הבדלים בין 6500 ל-6300 (לטובת ה-6500 כמובן):

* ייצוב תמונה מובנה (ברוב העדשות יש)

* באפר גדול יותר לברסט של תמונות (חשוב רק אם אתה מצלם ספורט)

* פיקוס באמצעות מגע במסך

 

ועוד כמה זוטות.

 

המחיר שלה אכן מופרע. אם הייתי בשוק הקונים עכשיו הייתי כנראה הולך על ה-6300 שמציעה כמה יתרונות משמעותיים לעומת ה-6000 שיש לי כרגע:

* חיישן טוב יותר

* יותר נקודות פוקוס

* אוטופוקוס מהיר יותר (גם בעדשות צד שלישי)

* וידאו 4K

* צילום שקט לגמרי

 

אגב, עדשת הקיט (16-50) מאוד מפתיעה לטובה. האופטיקה שלה כמובן לא מצוינת אבל התמונות שהיא מספקת במרבית המצבים טובות בהחלט ובעיקר - היא קטנטנה וקלה מאוד.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
דור - עם איזו עדשה צולם ומאיזה מרחק בערך? (וכמה קרופ עשית).

70-200G f/4, השתדלתי להשאיר כמה שפחות שטח מת, בתמונות האלו בוצע קרופ יחסית קטן, לא יודע להגיד לך באופן מדויק כמה. מבחינת מרחק מהמטוס? משהו לא רציני, לדעתי לא יותר מ100-200 מטרים ממנו.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

אני משתמש עדין בxe2 ובxt10 של פוג'י ואני מרוצה מאוד.

המצלמות עובדות אצלי קשה מאוד, ובנתיים לא חסר לי בהם כלום.

אולי שווה לך לבדוק על דגמים ישנים יותר, ובשאר הכסף לקנות עדשות טובות.99f04f615852e3f6df758d606c366a80.jpgd88ad66d76d4d1e6220528499db55158.jpgba1133424a508988c2fa08c250159572.jpgf9addde94d4768d426e7d66bb9dcacdc.jpg327d19ebe57cbb9cc36ea069bb9bf2c7.jpg

 

Sent from my ALE-L21 using Tapatalk

פורסם

תודה renaultfreek- חיכתי לתגובה שלך כי זכרתי שאתה מצלם בפוג'י.

לא ראיתי הבדלים דרסטים במחיר בין הXT10 לXT20 לכן אני חושב שרוב הסיכוים שאלך על XT20.

בנוסף בלי קשר,

 

 

חבר הציע לי היום לרכוש קנון 77D שוב זו לא מצלמה חסרת מראה וקלה אבל מה דעתכם עליה?

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

למה? אם אתה מחפש לרדת בגודל ובמשקל - אין סיבה להישאר עם DSLR. אם אתה מחפש לשפר איכות וביצועים מבלי לצאת מה"אקו-סיסטם" של DSLR, קנה אחת חדשה יותר או מתקדמת יותר. ה-77 לא תתן לך ממש הרבה על פני ה-D90, יותר מזה - היא בשתי דרגות מתחת ל-D90 והשליטה עליה פחות נוחה (כמו נניח פיקנטו דור נוכחי מול קורולה מהדור של הבוצה).

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

77D של קנון היא חדשה יחסית לא הרבה זמן בשוק.

לא כול כך הצלחתי להבין את ההשוואה בין ניקון D90 לזאתי בכול זאת היא חדשה יותר.

תוכל לפרט קצת יותר בלי קשר?

 

אבל נראה לי שלבסוף אני אלך על הfuji xt20 ראיתי תמונות והתוצאות די סיפקו אותי מבחינת איכות.

כמובן שזה הכול תלוי בעדשות אבל להתחלה אקנה אותה עם עדשת הקיט+ עדשת זום 50-230.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם (נערך)

^^

תתחדש, בחירה מעולה. תרגיש חופשי גם להצטרף ל "Fuji X Israel" בפייסוש - קהילה סבבה ואנשים מציעים גם ציוד יד שניה.

עריכה אחרונה על ידי ALÞћÃ
פורסם

יש לי XT20 . שעברתי אליה מניקון D7100. מרוצה מאוווווד מהמעבר. אם יש לך שאלות ספציפיות אשמח לענות.

אגב הסיבה שלא עברתי לסוני היא פשוטה. עלות העדשות בסוני מטורפת וגם המבחר לא הכי גדול. זה לא אומר שבוג'י המחיר זול אבל

נדמה לי שיותר הגיוני. קח למשל את עדשת הקיט 18-55 היא עם צמצם משתנה בין 2.8-4 עם איכות מעולה. וממש לא יקרה. לעומת ה16-70 F4 של סוני שעולה 3K.

 

היתרונות שמצאתי- גודל (היא ממש קטנה) יכולות חיישן שיפור משמעותי באפשרות לעלות בISO מהניקון. וידאו 4K ומחיר נמוך יחסית אגב המצלמה הזו זכתה בתור המערכת הקטנה הטובה ביותר לצלם החובב.

חסרונות- גודל!!! קלות התפעול היא לא כמו בDSLR היא קטנה וזה קצת פחות נוח.

 

אגב לצורת התפעול השונה של פוג'י מתרגלים דיי מהר.

 

אשמח לענות אם יהיה לך שאלות נוספות. ומצטרף להמלצה להצטרף לקבוצת הפייס.


×
×
  • תוכן חדש...