Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3181 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא מכיר את המערכת של פוג'י. אני לא מכיר שום דבר, אלא אם אני הולך לקנות משהו...

אין שום בעיה למצוא דוגמאות ברשת בגודל מלא ואיכות מקסימלית לכל עדשה. תבדוק.

 

ברמה העקרונית, עדשות הבסיס של פוג'י נחשבות טובות, אבל הייתי קודם כל בודק אם מפתח הצמצם מספק.

ושוב, הייתי בוחן טוב טוב אם אופן התפעול של פוג'י מתאים לך, כי היא עובדת אחרת לגמרי מ-DSLR, ותהיה לך תקופת התרגלות.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

  • תגובות 89
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כן אכן,שמתי לב לסגנון תפעול אני אנסה לגשת השבוע לחוש בידיים את המצלמה.

הצצתי כרגע דגמאות שדי מספקות אותי מבחינת המצלמה.

 

ההתלבטות העיקרת שלי זה בין XT20 לסוני A7 כרגע שהיתרון לXT20 זה מבחינת המחיר

שעומד בתקציב שלי +- באופן התחלתי.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

ל-A7 יש מס' דגמים.

שוב, אני לא בקיא בסוני, אבל ממה שאני יודע, העדשות נדירות ויקרות.

כל מצלמה שתקנה תהווה קפיצת מדרגה משמעותית ממה שהיית רגיל אליו, בכל מקרה.

 

רק להכניס אותך לפרופורציות, הצלם הזה מצלם את הכל במצלמה עם חיישן "קטן"

 

https://www.jaydickman.net/

 

ככה שבאמת המצלמה היא לא פקטור, בטח לצילומי חוץ.

 

הרבה לפני שהייתי שם דגש על החיישן הייתי שם דגש על גודל (שלא תהיה מסורבלת מדי), אופי העדשה, מהירות וקלות תפעול שמתאימים לאיך שאני אוהב לצלם + פונקציות שיכולות להיות שימושיות ולא היו לי פעם, מחיר, שירות, יכולת עיבוד תמונה (מתמחה בניקוי רעשים מ-RAW הרבה לפני שמתעסק בחיישן) ועוד.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

זה דגם מאוד מיושן, פחות מומלץ.

עדיף לרכוש גוף קרופ של סוני כמו 6300 או 6500 במחירים האלו.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם (נערך)
שוב תודה על העצות המועילות אני די חדש בתחום הצילום אולי שנתיים בDSLR.

 

זאת המצלמה של סוני,

 

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=860616

גוף כזה מאמזון ארה"ב עולה 3730 כולל משלוח ומיסים

הדגם החדש יותר A7 II כבר יקר יותר גם בארה"ב וגם ב ZAP

הפוג'י X-T2 גוף לבד עולה לך כ 3500 כולל מס ומשלוח

https://www.amazon.com/gp/product/B01N10DO3R/ref=ox_sc_act_title_1?smid=ATVPDKIKX0DER&psc=1

 

האולימפוס OM-D E-M10

תעלה לך כ 2500 שקל עד הבית

https://www.amazon.com/Olympus-Mirrorless-Digital-Camera-14-42mm/dp/B01CIXJSOK/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1506847320&sr=8-1&keywords=Olympus+OM-D+E-M10+II&refinements=p_n_shipping_option-bin%3A3242350011

עריכה אחרונה על ידי kobi_g

קובי

:-)

פורסם

הבן שלי קנתה לאחרונה את האולימפוס המדוברת עם עדשת קיט, עדשת טלה factory refurbished, ב-90 דולר כולל משלוח ובשבוע שעבר הוסיף עדשה פרימארית רחבה למדי ומהירה (אוכל לברר פרטים בערב). המצלמה הובאה מקנדה, ודומני שיחד עם כל מיני אבזרים לא הגיע לתקציבו של פות"ש. אבל זו מצלמה תקציבית (עם תמורה מצויינת), יש גם גרסאות יותר מתקדמות. היתרון העצום של המשפחה הוא מבחר עדשות איכותיות במחירים סביר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

פות"ש - אם אתה חדש יחסית בצילום, אני באמת לא רואה סיבה לקפוץ לפול פריים כמו A7. אני למשל מצלם כבר שנים ועדיין מתלבט אם לעבור מ-APS-C לפול פריים. לא רק בגלל המחיר.

 

אני מצליח להוציא תמונות טובות מספיק לטעמי מסטאפ פשוט של עדשת קיט 16-50 ועדשת טלה 55-210 (שתיהן קרופ כמובן) ומוסיף בעת הצורך לנופים 12 מ"מ מהירה.

 

DSLR אולי תהיה קצת יותר זולה אבל כמו שעפר אומר - אתה תקח אותה איתך הרבה פחות, כי היא גדולה ומסורבלת. היום אם אני סתם יוצא מהבית לטיול קצר אני לוקח איתי מצלמה + עדשה ששוקלות ביחד פחות מחצי קילו. אם אני לוקח את כל הציוד שלי - מצלמה, חמש עדשות, כל מיני תוספות ואביזרים ואפילו חצובה קטנה - זה עדיין נכנס לתוך תיק קטן ונוח לנשיאה (ראה תמונה). עם הסטאפ הישן שלי - DSLR של קאנון ושתי עדשות - הייתי סוחב יותר משקל והרבה פחות וורסטיליות.

2017-10-01 12.59.42.jpg

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אני עם sronis, לסוני יש חיישנים מצוינים במצלמות הקרופ, לא חייב לקפוץ לפול פריים, וגם אני כבר בערך 10 שנים מצלם, התחבטתי במעבר לפול פריים עם עצמי יותר מפעם אחת. עדיין מצלם עם קרופ ומרוצה מכל רגע.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

בשביל סוני יש מתאמים שמאפשרים להפעיל עצמיות של קנון כולל פוקוס. זה עשוי להוזיל באופן משמעותי את התענוג.

 

אם יש בעתיד תוכנית לעבור לFF, אפשר לשקול לקחת ישר FF במקום לעשות עוד קפיצה בעתיד שכרוכה בהוצאות והפסד כסף על מכירת הציוד.

 

ממליץ לשקול גם 5DMKIII משומשת.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

מצלמת פול פריים כמו ה-5D היא אמנם מצוינת, אבל כאמור לטעמי לחלוטין אוברקיל, ויותר מזה - כולל עדשה היא שוקלת בערך 1.5 קילו אם לא יותר - פי 3 מלא מעט מירורלסיות. במקביל היא גם גדולה פי 3 מהן. זה מאוד משמעותי.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

לטיול המשפחתי הקרוב כנראה שתלקח רק המירורלס של הבן, נראה שבגלל מגבלות התיקים של ה-LCC אאלץ לוותר על ה-DSLR הקטנה שלי. השיקול של רוני נכון לגמרי

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
בשביל סוני יש מתאמים שמאפשרים להפעיל עצמיות של קנון כולל פוקוס. זה עשוי להוזיל באופן משמעותי את התענוג.

 

אם יש בעתיד תוכנית לעבור לFF, אפשר לשקול לקחת ישר FF במקום לעשות עוד קפיצה בעתיד שכרוכה בהוצאות והפסד כסף על מכירת הציוד.

 

ממליץ לשקול גם 5DMKIII משומשת.

המתאמים האלו לא זולים (כמו סיגמא MC11) והם מאבדים מהטעם של המירורלס, שחלק מהרעיון שלה זה להיות קומפקטית יחסית. מעבר לכך שמעתי תלונות על השימוש במתאמים כאלו למי שצריך פוקוס מהיר, כמו מי שמצלם תעופה, צפרות וכדומה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

תודה לכולם על התשובות המועילות.

קובי אני לא מזמין מחו"ל אלא רק רכישה מהארץ אבל תודה :)

 

 

נראה לי שרק הפוג'י XT20 נשארה לי כי לא רואה אופציה אחרת במחיר הזה.

הסוני A6500 היא יקרה יותר משמעותית.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם (נערך)

גירסה מאומלקת -

 

פוג'י - לייקה לעניים. נטשתי את ניקון לטובת פוג'י כבר מלפני יותר משנתיים ולא רואה את עצמי מסתכל לאחור ; גם לא לפתרונות הפול-פריים שלהם.

סוני - אופטיקה יקרה בטירוף (למי שיכול לעמוד בזה, בכיף).

קנוניקון - ניסינו, מיצינו. יש גם שוק יד שניה פסיכוטי בארץ אבל פה זה פחות או יותר מסתיים. שהעדר יהנה.

עריכה אחרונה על ידי ALÞћÃ

×
×
  • תוכן חדש...