Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב סטודנט עד 30k


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3217 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היי,



אני מעוניין לקנות רכב, הבעיה היא שאני הדיוט בכל מה שקשור לרכבים, לא מבין בזה בכלל, לכן אני פה.

הצרכים הם:

אוטומט.

רכב פשוט שיקח אותי מx לy.

חסכוני.

אמין (לא יהיה לי זמן לרוץ כל שני וחמישי למוסכים).

אני לא מחפש איזו חווית נהיגה מטורפת, רכב לא גדול, פשוט ושיהיה יעיל.

התקציב הוא גג-גג 30k רצוי בפחות אם יש משהו טוב

עריכה אחרונה על ידי Shum_klum
פורסם

שלום שום כלום,

אני מסיק שאתה תסתפק גם ברכב מיני או סופר מיני

בתקציב הזה רכבים אמינים חסכוניים ומהקטגוריות:

הונדה גאז

סוזוקיות קטנות אלטו סוויפט או ספלאש

דייהטסו סיריון

אם תמצא גאז בתקציב הזה או טיפה מעל במצב טוב לדעתי זה יתגמל אותך מאחר והרכב היברידי

פורסם

לאיזה צריכת דלק אתה מצפה?

יש את פיגו 107 למשל או סיאט מיי יש להםמגיר רובוטי מה שהופך אותם לחיסכוניות מאוד אך מנגד פעולת הגיר לא נעימה בעיר.

שים לב שהחלפת מצמד עולה כ 2500 שקל.

הספלאש כמו שהוצעה גם אופציה טובה אך תהיה ישנה יותר, אבל יש לה גיר פלנטרי רגיל שהוא נעים מאשר הרובוט.

עוד אופציה היא המזדה 2 למשל ברמת איבזור דינמיק היתרון שלה שהיא אמינה וזריזה ביחס לקטגוריה אבל פחות טובה מבחינת צריכת דלק.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לאיזה צריכת דלק אתה מצפה?

יש את פיגו 107 למשל או סיאט מיי יש להםמגיר רובוטי מה שהופך אותם לחיסכוניות מאוד אך מנגד פעולת הגיר לא נעימה בעיר.

שים לב שהחלפת מצמד עולה כ 2500 שקל.

הספלאש כמו שהוצעה גם אופציה טובה אך תהיה ישנה יותר, אבל יש לה גיר פלנטרי רגיל שהוא נעים מאשר הרובוט.

עוד אופציה היא המזדה 2 למשל ברמת איבזור דינמיק היתרון שלה שהיא אמינה וזריזה ביחס לקטגוריה אבל פחות טובה מבחינת צריכת דלק.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

שיהיה חסכוני יחסית, מדובר על נסיעה כל בוקר של שעה בפקקים.

לא ממש מבין בין סוגי הגיר שהצגת ומה ההבדל ביניהם.

פורסם

גיר רובוטי -פעולתו מעט שונה מזו של האוטמטי הרגיל- הוא דרדר לאחור בזסינוקים בעליה כמו רכב ידני,יש לו מעט דיליי וחביטות/פעולה לא חלקה בפקקים,הייתי מוותר על גיר כעזה ובמיוחד לנסיעה בפקקים זה לא נח ולא כיף.

אכן- סוזוקי ספלאש/דייהטסו סיריון הן המועמדות המובילות גם בעיניי.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

סגרתי עם הבחור שנמצא לו ספלאש במצב טוב, היא לוקחת יתרונות של האלטו ויתרונות של הסוויפט ומשלבת ביניהם, מה גם שנפח אחסון בבגאז יכול להגיע למספר מרשים בקיפול מושבים.

×
×
  • תוכן חדש...