היי,
אני מעוניין לקנות רכב, הבעיה היא שאני הדיוט בכל מה שקשור לרכבים, לא מבין בזה בכלל, לכן אני פה. הצרכים הם: אוטומט. רכב פשוט שיקח אותי מx לy. חסכוני. אמין (לא יהיה לי זמן לרוץ כל שני וחמישי למוסכים). אני לא מחפש איזו חווית נהיגה מטורפת, רכב לא גדול, פשוט ושיהיה יעיל. התקציב הוא גג-גג 30k רצוי בפחות אם יש משהו טוב