Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3229 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

מזגן תדיראן אלפא alpha 10 חדש בן כחודש.

כחצי שעה אחרי הדלקה מתחיל לזמזם מאיזור צד שמאל תחתון (של המזגן, או ימין כשמסתכלים עליו), הזמזום נמשך כחמש עד עשר דקות ומפסיק מאליו, לחילופין נגיעה קלילה ולחיצה בעדינות בפינה הנ"ל מפסיקה את הרעש. הרעש לא חוזר עד להפעלה הבאה של המזגן.

 

היה אצלי טכנאי של תדיראן והם מסרבים לטפל במזגן, הם אומרים שהרעש בגלל שבהתקנה השתמשו בצינור קצר מדיי, כאן הגיע הזמן לספר שהיחידה החיצונית נמצאת בדיוק מעבר לקיר במסתור שמיועד למזגנים עם גישה נוחה וריצפה.

 

כרגע אני מרגיש שלתדיראן לא רק שאין שרות של חמש שנים, אין שרות בכלל, אין אחריות, הכל רשום על קוביית קרח.

עריכה אחרונה על ידי Ron Poh
  • תגובות 67
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני יכול להעיד שאני מאוד מרוצה מהשרות של תדיראן.

שני מזגנים, באחת הייתה בעיה בוודאות בהתקנה שגרמה לבריחת גז, באו סידרו את הדליפה מילאו גז ולא אמרו מילה.

פורסם

את ההתקנה עשה טכנאי מזגנים מוסמך שעבד בעבר גם כטכנאי בתדיראן.

יש לי רושם שהם לא יודעים איך לאכול את התקלה הזאת ולכן מחפשים תירוצים. הצינור ממש לא קצר, לא מתוח ולא כלום, יש לו קשת יפה בחיבור ליחידה החיצונית, לא מובן לי ההמצאה הזאת של צנרת קצרה.

פורסם

לדעתי יש צדק בדבריהם,

מתקין מנוסה שם בד"כ 3 מ' צנרת גם אם המרחק הוא 1 מ'. את הצנרת "אוספים" בגילגול מאחורי המנוע בחוץ - מה שמתנהג בסופו של דבר כמו קפיץ משכך תנודות של המנוע.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

לי אישית לא נראה כמו רעש מהמנוע, למה התופעה שתיארתי נשמעת לך כמו רעש מהמנוע?

אם זה רעש מהמנוע, מה הקשר לכך שאני נוגע בפינת היחידה הפנימית והרעש מפסיק ולא חוזר יותר.

פורסם

אבל אחרי כמה זמן הרעד יחזור מכיון שהמנוע ממשיך לרעוד, פה הוא לא חוזר.

בנוסף זה לא נשמע כמו רעש של רעידה, ניסיתי להקליט את הרעש ולא הצלחתי, התיאור שאני יכול לתת לו זה זמזום כמו שיש מפלטות של שנאי כאשר הם לא מהודקות טוב או כמו רעש זמזום שיש מצ'וק של נורות פלורסנט.

פורסם
לדעתי יש צדק בדבריהם,

מתקין מנוסה שם בד"כ 3 מ' צנרת גם אם המרחק הוא 1 מ'. את הצנרת "אוספים" בגילגול מאחורי המנוע בחוץ - מה שמתנהג בסופו של דבר כמו קפיץ משכך תנודות של המנוע.

 

איציק

 

מצטרף, למעשה 1.45 מטר בלבד זה לא בדיוק תקני להתקנה אלא צריך יותר גם אם אין צורך פיזי במקום.

פורסם

פניתי למתקין, לדבריו העבודה בסדר.

למה שיתבייש בעבודה שלו?

הצנרת ממש לא מתוחה, זה שיש 1.45 לא אומר כלום אם לא מבינים שההתקנה היא בדיוק מעבר לקיר והיחידה החיצונית נמוכה מהיחידה הפנימית בחצי מטר בערך.

פורסם

תגיד למתקין שתדיראן לא מוכנה לתת אחריות בטענה שעבודת ההתקנה שלא תקינה, ותקבע ביניהם פגישה שכולם יהיו שם, אחד מהם יצטרך לקחת אחריות


×
×
  • תוכן חדש...