Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3229 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז אמש הבטיחו מתדיראן שמנהל יחזור אלי, אז הבטיחו...

עכשיו בשיחה (אחרי שאני טלפנתי אליהם, חס וחלילה שהם יחזרו אלי), הגברת הנחמדה אומרת לי שהמנהל לא הגיע היום ואולי בכלל סבתא שלו מתה (זה מה שהיא אמרה) ואין אף אחד שמחליף או שיכול להחליף אותו.

זהו, מחר (ככה היא אומרת) יחזרו אליי.

  • תגובות 67
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תשובה של גוף גדול, לגיטימי...

 

שאני ל אתחיל לתאר לך את הסאגה שלי מול בזק.

 

לדעתי, אתה צריך לדרוש מהמתקין לטפל בכל הסיפור הזה, לא לשלוח אותך לתלוש שערות מול תדיאן

פורסם

נו... אם חשבת שהיום חזר אלי מנהל מתדיראן אז טעיתם.

גם היום לא חזר, עד השגתי את השרות ועד שחזרו אליי, אומרים שכל המנהלים בכל המרחבים כבר יצאו הביתה.

 

אין ספק, שרות סוף הדרך.

פורסם

תבין, זה קיץ, האנשים שם (כולל אנשי משרדים) עובדים מסביב לשעון.

 

מהיכרות אישית.

 

המזגן עובד? מקרר?

אתה בתחתית סדר העדיפויות (לא נעים, אבל בצדק).

 

לדעתי מתקין טוב יוודא קריאת שירות משותפת לו ולהם.

כל טלפון אחר למנהל כזה או אחר לא יקדם אותך וסתם ישרוף אנרגיות.

 

 

תרים אליו טלפון, תסביר לו את הסיטואציה שבה אתה נמצא, ושיתאם איתם הוא אץ הקריאה (שוב, אל תצפה למהירות פה - כי המזגן שלך מקרר).

 

בהצלחה!

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם
את ההתקנה עשה טכנאי מזגנים מוסמך שעבד בעבר גם כטכנאי בתדיראן.

יש לי רושם שהם לא יודעים איך לאכול את התקלה הזאת ולכן מחפשים תירוצים. הצינור ממש לא קצר, לא מתוח ולא כלום, יש לו קשת יפה בחיבור ליחידה החיצונית, לא מובן לי ההמצאה הזאת של צנרת קצרה.

 

לדעתי הצינור קצר (אולי בגלל חוסר ניסיון של המתקין, או ניסיון לחסוך בצנרת), וזה גורם לרעשים ותנודות.

 

אתה צריך לפנות למתקין שלך ולא להפיל את הבעיה על תדיראן.

-

פורסם

לא מפיל את הבעיה על תדיראן.

הבטיחו שמנהל יחזור והוא לא חוזר, זה לא קשור לעומס פניות על טכנאי חוץ.

ועדיין לא השתכנעתי שזה בגלל צינור קצר, כדרך אגב אתה טכנאי? אם כן אשמח להסבר למה במידה והצינור קצר הרעש לא נמשך כל הזמן אלה פעם אחד בלבד בכל הפעלה נמשך 5 דקות בלבד מפסיק ולא חוזר.

פורסם

איך אפשר לכתוב מינימום התקנה של 3 מטר, אם בכל מקום כתוב התקנה סטנדרטית של עד 2 מטר צנרת?

יש סתירה בין נוהל ההתקנה לבין מה שנמכר אצל כל המפיצים, האם מראש מודיעים על התקנה לא לפי התקנות?

פורסם (נערך)

ובמדריך של 2014 רשום מינימום 2 מטר צנרת, מה השתנה מאז? זה דגם שהיה קיים גם ב 2014.

 

אגב, בדקת שאולי מדובר במשהו פשוט כמו בחיזוק מתקן התלייה של היחידה הפנימית? אולי בפינה אפשר להוסיף בורג במתקן שעל הקיר, ולסגור את "החופש" בפינה שאתה לוחץ עליה.

Tadiran_installers_2014_1.pdf

עריכה אחרונה על ידי innvision
פורסם

המתקן תלייה הוא פנימי ולא רואים אותו, אך בזמן העבודה כאשר היה ניתן לראות אותו, הוא היה נראה תפוס עם כל הברגים ויציב.

אין אפשרות להוסיף משהו חיצוני ושיראה יפה.

פורסם

אני לא מצליח לחשוב על משהו חיצוני שיראה יפה, אולי יעלו פה רעיונות.

 

לפעמים שמחברים את המתקן דיבל אחד או יותר לא נתפסים טוב ויש חופש, או שלא מתקנים מספיק בצדדים. ניתן לשלוף בזהירות את היחידה הפנימית ולהוסיף כמה ברגים במידת הצורך.

 

לדעתי, בקש מהטכנאי שהתקין שיגיע שוב, ונסו לבדוק ביחד בלי לחץ מהיכן הרעש מגיע בדיוק. אולי אחד הפלסטיקים רופף ( אולי כיסוי הפילטר שלא סגור טוב). בידקו גם שהמגעים החשמליים מחוזקים היטב ע"י הברגים.

אני מתאר לעצמי שהמזגן מותקן בחדר שינה ולכן גם רעש שנשמע מינורי יכול להפריע.

פורסם

אולי מעט סיליקון בין הקיר למזגן יתן את ה"נגיעה" הזאת שדרושה ויהדק את המזגן לקיר

לחלופין לדחוף שם משהו כמו קרטון או ספוג.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם
ובמדריך של 2014 רשום מינימום 2 מטר צנרת, מה השתנה מאז? זה דגם שהיה קיים גם ב 2014.

תגיד, אתה אמיתי ? :shock:

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic


×
×
  • תוכן חדש...