Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3230 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 67
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אין קשר לשוק המזגנים אלא להיגיון בסיסי !

 

יבואן רשם אי שם ב 2014 הנחיות התקנה למזגנים.

עם הזמן נלמדו בעיות\תקלות וההנחיה שונתה ב 2017.

 

אם נשים לרגע את המזגנים בצד - אז דבר כזה קורה בעולם הרכב בערך כל דקה: מכוניות נולדות עם פגמים, חלקים מתקלקלים, נולדים חלקים חדשים משופרים וחדשות לבקרים שגרות טיפולים משתנות, צמיגויות שמנים משתנות וכד'.

לצורך העניין: אז מה אם רכב שנמכר לפני 5 שנים עם מנוע זהה למנוע שנמכר ב 2017, ואז היתה הנחיה לשים שמן (נניח) 10W40 והיום 5W30 או 5W40 סינטטי מלא (?)

 

בכל מה שקשור להתקנה בסיסית עם 2 מ' צנרת - מדובר בטריק שיווקי שמטרתו להוזיל את המחיר בפרסום ואח"כ לדחוף את ההפרש בזמן שאתה כבר אצל הלקוח וההתקנה מתבצעת. הרי ב 90% מהמקרים אם לא יותר, 2 מטר ממש לא מספיקים להתקנה בסיסית - ואפילו קיטים של צינורות מוכנים שקונים המתקינים נמכרים באורכים של 3 או 5 מ', מעולם לא היה 2 מ'.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
אין קשר לשוק המזגנים אלא להיגיון בסיסי !

 

איציק

 

כנראה שיש לי תקלה עם אלגוריתם ההגיון הבסיסי, אבדוק אם אני אמיתי, ואחזיר לך תשובה.

פורסם

איציק צודק גם אצלי המזגן במרחק נגיעה אחד מהשני ובכל זאת כשביקשתי מהמתקין שימתח את הצינור אמר לי שבלתי אפשרי וחייבים להשאיר עודף מכובד

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם (נערך)

אין לי בעיה (טוב יש קצת בעיה) אם זה שמתדיראן אומרים שהצינור קצר. יש לי בעיה עם השרות וההתנהלות.

 

ביום ראשון 06/08 היה אצלי טכנאי של תדיראן בבוקר, הסתכל ראה מה שראה, לא אמר לי כלום מה הוא חושב, אמר שצריך להתייעץ עם טכנאי בכיר והלך

חזר אלי בטלפון באיזה שהוא שלב ביקש את הטלפון של המתקין וקיבל, לקראת שעה 17:00 חזר אלי אמר שהוא לא משיג את הטכנאי, קצת מוזר בגלל שאני טלפנתי למתקין הוא ענה, דאגתי שהמתקין יחזור אליו, מהון להון ולא שהטכנאי של תדיראן עדכן אותי שהטענה היא שהצינור קצר מדיי.

 

ביום שני 07/08 בבוקר יצרתי קשר עם תדיראן בקשתי בכתב את ההבחנה שלהם אחה"צ טלפני שוב ובקשתי לדבר גם עם מנהל ואמרו לי שתוך 24 שעות מנהל יחזור אלי.

 

ביום שלישי 08/08 אחה"צ טלפנתי שוב, שאלתי למה מנהל לא חזר, ענו מה שענו... ואמרו שאי אפשר לדבר יותר עם מנהל היום ומחר יחזרו אלי.

 

ביום רביעי 09/08 אחה"צ טלפנתי שוב, שאלתי מה קורה עם שיחת מנהל, שוב התנצליות והבטחה מהנציגה שהיא שולחת מייל ומחר בבוקר היא גם תוודא שחוזרים אלי.

 

ביום חמישי 10/08 למוד ניסיון טלפנתי בשעה 09:30 שאלתי מה קורה עם שיחת המנהל, אמרו שיחזור אלי. טלפנתי שוב בשעה 14:15 שאלתי למה עדיין לא חזר אלי מנהל, אמרו יסיים עוד שיחה אחת ויחזור אליך. טלפנתי שוב בשעה 16:15 שאלתי מה קורה עם שיחת המנהל, אמרו נכון מבטיחים שהנה חוזר אליך... כן אז הוא חזר.

 

בשלב הזה דאגתי לעלות לשיחה ועידה גם את המתקין מול המנהל בתדיראן כדי שילבנו את העניינים בניהם ושיעזבו אותי בשקט.

 

אז הבעיה היא לא רק איזה עבודה המתקין עשה או לא עשה ואם הסיבה לרעש היא בגלל העבודה או לא.

הבעיה היא גם שהשרות של תדיראן לקוי, היה אצלי טכנאי של תדיראן הבחין במה שהבחין ולא יידע אותי, לאחר מכן במשך כמעט שלושה ימים אני מנסה לתפוס מנהל כדי שנוכל לנהל שיחת ועידה מול המתקין כדי שלא כל אחד יזרוק אותי לשני.

עריכה אחרונה על ידי Ron Poh
פורסם

זה המצב שתיארתי לעצמי. היה לי ברור שאתה מבין שאורך הצנרת לא לפי הנחיות היצרן, ושזה לא תקני. עם זאת, יש סיכוי סביר שהרעש שאתה מתאר נובע מגורם אחר, ואת זה צריך לבדוק במלוא צומת הלב. הצנרת הקצרה כבר קיימת, ואני חושב שכדאי באמת לבדוק את שאר האופציות שעלולות לגרום לרעש לפני שינוי צנרת, בכל זאת ממשיכים להגיב שהצנרת קצרה (מה שברור לך).

 

ולגבי הוראות היצרן שהשתנו, העלתי תהייה לגבי סיבת השינוי (לרגע לא אמרתי שההנחיות החדשות לא נכונות), יש אנשים שבוחרים להגיב בצורה לא עניינית ("תגובה לשם תגובה") ולא ממש מכובדת, אז התגובה אליהם גם תהיה לא עניינית. אם יוצאות הנחיות יצרן מתוקנת אז יש להן הסבר הגיוני בדרך כלל, מן הסתם לשלוף שזה בגלל תקלות זה מתבקש, אבל מה בדיוק ? ואולי יש עוד סיבות.

 

בהצלחה בהתנהלות מול כל הגורמים.

פורסם
אין לי בעיה (טוב יש קצת בעיה) אם זה שמתדיראן אומרים שהצינור קצר. יש לי בעיה עם השרות וההתנהלות.

 

ביום ראשון 06/08 היה אצלי טכנאי של תדיראן בבוקר, הסתכל ראה מה שראה, לא אמר לי כלום מה הוא חושב, אמר שצריך להתייעץ עם טכנאי בכיר והלך

חזר אלי בטלפון באיזה שהוא שלב ביקש את הטלפון של המתקין וקיבל, לקראת שעה 17:00 חזר אלי אמר שהוא לא משיג את הטכנאי, קצת מוזר בגלל שאני טלפנתי למתקין הוא ענה, דאגתי שהמתקין יחזור אליו, מהון להון ולא שהטכנאי של תדיראן עדכן אותי שהטענה היא שהצינור קצר מדיי.

 

ביום שני 07/08 בבוקר יצרתי קשר עם תדיראן בקשתי בכתב את ההבחנה שלהם אחה"צ טלפני שוב ובקשתי לדבר גם עם מנהל ואמרו לי שתוך 24 שעות מנהל יחזור אלי.

 

ביום שלישי 08/08 אחה"צ טלפנתי שוב, שאלתי למה מנהל לא חזר, ענו מה שענו... ואמרו שאי אפשר לדבר יותר עם מנהל היום ומחר יחזרו אלי.

 

ביום רביעי 09/08 אחה"צ טלפנתי שוב, שאלתי מה קורה עם שיחת מנהל, שוב התנצליות והבטחה מהנציגה שהיא שולחת מייל ומחר בבוקר היא גם תוודא שחוזרים אלי.

 

ביום חמישי 10/08 למוד ניסיון טלפנתי בשעה 09:30 שאלתי מה קורה עם שיחת המנהל, אמרו שיחזור אלי. טלפנתי שוב בשעה 14:15 שאלתי למה עדיין לא חזר אלי מנהל, אמרו יסיים עוד שיחה אחת ויחזור אליך. טלפנתי שוב בשעה 16:15 שאלתי מה קורה עם שיחת המנהל, אמרו נכון מבטיחים שהנה חוזר אליך... כן אז הוא חזר.

 

בשלב הזה דאגתי לעלות לשיחה ועידה גם את המתקין מול המנהל בתדיראן כדי שילבנו את העניינים בניהם ושיעזבו אותי בשקט.

 

אז הבעיה היא לא רק איזה עבודה המתקין עשה או לא עשה ואם הסיבה לרעש היא בגלל העבודה או לא.

הבעיה היא גם שהשרות של תדיראן לקוי, היה אצלי טכנאי של תדיראן הבחין במה שהבחין ולא יידע אותי, לאחר מכן במשך כמעט שלושה ימים אני מנסה לתפוס מנהל כדי שנוכל לנהל שיחת ועידה מול המתקין כדי שלא כל אחד יזרוק אותי לשני.

 

נו? ומה הם סגרו ביניהם?

פורסם

טוב, למתקין לא עזר, אמרו לו קודם כל תחליף ללקוח את הצנרת לשלושה מטר אם לא אנו לא מטפלים בו. המתקין לא רוצה לדפוק אותי לכן יחליף כאמור את הצנרת.

ייקח כנראה כשבועים בגלל אילוצים שלו ושלי.

פורסם

היום בבוקר היה המתקין אצלי, החליף צנרת לשלושה מטרים, תדיראן עלו לי בעוד מאה ש"ח (צודק המתקין, התקנה סטנדרטית היא 2 מטר והוא שם לי 3).

אך מי שהימר שזה יפתור את הבעיה, התבדה... הרעש עדין כאן.

עכשיו הכדור בידיים של תדיראן, הפעם אין להם תירוצים.

פורסם

מצטער לשמוע שזה לא עזר, אבל כמו שאתה חשבת ומהתיאור שלך של הרעש, זה היה נשמע שזה לא יעזור. לפחות באמת יש לך התקנה "כשרה", אפילו עם "קפיץ משכך תנודות" של מתקינים מנוסים.

 

יצא לכם אולי לפרק את היחידה הפנימית בתהליך?

פורסם (נערך)

היום הגיע טכנאי של תדיראן, לא רצה להמתין עד שיהיה רעש, כמובן שלא בדק כלום, לא פתח שום דבר.

בנוסף עד עכשיו כיוונתי את המזגן לטמפטורה של 25 מעלות, אבל בימים האחרונים רציתי לראות לאיזה טמפטורה המזגן יכול להגיע לכן כיוונתי את המזגן ל 16 מעלות (כמובן שלא ציפיתי שיגיע לזה).

מדובר על חדר של 9.5 מ"ר, קומת ביניים, המזגן הופעל כשבחדר החלון והתריסים סגורים, כשלא עובדים מכשירי חשמל בחדר וכשבחדר יש בן אדם אחד. יש קיר אחד דרומי וחצי קיר מערבי, המזגן הופעל בשעה 22:00.

הטמפטורה ירדה בקושי רב ל 24 מעלות ולא מעלה אחת מעבר לזה.

 

תוספת - עריכה:

אמרתי לטכנאי שהמזגן לא יורד לטמפטורה יותר נמוכה מ 24 מעלות - אז באידיש קוראים למה שהוא עשה לי - שמיר (למרוח).

בקיצור מבחינתו מזגן שמגיע ל 24-25 מעלות בתנאים שתיארתי זה בסדר גמור.

 

להלן סרטון של הרעש.

[video=youtube_share;zQIcM9lBknA]http://youtu.be/zQIcM9lBknA

עריכה אחרונה על ידי Ron Poh
פורסם (נערך)

יש לי אלפא 15 (בחדר של 13.5 מ"ר בערך) ביליתי עכשיו בחברתו בניסיון לשחזר את הרעש שיש לך, אני לא מצליח. מדחס פועל, כבוי, מפוח לאט או מהר.

 

זה נשמע לי כמו רעש חשמלי, אבל קשה לי לשמוע בסרטון בלי אוזניות (אני חושב שאני שומע את הזמזום).

 

האם הרעש נשמע משהו כמו זה ?

 

 

לגבי הקירור, ניסת ללחוץ על I FEEL ולמקם את השלט רחוק יחסית ?

 

מטמפ' החדר בלבד לא באמת ניתן למדוד את ביצועי המזגן, ועקרונית באמצעים בייתים לא באמת ניתן לבדוק את הספק הקירור של המזגן. אבל אינדיקציה אפשר לקבל. אז רק בשביל הכיף, אני "מריץ" את המזגן אצלי כבר מעל לחצי שעה, והוא גם לא יורד מ 24 מעלות (עזבתי כבר את החדר כי אני מרגיש קפוא:lol:).

 

עדכון: מד טמפ' אחד מראה 24 שני 24 ושלישי 23, שלושתם אגב משלטים של מזגן ברזולוצייה של מעלה ולא הייתי סומך על ה"כיול" שלהם למשהו רציני. אין לי כרגע גישה למד טמפ' נורמלי ומכוייל.

עריכה אחרונה על ידי innvision

×
×
  • תוכן חדש...