Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3230 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 67
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
כיצד אתה מגדיר אדם שמעלה סרטון מתוך כוונה להשמיע זימזום חלש,

אבל לא מפסיק לדבר צמוד למיקרופון במשך כל הסרטון?

בקיצור העלת את הסרטון בשביל לשפוך את הלב בקול רם. לא יכול להיות לו שימוש אחר.

 

כנראה שאתה צודק.

 

הסרטון לא נועד להשמיע את הזמזום,

אלא את הגיגיו של פות"ש.

-

פורסם
לא בטוח, נראה לי שכן.

בכל מקרה לא נראה לי שרעידות מגיעות מיחידה החיצונית ויגרמו לרעש.

בלי קשר לבעיה, תבדוק שיש תושבות גומי בין היחידה החיצונית למתקן שהיא יושבת בו ושהיא מוברגת למתקן לפחות על ידי בורג אחד.

 

 

פורסם

כן לתושבות גומי

*לא* לבורג !!!

 

הבורג מבטל את כל הרעיון מאחורי הגומיה.

זאת הסיבה שגם שאלתי אם המנוע בחוץ מוברג לתושבת או לא (אם מוברג - אז כל הויברציות יועברו דרך הצנרת ליחידה הפנימית)

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

יש לי בבית 3 מזגנים, כולם מוברגים דרך תושבות גומי (באחד מהם המתקין הבריג, באחרים אני הברגתי עצמאית). אין שום ויברציות. הבורג לא מבטל לגמרי את השיכוך של התושבת.

 

 

פורסם

צודק בוקי. בהתקנה נכונה של תושבות גומי יש להדק את הברגים במומנט מתאים ולא להדק עד שהגומי מאבד מהגמישות שלו.

איזה כייף לי :)

פורסם

היה טכנאי היום, הפעם נשאר בסבלנות ונגע ופתח והזיז את היחידה הפנימית עד ששמע את הרעש. שם ריפודים של גומי באיזור הכרטיס האלקטרוני איפה שהוא נוגע בפלסטיק החיצוני.

נקווה שבזה תיפתר הבעיה.

פורסם
היום הגיע טכנאי של תדיראן, לא רצה להמתין עד שיהיה רעש, כמובן שלא בדק כלום, לא פתח שום דבר.

בנוסף עד עכשיו כיוונתי את המזגן לטמפטורה של 25 מעלות, אבל בימים האחרונים רציתי לראות לאיזה טמפטורה המזגן יכול להגיע לכן כיוונתי את המזגן ל 16 מעלות (כמובן שלא ציפיתי שיגיע לזה).

מדובר על חדר של 9.5 מ"ר, קומת ביניים, המזגן הופעל כשבחדר החלון והתריסים סגורים, כשלא עובדים מכשירי חשמל בחדר וכשבחדר יש בן אדם אחד. יש קיר אחד דרומי וחצי קיר מערבי, המזגן הופעל בשעה 22:00.

הטמפטורה ירדה בקושי רב ל 24 מעלות ולא מעלה אחת מעבר לזה.

 

תוספת - עריכה:

אמרתי לטכנאי שהמזגן לא יורד לטמפטורה יותר נמוכה מ 24 מעלות - אז באידיש קוראים למה שהוא עשה לי - שמיר (למרוח).

בקיצור מבחינתו מזגן שמגיע ל 24-25 מעלות בתנאים שתיארתי זה בסדר גמור.

 

להלן סרטון של הרעש.

[video=youtube_share;zQIcM9lBknA]http://youtu.be/zQIcM9lBknA

 

 

יכול רק לתת קצת מידע ממני, בחדר של 13 מ"ר ניתן לרדת ל 19 מעלות בכיף בתוך פחות מ 45 דקות עם מזגן 0.75 כ"ס אינוורטר של אלקטרה.

קומת ביניים מגדל מגודרים (הבידוד טוב מאוד בבניין ובחדרים).


×
×
  • תוכן חדש...