Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3280 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אודה לקבלת הכוונה בנוגע לבעיה שיש לי. הרכב הוא סקודה פאביה 2010 אוטומט.

נורית abs וesp נדלקות לסירוגין לאחר מספר קילומטרים עם הרכב. כאשר אני מכבה את המנוע ומדליק שוב, הנוריות נעלמות לאחר מס' שניות של נסיעה, אך יכולות לחזור שוב לאחר מספר קילומטרים.

חשוב לציין כי לעתים דולקת נורה נוספת, והיא נורת האוויר בצמיג, אך זה קורה לעתים נדירות יותר.

הייתי במוסך לצורך בדיקה, ואמרו לי שהתקלה באחד החיישנים לפי בדיקה של הסורק, אך הוא אמר שהתקלה מגיעה מהגיר. בוצע איפוס למערכת ע"י המוסך, ואמר לי לחזור אליו במידה והתקלה חוזרת שוב.

יש לי מספר שאלות

 

1. האם התקלה יכולה להסתדר לאחר ביצוע האיפוס למערכת הabs?

2. היות שדולקות נורות במקביל, ולעתים אף 3, האם ישנה אפשרות לכך שאכן התקלה במערכת הabs וישנו צורך להחליפה?

3. מה הכוונה לכך שהסורק מצא שהתקלה מגיעה מהגיר, האם זה הגיוני?

 

מודה לכם מראש

פורסם
שלום לכולם,

אודה לקבלת הכוונה בנוגע לבעיה שיש לי. הרכב הוא סקודה פאביה 2010 אוטומט.

נורית abs וesp נדלקות לסירוגין לאחר מספר קילומטרים עם הרכב. כאשר אני מכבה את המנוע ומדליק שוב, הנוריות נעלמות לאחר מס' שניות של נסיעה, אך יכולות לחזור שוב לאחר מספר קילומטרים.

חשוב לציין כי לעתים דולקת נורה נוספת, והיא נורת האוויר בצמיג, אך זה קורה לעתים נדירות יותר.

הייתי במוסך לצורך בדיקה, ואמרו לי שהתקלה באחד החיישנים לפי בדיקה של הסורק, אך הוא אמר שהתקלה מגיעה מהגיר. בוצע איפוס למערכת ע"י המוסך, ואמר לי לחזור אליו במידה והתקלה חוזרת שוב.

יש לי מספר שאלות

 

1. האם התקלה יכולה להסתדר לאחר ביצוע האיפוס למערכת הabs?

2. היות שדולקות נורות במקביל, ולעתים אף 3, האם ישנה אפשרות לכך שאכן התקלה במערכת הabs ותלוי מה התקלה להחליפה?

3. מה הכוונה לכך שהסורק מצא שהתקלה מגיעה מהגיר, האם זה הגיוני?

 

מודה לכם מראש

1.תלוי מה התקלה

2.יש לתקן ABS/ESP

3.לא לגמרי-חייב לראות מה כותב סורק

פורסם

לי זה נשמע כמו תקלת חוטי הצתה או סליל הצתה.

באיזה מוסך עשית את הבדיקה? האם במורשה? ממליץ לך לעשות דיאגנוסטיקה במוסך רון (מומלץ בפורום).

פורסם
לי זה נשמע כמו תקלת חוטי הצתה או סליל הצתה.

באיזה מוסך עשית את הבדיקה? האם במורשה? ממליץ לך לעשות דיאגנוסטיקה במוסך רון (מומלץ בפורום).

 

הבדיקה נעשתה במוסך באשדוד, ליד מקום המגורים. אכן שמעתי על מוסך רון וההמלצות, אך אני כרגע עמוס מבחינת זמנים וחיפשתי כאן ייעוץ או הכוונה בנושא.

האם זה מסוכן לנהוג במצב שכזה?

פורסם

אני נסעתי במצב זה מהרצליה לת"א. אצלך התקלה מופיעה לסירוגין אז יותר קל לנהוג.

בדוק לגבי מוסכים מומלצים באשדוד ותחליט אם שווה לך לנסוע כך לת"א.

פורסם

השירשור עבר ניקוי.

 

כל מה שכתוב בפורום הוא בגדר הנחה/השערה בלבד.

 

מי שלא יודע להתנהל בנימוס ובכבוד כלפי חברי פורום אחרים, יטופל. כרגע רק מחקתי.

 

זה נוגע לכל המגיבים כאן.

 

נא לשמור על תרבות הדיון וכבוד הדדי,

תודה.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...