Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ש.י. אמריקן אוטו - פחחות + צבע. רשמים.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3297 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין לי בעיה עם המחיר- זה מה ביקשו והוא שילם. יקר או לא זה לא משנה, בוודאי כרגע

 

יש לי בעיה עם איכות העבודה ומדובר בשערוריה.

 

צריך לדעת שמוסך מורשה אולי נותן שקט כשמדובר בעניינים מכניים. בכל הנוגע לפחחות, אין לו שום יתרון.

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

כשפות״ש יגש להתלונן במוסך, יגידו לו שם:

1. זה נראה מעולה, כמו חדש!

2. נקודות? אנחנו לא רואים שום נקודות.

3. יקראו למישהו להסתכל וגם הוא יגיד שזה כמו חדש.

4. יציעו לו לבצע פוליש בחינם, וגם זה רק בגלל שהם נחמדים היום.

5. אם הוא ימשיך להתעקש יגידו לו שזו הרמה הכי גבוהה שאפשר להגיע אליה בתיקון צבע.

6. מי שבכלל אשם בבעיות זו הוא.

 

מניסיון עבר דומה במוסכים מורשים, לדעתי אין טעם לריב איתם על רמת תיקוני צבע. בפעם הבאה תיגש למוסך פחחות.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

קודם כל - תודה על השיתוף.

דבר שני - שילמת מספיק בכדי שהעבודה תיראה טוב מאוד ולא "בערך".

אני גם חושב שצריך לחזור למוסך ולבקש הבהרות.

alfa 156 2.5.

פורסם

בפעם הראשונה והאחרונה שהגעתי לפחח במורשה והוא עשה עבודה מגעילה , חזרתי למנהל העבודה להראות לו. הפחח קיבל בראש ו״נעלב״ שלא באתי ואמרתי לו אלא הלכתי למנהל שלו.

שורה תחתונה , למחרת הרכב יצא כמו חדש.

גם קרציה כמוני לא ראה תיקון.

שווה לנסות.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

  • אחראי פורום
פורסם
זו הרמה של מוסכי הפחחות בארץ.

99 אחוז מהם חאפרים שיודעים למרוח בונדו ולרסס.

 

לא צריך להגזים. יש המון שעושים עבודות מצויינות, מניסיון אישי ואני בעל טיפה הבנה בתחום.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

עשיתי דיטייל להרבה מאוד רכבים לאחר פחחות צבע,שלייפים וכו'.

אני מכיר את הרמה בארץ,גם אנשים ששמו 15 ו20 אלף על פחחות צבע,התוצאות היו לטעמי גרועות.

יש רק מוסך אחד באשדוד שעשה עבודה מדהימה אבל הסכום היה קרוב ל40 אלף וזה על רכב יחסית קטן וללא הרבה עבודת פחחות.

הרמה בארץ גרועה,בעיקר כי לאנשים לא איכפת.

אין הרבה אנשים שישימו לב לעבודה של 40 אלף ולעבודה של 4000.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
עשיתי דיטייל להרבה מאוד רכבים לאחר פחחות צבע,שלייפים וכו'.

אני מכיר את הרמה בארץ,גם אנשים ששמו 15 ו20 אלף על פחחות צבע,התוצאות היו לטעמי גרועות.

יש רק מוסך אחד באשדוד שעשה עבודה מדהימה אבל הסכום היה קרוב ל40 אלף וזה על רכב יחסית קטן וללא הרבה עבודת פחחות.

הרמה בארץ גרועה,בעיקר כי לאנשים לא איכפת.

אין הרבה אנשים שישימו לב לעבודה של 40 אלף ולעבודה של 4000.

 

מסכים עם כל מילה.

בארץ בעיקר גם דוחפים טונות של חומר מילוי ואחרי תקופה הצבע מתחיל להתקלף.

 

 

פורסם

שלום. הייתי שוב במוסך, קיבלו את הטענות, קבענו ליום שלישי לסדר אותם. אמרו שיצבעו מחדש חלקים בעיתיים.

יעדכן בהמשך. תודה למגיבים.

Chevrolet cruze turbo 1.4L 140hp LTZ

  • אחראי פורום
פורסם

בהצלחה.

 

עשיתי דיטייל להרבה מאוד רכבים לאחר פחחות צבע,שלייפים וכו'.

אני מכיר את הרמה בארץ,גם אנשים ששמו 15 ו20 אלף על פחחות צבע,התוצאות היו לטעמי גרועות.

יש רק מוסך אחד באשדוד שעשה עבודה מדהימה אבל הסכום היה קרוב ל40 אלף וזה על רכב יחסית קטן וללא הרבה עבודת פחחות.

הרמה בארץ גרועה,בעיקר כי לאנשים לא איכפת.

אין הרבה אנשים שישימו לב לעבודה של 40 אלף ולעבודה של 4000.

 

אני מעריך את הידע שלך לפי התגובות לאורך השנים אבל פה עובדתית זה לא נכון. תבוא לצפון ואני מוכן להכיר לך כמה כאלה.

זה שאנשים לא יבדילו בין טיב עבודה זה לא חדש, בגלל זה אני ממש לא מתרשם מאנשים שאומרים "עשו לי עבודה פגז, מבריק לאללה, עלה לי 2000"

כי בין זה לבין עבודה נכונה יש מרחק גדול.

לא יודע מה ראית ב-15-20K, מקרים של over price הם אכן לא נדירים פה. ברוב המקרים בסכומים האלה מקבלים עבודה טובה מאוד.

יש פה בעלי מקצוע טובים. הטירוף שנהיה סביב "תיקוני הליסינג" ומקצוע הפחחות שכמעט נעלם, גורמים להמון מוסכים לעגל פינות, לא להשקיע בכוח אדם ובציוד.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

התברכנו בצפון לא רק בצלחות החומוס הכי טובות בארץ אלא גם בכמה אנשי מקצוע תותחים.

יש לפחות צבעי אחד, שלא תמצא שום פאק בעבודה שלו. עבד לפחות עד לפני שנתיים באיזור לב המפרץ. והמחיר שלו לא יהיה 40K אפילו לא קרוב.

פורסם

סיפורים כאלו אני שומע כל היום,בעין מקצועית אין סיכוי שלא רואים שום פאק בעבודה.

במיוחד שרוב הפאקים הם בעבודת פחחות ולא בצבע.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם (נערך)

איכות צביע של מוסכי ליסינג וגם זה עלות של צביע כוללת ב3500 שקל עם 5 שנות אחריות על קילופים.

עריכה אחרונה על ידי Alkash
פורסם

הספתי את האוטו משם עכשיו. צבעו מחדש. עבודה עדיין לא 100%, נשארו עדיין ניקודות, אך בערך פי2 פחות ממצב הקודם. טוב, לפחות ניסו ושיפרו את המצב. תודה למגיבים.

Chevrolet cruze turbo 1.4L 140hp LTZ

×
×
  • תוכן חדש...