Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3310 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

אני הולך לבדוק רכב בקריות , אשמח לקבל המלצות על מכון בדיקה טוב (לקונה :wink: )

או מוסך שמבין ברכבי ניסן.

הרכב הוא ניסן פרימרה.

פורסם

אני ממליץ על קומפיוטסט בחיפה, הם המכון היחיד שנותן שאני מכיר שמודד כוח סוס, בדקתי שם שתי מכוניות ויש בוחן אחד שפיץ ואחד עצל.

הרכב שקניתי עובד טוב בינתיים אבל במוסך שמעו רעש בטיימינג שבמכון לא שמו לב אליו (מנוע TSI)...

לכן אני ממליץ ללכת גם למכון וגם למוסך מורשה לבדיקה כללית

פורסם

ואיך אדע למצוא את הבוחן הטוב?

מעיקרון הרכב מאוד שמור, ומספיקה לי גם בדיקה מדוקדקת על ידי מוסכניק שמבין ברכב הזה.

השאלה אם יש כזה אחד באיזור?

ואם יש עוד המלצות על מכון בדיקה?

פורסם

עזרתי לכמה חברים לבדוק במ.מ.מ ועל אף,שיטען כאן אולי שהבדיקה שלהם מעט מיושנת עדיין הם לא משתפים פעולה עם הסוחרים (שזה נדיר באיזור) ונמצאו ריג'קטים שונים ומשונים,שעזרוו למוכר בניהול המו"מ מול הקונה או פסילת הרכב על הסף במקרה אחד (רכב עם קרוב ל 100,000 ק"מ שרק ברגע,שהבוחן אמר "מעבר לחץ אל מערכת הקירור" זה היה מספיק להגיד למוכר "שלום ותודה".

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

עזרתי לכמה חברים לבדוק במ.מ.מ ועל אף,שיטען כאן אולי שהבדיקה שלהם מעט מיושנת עדיין הם לא משתפים פעולה עם הסוחרים (שזה נדיר באיזור) ונמצאו ריג'קטים שונים ומשונים,שעזרוו למוכר בניהול המו"מ מול הקונה או פסילת הרכב על הסף במקרה אחד (רכב עם קרוב ל 100,000 ק"מ שרק ברגע,שהבוחן אמר "מעבר לחץ אל מערכת הקירור" זה היה מספיק להגיד למוכר "שלום ותודה".

לא הבנתי בדיוק מה כתבת.

אין מכון בדיקה מומלץ חד משמעית בקריות?

מוסכניק מומלץ?

דחוף למחר.

פורסם

פתחת 3 שרשורים סביב אותו נושא (עניתי לך בשניים האחרים) ואין בכך צורך.

 

או שתפתח פעם הבאה מוקדם יותר או שתמתין בסבלנות לתשובות.

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
×
×
  • תוכן חדש...