Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלות? השקת אינפיניטי Q30


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2547 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שוק הרכב השתנה בשנים האחרונות, היום גם רכבים לא יוקרתיים מתחרים על לקוח מבולבל.

הנשק והמוצר דומה לקודמו אך התווספו לו מלא תוספות בטיחותיות ועוד מלא פיצרים שנניח

ב2010 לא היו מקובלים, אלה רק ברכבי יוקרה... היום הבינו היצרנים שבמלחמה על כיס

הלקוח חייבים להכניס פיצרים ותוספות בטיחותיות, דווקא ברכבים עממיים יש אפשרות למכור

הרבה יותר רכבים, ברור שמאזדה 3 מאובזרת, תמכור יותר רכבים ממרצדס GLA או

מאינפניניטי Q30.

איפיניטי לא בונה על לקוחות מאזדה3 וגם לא על לקוחות קיה ספורטאז GT, היא בונה על

לקוחות הפרמיום פלוס, אלה שיש להם 200 אלף ומעלה וכאלה אין הרבה, הם אחוז קטן, אך

לא זניח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 82
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

ראיתי שאנשים פה מזכירים יוקרה, איפה בדיוק היוקרה בq30?

האם זה באיבזור הדל (לפחות בדגם הבסיס) , בביצועים שזהים למשפחתית הממוצעת? או בעיצוב הפנימי והחיצוני שבנאדם שלא מבין הרבה יתקשה להבדיל מכל ההאצ'בקים האחרים שמסתובבים היום?

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

 

בסמל כמובן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי אני היחיד בעולם שהתלבט בזמנו בין GOLF ל-A3, לך תדע.

בתור היצרן תחשוב למי אתה מייעד את דגמי הכניסה הזולים האלה, ולמה כל כך הרבה יצרניות נכנסות בשנים האחרונות לסגמנט הזה. ללא ספק יש פה יותר מתשובה אחת, אבל אחת הסיבות המרכזיות היא פניה לאוכ' "העממית" שרוצה תחושת פרמיום במחיר שהיא יכולה לעמוד בו. כמו כל דבר אחר זה יותר נכון לחו"ל שם גם פערי המחירים יותר נמוכים, אך גם לארץ.

 

ואני ממש לא נגד קניית רכבי פרמיום "זולים", גם אם לכאורה הם מציעים פחות, לכל דבר יש את הערך המוסף שלו, וזה תלוי בבנאדם.

יש אנשים שקניית רכב עבורם היא ענין של תכונות ויכולות, בראש וראשונה, יש אחרים עבורם קודם כל חשוב מה האוטו ישדר לסביבה, אינפיניטי כזו, A קלאס, גירסאות הכניסה של ב.מ.וו ואודי, כל אלו נועדו עבור האחרונים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שוב פעם הויכוח הרגיל - פרימיום או לא פרימיום, מאובזר או לא מאובזר, שווה או לא שווה.

אה וכמובן שאסור לשכוח שהיבואנים חזירים.

 

מעניין מתי אנשים יבינו שפרימיום לא בהכרח אומר מאובזר.

 

הדוגמה של השעונים היא מצוינת והיא במקומה.

שעון ג'ישוק מגיע הרבה יותר מאובזר (יש לו יותר פונקציות) ועולה, נגיד, 1000 שקל, בעוד שהמתחרה הפרימיומי שלו, רולקס לצורך הדוגמה (לטובת היותר מבוגרים אפשר לשנות את הרולקס ל-Cartier), מתחיל ב15K שקל, ומראה רק את השעה. זהו.

 

פחחחחח איזה פח זבל הרולקס הזה, מי קונה את החרא הזה? אפילו תאריך לא רשום עליו, איזה מטומטם מי שקונה אותו.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יסביר למה לדעתי ההשוואה מטופשת - נתח שוק גדול ויפה ייקח את האבזור והפינוק כשיקול מרכזי בקניית רכב, אחוז קטן מאוד ייקח כשיקול האם יש בשעון תאריך או לא.

 

תוסיף על זה שזה פשוט הפוך ותמיד היה הפוך - רכבי היוקרה מאובזרים בהרבה מהרכבים העממיים, רוב המוחלט של כל הדגמים שהם פרימיום מגיע עם אבזור נדיב ובדרך כלל גדול בהרבה משל הרכבים העממיים גם אם זה כאופציה בלבד.

 

חברות יוקרה מעדכנות כיום רכבים רק באבזור ובמראה חיצוני מבלי לגעת במנוע או במכניקה בכלל! להגיד שהאבזור הוא לא חלק משמעותי מעורר בי גיחוך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב פרמיום קונים כי רוצים ויכולים ומחירו גבוה מעל רכבים עממיים יותר מאותה קטגוריה, בלי להכנס להגדרות מי מאובזר

יותר ומי פחות.

שורה תחתונה היא,רוצה ויכול!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוני, השוואה כלל לא מטופשת (וכולנו נשמח אם לא תחלק מחמאות מיותרות) כי גם במקרה של רולקס וגם במקרה של האינפיניטי מדובר בנוצות טווס, בתכשיט, במשהוא להתהדר בו שמשדר לסביבה "אני מוצלח"!

 

אני מבין איפה אתה "נופל", אתה אומר "מרצדס S קלאס סופר מאובזרת, אני רוצה את אותו איבזור גם ב A קלאס.

אז קודם כל יש, בגירסת ה AMG ואם יש לך את הכסף, אתה מוזמן.

זה רק נותן לך קנה מידה כמה עולה A מאובזרת כמו S.

 

בגירסאות הכניסה, חברות רכבי הפרמיום בעצם רוכבות יותר על סטטוס היוקרה ופחות על היוקרה עצמה (ואת זה רואה מיד כל מי שנכנס ל A, סידרה 1, A1 וכו' הבסיסיות, ועדיין, הרכבים נמכרים היטב (מאוד) בזכות היוקרה הנתפסת בעיני הרוכש ובעיני הסביבה.

 

אם אתה רוצה את ההסבר הסוציולוגי-ביולוגי לעניין אתה מוזמן לגגל "עקרון ההכבדה".

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא יחזור על עצמי אלף פעם כי זה מיותר - האבזור ברכב המדובר קטן משל כל רכב שהגיע לכאן בשנה האחרונה. לא משנה אם ייקראו לו A קלאס, Q2 מאזדה 6 או סיטרואן C3 או במוו סדרה 5 או מרצדס C חשמלית - וזה חד משמעי חיסרון. כמה הוא גדול זה עניין של הלקוח.

נזכיר ממה התחיל הדיון - כתבתי שהאבזור מביך - והוא אכן מביך. עד עכשיו לא שמעתי מכל אלו שטוענים פה נגדי למה האבזור לא מביך.

 

ולא דיברנו על גירסת הכניסה אלא דיברנו אלא הגרסא הבכירה ועל כך שהיא לא מאפשרת להשתדרג אפילו כאופציה (תוספת תשלום)

עריכה אחרונה על ידי בוני03
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הם אמרו שזה לא מביך, כי ליוקרתיות אחרות איבזור דומה. רק משום מה מתעלמים מזה שאין כמעט דגמים כאלה חדשים שהגיעו והיום הסטנדרט לרכב חדש הוא שונה, אין מה לעשות.

 

שנית, זה פשוט אומר שלכל היוקרתיות היום יש איבזור מביך, זה הכל.

עריכה אחרונה על ידי arco1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טרם ישבת בו אז איך הגעת למסקנה שהוא מרווח מA Class? אפילו נניח שכן, זה כלכך שולי כי אחת הביקורות הכי גדולות על הרכב הזה זה כמה הוא צפוף מאחור. גולף או A3 לדוגמא מרווחות יותר.

 

איך החלטת שלא ישבתי ב-Q2?

לא דיברתי על גולף או A3, ביחס למרצדס A קלאס ו-GLA אאודי Q2 מרווח יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממש אין לי זמן לבדיקות והשוואות, אני מסתמך על דעתם של החברים המלומדים כאן שטוענים שאיבזור של המתחרות דומה.

אז אני יגיד לך שכל רכב יוקרה אחר שבא לכאן בשנה האחרונה בא עם אבזור גדול יותר "ובהרבה". והבאתי את הדוגמאות כבר למעלה.

מי שטוען משהוא שיגבה אותו בדוגמאות/עובדות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא יחזור על עצמי אלף פעם כי זה מיותר

 

*אחזור

 

תפסיק להתקרבן. אף אחד לא יוצא כנגדך. אני מניח שאף אחד אפילו לא יודע מי אתה, כך שזה בטוח לא אישי. חולקים על דעתך ועל הבנתך את השוק, זה הכל.

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך החלטת שלא ישבתי ב-Q2?

לא דיברתי על גולף או A3, ביחס למרצדס A קלאס ו-GLA אאודי Q2 מרווח יותר.

מתנצל עמוקות! חשבתי שאתה מדבר על האינפיניטי..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2547 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...