Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלות? השקת אינפיניטי Q30


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2548 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 82
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

היו דיונים על האם ישווקו את הרכב כקרוסאובר או לא.

 

 

זה קצת מוזר אני חייב להודות, כי מצד אחד במהלך המצגת נאמר שהדגם שנמכר כאן כ"פרימיום" משווק גם כ-QX30 בשווקים אחרים, אבל מצד שני נאמר שה-QX כ-QX יגיע באמצע 2018. מבולבלים? גם אנחנו.

 

אחרי בירור נוסף, נאמר שה-QX30 אכן יגיע באמצע 2018. הוא יקבל פסי גגון, תכנון מתלים ושלדה מעט שונים ומרווח גחון שגבוה ב-3 מ"מ מזה של דגם הפרימיום, כלומר 17.5 ס"מ.

 

באשר למגאן, תאלץ להמתין למסיבת עיתונאים של רנו, השאלה. עלו למנכ"ל אינפיניטי והוא כנראה לא מאוד שוחה בחומר על רנו.

 

דווקא ה-Q30 היא יותר GLA מאשר A במימדים, למרות שה-XQ30 אמורה להיות ההשוואה מול ה-GLA.

 

אני לא מכיר כלל את ה Q30 ואת ה QX30 אבל התובנות שלי ממה שאמרתם הן ש:

1. ה Q30 אכן מתחרה ב GLA ולא ב A.

2. תוספת ה X היא רק כמה קישוטים חיצוניים מה שנקרא מסממני הסגמנט.

 

רכב מיותר לגמרי לטעמי. יפתיע אותי אם ימסרו יותר מ-50 בשנה.

הרבה יותר!

הערכה שלי, תכפיל ב 3 (אם לא ב 4).

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

-בוא נתחיל ממערכות בטיחות אקטיביות שאני לא רואה אזכור אחד לגביהם - הכל "התראות"

-בקרת שיוט אדפטיבית

-חיישני אורות (לא רואה במפרט)

-תאורת האלוגן ?!?

-כניסה והנעה ללא מפתח

 

 

אני לא מבין איך רכב שמתיימר להיות רכב "יוקרה" יכול להגיע ב2017 בלי הדברים הנ"ל?, ואפילו לא כאופציה (חיישני אורות אולי יש ברמת הספורט - העלון שלהם קשה מאוד לקריאה ולא מובן - הכל "אדפטיבי שם" אין לי מושג למה הם מתכוונים בדיוק)

בגלל זה שאלתי למה אתה משווה.

 

בקרת שיוט אדפטיבית לא קיימת באף דגם אשר מתחרה בסגמנט הזה, למיטב ידיעתי.

לאינפינטי יש מערכת לזיהוי תמרורים, שז המשהו שלמיטב ידיעתי אין לאף אחת מהמתחרות שלה.

נראה לי שחיישני אורות מופיעים במפרט תחת רמת גימור ספורט - Smart Beam. אני לא בטוח שזה זה, אבל זה נראה הגיוני.

תאורת הלוגן? בכל המתחרות שלה, ברמת הגימור הבסיסית, מדובר על תאורת הלוגן.

כניסה והנעה ללא מפתח - לא מפורט שם אם יש או אין, זה לא בהכרח אומר שאין, אם כי אני מאמין שאם זה היה, הם היו מציינים את זה.

אגב, גם אצל המתחרות אין כניסה והנעה ללא מפתח ברמות הבסיס. בחלק יש הנעה ללא מפתח אבל כניסה עם מפתח, ובחלק אין בכלל.

העלון קשה לקריאה כי זאת תמונה של המפרט ולא סריקה שלו או הקובץ המקורי.

 

אולי שווה לחכות לקצת יותר מידע, להבין את הסגמנט ולהכיר את המתחרות לפני שיוצאים בהצהרות.

אני הראשון שיירד על הרכב אם הוא לא יהיה מאובזר כנדרש למול המתחרות, אבל לפחות אני ממתין שיהיה יותר מידע.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגלל זה שאלתי למה אתה משווה.

 

בקרת שיוט אדפטיבית לא קיימת באף דגם אשר מתחרה בסגמנט הזה, למיטב ידיעתי.

לאינפינטי יש מערכת לזיהוי תמרורים, שז המשהו שלמיטב ידיעתי אין לאף אחת מהמתחרות שלה.

נראה לי שחיישני אורות מופיעים במפרט תחת רמת גימור ספורט - Smart Beam. אני לא בטוח שזה זה, אבל זה נראה הגיוני.

תאורת הלוגן? בכל המתחרות שלה, ברמת הגימור הבסיסית, מדובר על תאורת הלוגן.

כניסה והנעה ללא מפתח - לא מפורט שם אם יש או אין, זה לא בהכרח אומר שאין, אם כי אני מאמין שאם זה היה, הם היו מציינים את זה.

אגב, גם אצל המתחרות אין כניסה והנעה ללא מפתח ברמות הבסיס. בחלק יש הנעה ללא מפתח אבל כניסה עם מפתח, ובחלק אין בכלל.

העלון קשה לקריאה כי זאת תמונה של המפרט ולא סריקה שלו או הקובץ המקורי.

 

אולי שווה לחכות לקצת יותר מידע, להבין את הסגמנט ולהכיר את המתחרות לפני שיוצאים בהצהרות.

אני הראשון שיירד על הרכב אם הוא לא יהיה מאובזר כנדרש למול המתחרות, אבל לפחות אני ממתין שיהיה יותר מידע.

קראתי את העלון המקורי והמלא של החברה. הוא מופיע בלינק בתוך הכתבה המלאה על הרכב.

 

לדעתי הסמארט בים זה אורות גבוהים ואין לזה קשר לחיישני אורות.

לגבי מה יש אצל המתחרים - איזה רכב הושק בשנת 2017 בארץ?

רכבים זולים כמו מאזדה 3 מגיעים עם אבזור זהה, גם בדגם הבכיר יש פנסי הלוגאן. וכן רוב הרכבים שהגיעו השנה ברמות האלה וגם אלו שמתחת לרובם יש מערכות אקטיביות ולחלקם גם בקרת שיוט אדפטיבית - אני מצפה מחברה אפורה שמנסה להיות יוקרתית ולהתבלט עלפני יריבותיה לעשות אקסטרה אבזור כדי להביא יתרון.

ולסיום - אין קשר למתחרות זה סוג דברים שבכל רכב כמעט שהגיע ב2017 קיים. לפחות כאופציה.

רכבים לדוגמא מהזמן האחרון:

מאזדה 3

מאזדה 6

פולקס טיגואן

סקודה סופרב

אאודי q2

טויוטה פריוס

טויוטה chr

יונדאי איוניק

 

אני לא זוכר עוד ככה ברגע - בכל הרכבים הנל יש אבזור עדיף

עריכה אחרונה על ידי בוני03
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ורק רכב אחד ממה שציינת הוא מסגמנט הפרימיום.

כל השאר אמנם מאובזרים יותר, אבל לא רלוונטיים.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קראתי את העלון המקורי והמלא של החברה. הוא מופיע בלינק בתוך הכתבה המלאה על הרכב.

 

לדעתי הסמארט בים זה אורות גבוהים ואין לזה קשר לחיישני אורות.

לגבי מה יש אצל המתחרים - איזה רכב הושק בשנת 2017 בארץ?

רכבים זולים כמו מאזדה 3 מגיעים עם אבזור זהה, גם בדגם הבכיר יש פנסי הלוגאן. וכן רוב הרכבים שהגיעו השנה ברמות האלה וגם אלו שמתחת לרובם יש מערכות אקטיביות ולחלקם גם בקרת שיוט אדפטיבית - אני מצפה מחברה אפורה שמנסה להיות יוקרתית ולהתבלט עלפני יריבותיה לעשות אקסטרה אבזור כדי להביא יתרון.

ולסיום - אין קשר למתחרות זה סוג דברים שבכל רכב כמעט שהגיע ב2017 קיים. לפחות כאופציה.

רכבים לדוגמא מהזמן האחרון:

מאזדה 3

מאזדה 6

פולקס טיגואן

סקודה סופרב

אאודי q2

טויוטה פריוס

טויוטה chr

יונדאי איוניק

 

אני לא זוכר עוד ככה ברגע - בכל הרכבים הנל יש אבזור עדיף

 

אתה טועה ומטעה. הסמארט בים זה אכן אורות גבוהים, אבל בלי חיישן אורות זה לא עובד - לכן יש חיישן אורות. זה אחד.

אתה משווה בין תפוחים לתפוזים. אי אפשר להשוות רשימת אבזור בין רכב פרימיום לבין מכוניות עממיות כי אתה לא משלם רק על רשימת אבזור, אחרת כולם היו קונים מיצובישי ספייס סטאר או שמים מובילאיי. זה לא זה. אם אתה "מצפה מחברה אפורה שמנסה להיות יוקרתית ולהתבלט מעל מתחרותיה" אתה צריך להשוות אותה למתחרותיה, ל-A קלאס, לסדרה 1, לג'ולייטה, V40 או A3, ולא למכוניות שברור שדוחסות כמה אבזור שרק אפשר. תעשה את זה ותראה שהאניפיניטי מאובזרת סבבה לגמרי. אם נקצין, זה כמו להשוות רולקס ל-G שוק. באחד יש טיימר, שעון עולמי, מצפן, שעור מעורר, תאורה ועוד ועוד ועוד, והשני עולה פי מאה ממנו. למה?

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השאלות שלי..

א - סוג הממסרה, האם אוטומטית רגילה או ממסרה רציפה.

ב - האם יש ידיות להחלפת הילוכים מאחורי ההגה.

 

לא מצאתי את המידע בדף המפרט.

 

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתם מדהימים אותי

בעבר הסבירו שברכבי יוקרה יש אבזור ופיצרים שאין ברכבים עממיים, עכשיו מתחילים להסביר הפוך?

 

שוב - גם ברכבי יוקרה וגם ברכבים עממיים יש אבזור נדיב בהרבה.

 

שנתחיל להביא דוגמאות מרכבי היוקרה אליהם אינפיטי נושאת עיניים?

הבאתי הפוך דוגמאות שאפילו ברכבים עממיים יש אבזור נדיב היום.

 

אגב הq2 דוגמא נהדרת - וזה עוד מחברה שנוהגת לעקר את האבזור המתקדם שמשווק עם הדגם בכל העולם בהגעת הרכב ארצה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוני - לא חבל על האנרגיות וההלתהמות? ברכבי יוקרה, במוצרי יוקרה בכלל, חלק ניכר מהתשלום הוא על המיתוג. נמשיך עם דוגמת השעונים - Blancpain Complete Calendar עולה קרוב ל-12K$. ג'ישוק בסיסי עם יותר פונקציות עולה 60$. זאת כל התורה על רגל אחת. תפוחים משווים לתפוחים, לא לאגסים.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השאלות שלי..

א - סוג הממסרה, האם אוטומטית רגילה או ממסרה רציפה.

ב - האם יש ידיות להחלפת הילוכים מאחורי ההגה.

 

לא מצאתי את המידע בדף המפרט.

 

 

 

אייל.

 

א. כפול מצמדים

ב. כן

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוני - לא חבל על האנרגיות וההלתהמות? ברכבי יוקרה, במוצרי יוקרה בכלל, חלק ניכר מהתשלום הוא על המיתוג. נמשיך עם דוגמת השעונים - Blancpain Complete Calendar עולה קרוב ל-12K$. ג'ישוק בסיסי עם יותר פונקציות עולה 60$. זאת כל התורה על רגל אחת. תפוחים משווים לתפוחים, לא לאגסים.

התלהמות - איפה?

 

 

כתבתי שהאבזור מביך - נשאלתי מדוע אני חושב שהוא מביך - עניתי

איך הגענות למיתוג? לשעונים?ולתפוחים ואגסים.

 

 

האבזור של הרכב הנל מביך לעומת כל רכב אחר שהושק או עודכן כאן בארץ בחצי שנה + האחרונה. אם אתה חושב אחרת אתה מוזמן להסביר מדוע לדעתך האבזור ברכב הנל עומד בסטנדרט של הרכבים שהובאו בתקופה האחרונה לארץ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כי מתוך הרשימה שהבאת, רק רכב אחד מתחרה ב-Q30, וזה האודי Q2. היתר לא מכוונים להתחרות בו. רכב שופטים לפי המתחרים שלו, במיצוב ובמחיר. זה בדיוק עניין המיתוג שממנו אתה מתעלם. אבל אני לא הראשון שאומר לך את אותו הדבר הרי. לא משנה מתי הציגו את הרכב. באותה התקופה הוצגה בארץ ה-E החדשה וגם ה-5 החדשה. למה אתה לא משווה אליהן?

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל אני אישית לא זוכר רכב נוסף בקטגוריה שיצא בשנה האחרונה והגיע לארץ אז ברור שיש רק את הQ2 לצורך ההשוואה.

(אולי הייתי מוסיף את המאזדה CX3 אבל אני לא מכיר מספיק טוב את הרכב - למרות שברור לי שהוא בא עם אבזור עדיף)

 

אם אני ישווה את הE ואת ה5 לQ30 זה יהיה לא כוחות - לכן הבאתי אפילו דוגמאות מרכבים עממיים.

 

אתה מחפש השוואה "לקטגוריה" בדבר שאין בו כיום שום קטגוריה. כל רכב שנמכר היום החל מרכבי יוקרה ועד לרכבים עממיים עם מעט יומרות בכל סגמנט בכל מחיר בכל גודל מגיע עם אבזור נדיב ומכובד - אבזור שהQ30 הנל לא עומדת בסטנדרטים שלו.

 

הקטגוריה של "אבזור" קיימת כיום בכל רכב מכל סוג ושל כל מותג וזה שיקול מרכזי וגדול של הרבה מאוד אנשים בקניית רכב, לכן בהחלט שזה מתאים להשוות את האבזור בQ30 לרוב הרכבים שנמכרים כיום בשוק בכל סגמנט שהוא. יותר נכון אבזור זה דבר שצריך לדבר עליו בכל רכב שהוא, אלא עם זה איזה האודי R8 שאז אבזור לא חשוב למי שקנה אותו.

 

אם היה מדובר ברכב עממי לא הייתי אפילו טורח לכתוב שהרכב מגיע עם אבזור מביך, אבל כשזה עוד מגיע מרכב שהוא בעל יומרות ובתג מחיר שכזה אני לא מבין איך יש כזה מעט אבזור.

עריכה אחרונה על ידי בוני03
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל פוסט ופוסט שלך פשוט מראה שאתה לא מבין בסגמנט, וכנראה לא לקוח לרכבים האלה. זה לאו דווקא שלילי, פשוט אתה מדבר מחוסר הבנה של השוק.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2548 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...