Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלות? השקת אינפיניטי Q30


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2538 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

-בוא נתחיל ממערכות בטיחות אקטיביות שאני לא רואה אזכור אחד לגביהם - הכל "התראות"

-בקרת שיוט אדפטיבית

-חיישני אורות (לא רואה במפרט)

-תאורת האלוגן ?!?

-כניסה והנעה ללא מפתח

 

 

אני לא מבין איך רכב שמתיימר להיות רכב "יוקרה" יכול להגיע ב2017 בלי הדברים הנ"ל?, ואפילו לא כאופציה (חיישני אורות אולי יש ברמת הספורט - העלון שלהם קשה מאוד לקריאה ולא מובן - הכל "אדפטיבי שם" אין לי מושג למה הם מתכוונים בדיוק)

 

כאן רשום שיש מערכות בטיחות מקוריות.

 

http://cartube.co.il/%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%95%D7%AA-%D7%A8%D7%9B%D7%91/%D7%90%D7%99%D7%A0%D7%A4%D7%99%D7%A0%D7%99%D7%98%D7%99-q30-%D7%91%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C-2017-%D7%9E%D7%97%D7%99%D7%A8-%D7%94%D7%97%D7%9C-%D7%9E-179900-%D7%A9%D7%A7%D7%9C

 

המתחרה של ה-Q30 היא אאודי A3 וה-QX30 מתחרה באאודי Q3 ומרצדס GLA - אאודי Q2 מתחרה רק ברמת מחיר.

ל-Q2 אין כרגע מתחרים ישירים - איכשהו אפשר להגיד שהמתחרה הישיר שלו הוא ג'יפ רנגייד.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 82
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

בוני - לא חבל על האנרגיות וההלתהמות? ברכבי יוקרה, במוצרי יוקרה בכלל, חלק ניכר מהתשלום הוא על המיתוג. נמשיך עם דוגמת השעונים - Blancpain Complete Calendar עולה קרוב ל-12K$. ג'ישוק בסיסי עם יותר פונקציות עולה 60$. זאת כל התורה על רגל אחת. תפוחים משווים לתפוחים, לא לאגסים.

אתה צודק האומנם, אבל ההשוואה של השעונים ממש לא קשורה.

הרי (בעבר) כאשר שילמת פרמיית יוקרה על רכבים, קיבלת גם אבזור עשיר, אביזרים טכנולוגיים חדשניים וכו' שלא היו קיימים במכוניות עממיות, זה היה חלק מהדיל. דבר זה התחיל להשתנות רק בשנים האחרונות, עם העובדה שיצרני היוקרה התחילו לפזול לקהל הלקוחות "העממיים" יותר (ושאר היצרנים התחילו לצמצם פערים עם היוקרה במקביל).

העניין הוא שאנשים רוצים יוקרה ב-180K, ובפועל פרמיית היוקרה היא יותר גבוהה, לכן נאלצים לחתוך באבזור ושאר אמצעים לדילול המחיר.

זה לא אומר שהטענות שלו לא לגיטימיות, וכן אפשר בהחלט להתווכח אם תוספת פרמיית היוקרה לרכב הספיציפי שווה את הכסף בהתחשב באבזור- שזאת פחות או יותר הנקודה שלו.

זה שאתה חושב שמכוניות עממיות לא מתחרות ישירות עבור האינפיניטי הספציפית, אתה טועה טעות חמורה.

הסיבה המרכזית ליציאת הדגם הנ"ל (ולשאר מותגי היוקרה בסגמנט הזה) הוא לגנוב לקוחות פוטנציאליים של מכוניות עממיות בתופסת פרמיית יוקרה "צנועה" (לדוג' להוסיף 35K עבור האינפיניטי שעולה 180K במקום מאזדה 3 מאובזרת ב-145K)

לכן אם בא לך לדבר על שעונים, תדמיין שה-G-Shock עולה 10K וה-Rolex 12K, ופתאום תמצא לקוחות מתלבטים מה עדיף, תפוחים או אגסים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם זה הוגן שמכוניות "יוקרה" מגיעות עם פחות אבזור מהמובילות העממיות שלהן? לא. האם זה הגיוני להתלונן על זה? חד משמעית כן.

אבל האם זה אומר שאפשר לרדת על האינפיניטי הזו בלי להתייחס ליוקרתיות האחרות שמציעות את אותו אבזור (ואפילו פחות מזה) כמוה? לא.

אתם פשוט מערבבים תלונה לגיטימית עם תלונה לא לגיטימית. על זה אנחנו מדברים.

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה כותב דברים ואז עונה עליהם כאילו הם עובדות

 

"

אבל האם זה אומר שאפשר לרדת על האינפיניטי הזו בלי להתייחס ליוקרתיות האחרות שמציעות את אותו אבזור (ואפילו פחות מזה) כמוה? לא. ""כן"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שוב, בוני, אלא אם אתה מנהיג איזה מרד חברתי (אביזק לכל איכר, בקרת שיוט לכל פועל פשוט או כל סיסמא קאטצ'ית אחרת) - אתה פשוט נותן אחלה מקבץ, אבל לא במטרה. אין הרבה קונים (בעולם האמיתי. קונים. לא מגיבי פורום) שמתלבטים בין מאזדה 3 או ch-r לאינפי, a3 או סדרה 1. פלח שוק אחר, ולא משנה כמה איבזור חסר למעלה ויש למטה.

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

ZC6 | JB43

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זו דעתך, תכבד דעה אחרת.

אני חושב שאתה טועה ובגדול. אנשים שיש להם היום 200K בכיס לשים על רכב מרחב ההתלבטות שלהם והמגוון הקיים הוא ענק

 

אתה יכול להבין שיש אדם שיתלבט בין לקנות סקודה קודיאק חדשה לבין סופרב חדשה? אני יכול להגיד לך שאני מכיר לא מעט כאלה. מה הקשר בין 2 הרכבים? כלום. המחיר. וזה מספיק בשביל להתלבט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתור אחד שרכש רכב מהסגמנט, מכיר כמה וכמה אנשים שרוכשים רכב מהסגמנט ומכיר כמה אנשים שמוכרים רכבים בסגמנט, הגם שאני מכבד את דעתך, אני ככל הנראה אמשיך לסבור שהיא מוטעית.

ZC6 | JB43

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראיתי שאנשים פה מזכירים יוקרה, איפה בדיוק היוקרה בq30?

האם זה באיבזור הדל (לפחות בדגם הבסיס) , בביצועים שזהים למשפחתית הממוצעת? או בעיצוב הפנימי והחיצוני שבנאדם שלא מבין הרבה יתקשה להבדיל מכל ההאצ'בקים האחרים שמסתובבים היום?

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במיצוב. במותג. בזה שלקנות אינפיניטי זה לא לקנות מאזדה3, גם אם מאזדה3 מאובזרת יותר. מוצדק? לא בטוח. צודק? ממש לא בטוח. אבל זה מה יש.

ZC6 | JB43

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זו דעתך, תכבד דעה אחרת.

אני חושב שאתה טועה ובגדול.

אנשים שיש להם היום 200K בכיס לשים על רכב מרחב ההתלבטות שלהם והמגוון הקיים הוא ענק

 

,,,,,,.

 

גם לדעתי אתה צודק.

מצחיק ומוזר כי רכבי אלא'ק פרמיום, מגיעים עם אבזור די בסיסי.

ורכבים ברמות יותר נמוכות מאובזרים יותר טוב.

(זה מראה כמה זה לא חכם, מאחר ואם אפשר לאבזר רכבים במחיר סביר מפלח שוק נמוך יותר.

הרי ברכבי פרמיום, על אחת כמה וכמה צריך להיות אבזור מכובד, וכנראה רק תאוות הבצע משחקת כאן.

ואם אנו קונים את רכבי הפרמיום, מצחיק כי ה אבזור כערך מוסף שאנו מקבלים.. הוא ה סמל.)

 

אולי קוני הרכבים בפלח הנ"ל בישראל נחשבים כעשירים.. :wink: ולכן לא נעים להם להתלונן..

כאילו.. יחשבו שאין להם כסף להוסיף אבזור לרכב הבסיסי.

אבל - לדעתי העלתה נקודה נכונה.. המלך עירום.. מאבזור .

 

ואין קשר לכך כי גם האחרות בסגמנט מגיעות כך - אז הגיע הזמן לשבור את הקשר הגורקי הנ"ל.

כאילו צרת רבים נחמת הטיי.

 

 

 

אייל.

עריכה אחרונה על ידי ליין מן

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כאן רשום שיש מערכות בטיחות מקוריות.

 

http://cartube.co.il/%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%95%D7%AA-%D7%A8%D7%9B%D7%91/%D7%90%D7%99%D7%A0%D7%A4%D7%99%D7%A0%D7%99%D7%98%D7%99-q30-%D7%91%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C-2017-%D7%9E%D7%97%D7%99%D7%A8-%D7%94%D7%97%D7%9C-%D7%9E-179900-%D7%A9%D7%A7%D7%9C

 

המתחרה של ה-Q30 היא אאודי A3 וה-QX30 מתחרה באאודי Q3 ומרצדס GLA - אאודי Q2 מתחרה רק ברמת מחיר.

ל-Q2 אין כרגע מתחרים ישירים - איכשהו אפשר להגיד שהמתחרה הישיר שלו הוא ג'יפ רנגייד.

 

נכון שהוא לא מתחרה ישיר, או לפחות לא ממוצב ככזה אבל הממדים החיצוניים לא מאוד רחוקים ובפנים הוא יותר מרווח ממרצדס A על שלל הטיותיה.

 

לגבי ה-Q30, אני חייב להגיד שבתמונות מההשקה היא נראית הרבה יותר טוב מבתמונות של היצרן, מכונית דיי נאה בסך הכל.

אני מאמין שהעיצוב הנאה הזה יביא לא מעט קונים בפלח לאולם התצוגה של אינפיניטי, לפחות כדי להתרשם, אבל אני עדיין מניח שהרוב יפנו לג'פונים בתקציב קרוב ואם להיות ספציפי אז לאאודי Q2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שוב, בוני, אלא אם אתה מנהיג איזה מרד חברתי (אביזק לכל איכר, בקרת שיוט לכל פועל פשוט או כל סיסמא קאטצ'ית אחרת) - אתה פשוט נותן אחלה מקבץ, אבל לא במטרה. אין הרבה קונים (בעולם האמיתי. קונים. לא מגיבי פורום) שמתלבטים בין מאזדה 3 או ch-r לאינפי, a3 או סדרה 1. פלח שוק אחר, ולא משנה כמה איבזור חסר למעלה ויש למטה.

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

אולי אני היחיד בעולם שהתלבט בזמנו בין GOLF ל-A3, לך תדע.

בתור היצרן תחשוב למי אתה מייעד את דגמי הכניסה הזולים האלה, ולמה כל כך הרבה יצרניות נכנסות בשנים האחרונות לסגמנט הזה. ללא ספק יש פה יותר מתשובה אחת, אבל אחת הסיבות המרכזיות היא פניה לאוכ' "העממית" שרוצה תחושת פרמיום במחיר שהיא יכולה לעמוד בו. כמו כל דבר אחר זה יותר נכון לחו"ל שם גם פערי המחירים יותר נמוכים, אך גם לארץ.

 

ואני ממש לא נגד קניית רכבי פרמיום "זולים", גם אם לכאורה הם מציעים פחות, לכל דבר יש את הערך המוסף שלו, וזה תלוי בבנאדם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה יכול להבין שיש אדם שיתלבט בין לקנות סקודה קודיאק חדשה לבין סופרב חדשה? אני יכול להגיד לך שאני מכיר לא מעט כאלה. מה הקשר בין 2 הרכבים? כלום. המחיר. וזה מספיק בשביל להתלבט.

בגדול אני מסכים עם הטענה שלך, לא חסרים אנשים שמתלבטים בין קשת די גדולה של רכבים כשלא כולן יושבות כביכול באותה קטגוריה מיצובית.

אבל, דווקא פה הבאת דוגמא לא משהו בכלל. הבאת שני רכבים גדולים ומרווחים מאותו היצרן, מכלולים זהים, אלמנטים עיצוביים זהים (מן הסתם), כשדווקא יש המון קשר ביניהם מלבד התצורה, ואתה טוען שהן לא קשורות...

אני חושב שגם רומן יסכים שלהתלבט בין ג׳יפון למשפחתית זה די נורמלי, במיוחד כשזה של אותו יצרן, וטווח המחירים דומה למדי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון שהוא לא מתחרה ישיר, או לפחות לא ממוצב ככזה אבל הממדים החיצוניים לא מאוד רחוקים ובפנים הוא יותר מרווח ממרצדס A על שלל הטיותיה..

טרם ישבת בו אז איך הגעת למסקנה שהוא מרווח מA Class? אפילו נניח שכן, זה כלכך שולי כי אחת הביקורות הכי גדולות על הרכב הזה זה כמה הוא צפוף מאחור. גולף או A3 לדוגמא מרווחות יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצחיק ומוזר כי רכבי אלא'ק פרמיום, מגיעים עם אבזור די בסיסי..

לא יודע למה אתה מתכוון כשאתה אומר אעלק פרמיום, אבל אם תיקח את הגרמניות לדוגמא, היסטורית הן דווקא הגיעו ערומות מאיבזור.

כשכל יפנית או צרפתיה עממית כבר הגיע עם חלונות חשמליים, בב.מ.וו ובמרצדס עדיין שילמת תוספת (לא קטנה) על זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2538 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...