Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלות? השקת אינפיניטי Q30


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2538 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מה זה מיצוב? שואל בשיא הרצינות.

הרי זה לא סמל ולא תמחור. אז מה זה? שילוב של שניהם? החלטה של יבואן? אם אני מחר מייצר סוסיתא דרדלה כזו ומודיע לעיתונאים שהיא מתחרה באינפינטי אז מיצבתי אותה פרימיום?

כן. תראה את חטיבת DS של סיטרואן, זה בדיוק זה. זה שלא הולך להם זה מבחן השוק. המוצר עדיין שם במיצובו.

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

ZC6 | JB43

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 82
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

שוק הרכב השתנה בשנים האחרונות, היום גם רכבים לא יוקרתיים מתחרים על לקוח מבולבל.

הנשק והמוצר דומה לקודמו אך התווספו לו מלא תוספות בטיחותיות ועוד מלא פיצרים שנניח

ב2010 לא היו מקובלים, אלה רק ברכבי יוקרה... היום הבינו היצרנים שבמלחמה על כיס

הלקוח חייבים להכניס פיצרים ותוספות בטיחותיות, דווקא ברכבים עממיים יש אפשרות למכור

הרבה יותר רכבים, ברור שמאזדה 3 מאובזרת, תמכור יותר רכבים ממרצדס GLA או

מאינפניניטי Q30.

איפיניטי לא בונה על לקוחות מאזדה3 וגם לא על לקוחות קיה ספורטאז GT, היא בונה על

לקוחות הפרמיום פלוס, אלה שיש להם 200 אלף ומעלה וכאלה אין הרבה, הם אחוז קטן, אך

לא זניח.

כשאתה אומר על מה היצרים בנו אתה לוקח בחשבון ש-200K זה הרבה, אבל אתה לא לוקח בחשבון שהמחיר בחו"ל הוא חצי, מה שבפועל גם מצמצם את המחירים בין המותגים.

אותי מעניין מה זה "לקוחות פרמיום פלוס" בשבילך, אתה יכול להרחיב?

הרי כל הפרמיום "הזול" הזה הוא תופעה של השנים האחרונות, ז"א שהם בנו על שוק שלא היה קיים קודם, ואני מניח שאותו שוק החזיק רכבים מסוימים לפני, לכן הם היו צריכים "לגנוב" צרכנים מפלחי שוק אחרים.

בשבילי זה מובן מאליו שיצרני היוקרה התחילו להוציא דגמים זולים יותר (ואם נתעלם לרגע מארצנו הלא רלוונטית עם פערי המחירים העצומים) כמו ה-CLA, X1,Q3-2 למיניהם בשביל למשוך לקוחות חדשים שתמיד חלמו על מותגי היוקרה הנ"ל ועכשיו הם הרבה יותר נגישים להם.

אתה טוען שזה לא בא על חשבון המכוניות העממיות (הרף העליון שלהם), אז בוא תסביר לי על חשבון איזה מכוניות זה בא בדיוק, בשוק שלא היה קיים עד לא מזמן (ברובו)?

עריכה אחרונה על ידי HeroE
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עכשיו שקראתי את מה שכתבתי ,אתה צודק. כתבתי שהיא לא מכוונת ללקוחות מאזדה 3

והתכוונתי לקיה GT ומחירי הסביבה סביב ה185 אש"ח ומעלה ומשם לגנוב לקוחות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מיצוב זה יכולת של מנגנון השיווק לשכנע אותך שלמוצר מסויים יש ערך גבוה ממה שהוא באמת. למשל לקחת C1, לשים עליה סמל של טויוטה ולגרום לאנשים לשלם עליה יותר כיד שנייה בגלל הבדלי אמינות.

 

כן. תראה את חטיבת DS של סיטרואן, זה בדיוק זה. זה שלא הולך להם זה מבחן השוק. המוצר עדיין שם במיצובו.

 

שתי ההודעות האלו קצת סותרות, בהנחה והבנתי את הראשונה היטב.

נהג לילה, לפי מה שאתה מתאר (מודגש) מיצוב תלוי הצלחה. אם לא קניתי, אז לא שוכנעתי, ולכן הסוסיתא שלי לא באמת ממוצבת פרימיום, כי אף אחד לא קונה. יש מצב שלא הבנתי אותך טוב? כי מה שרומן כתב נשמע לי מאוד הגיוני ומה שאתה תיארת נשמע לי כמו מבחן השוק מההודעה של רומן.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חוץ מזה שזה גם יכול להיות הליך ממושך של כמה שנים.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שתי ההודעות האלו קצת סותרות, בהנחה והבנתי את הראשונה היטב.

נהג לילה, לפי מה שאתה מתאר (מודגש) מיצוב תלוי הצלחה. אם לא קניתי, אז לא שוכנעתי, ולכן הסוסיתא שלי לא באמת ממוצבת פרימיום, כי אף אחד לא קונה. יש מצב שלא הבנתי אותך טוב? כי מה שרומן כתב נשמע לי מאוד הגיוני ומה שאתה תיארת נשמע לי כמו מבחן השוק מההודעה של רומן.

 

אני יכול מחר בבוקר להחליט ש mg הוא מותג יוקגה ולשווק אותו ככזה אבל אם השוק לא יקנה את זה אז נכשלתי.

 

כדי מותג יהיה מותג פרימיום השוק גם צריך לקבל אותו ככזה. לפעמים זה מצליח מיד, לפעמים זה לוקח כמה שנים ולפעמים זה נכשל.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2538 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...