Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדשות - פולקסווגן גולף המחודשת בישראל


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2559 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

נראה שהגולף תמשיך להוביל את הסגמנט, אבל הסגמנט עצמו של רכבי האצ'בק קומפקטיים כמעט שאינו רלבנטי בישראל, בייחוד כאשר באותה טריטורית מחיר ניתן למצוא ג'יפונים מוכשרים, מרווחים יותר, בעלי תאי מטען גדולים יותר, בעלי תנוחת ישיבה גבוהה יותר ובעלי שוק טוב יותר (דרך אגב אפילו באירופה שרק בה למעשה יש ביקוש ער לסגמנט הזה, יש נסיגה גדולה לטובת הג'יפונים).

 

לגולף יש את היתרונות שלה ואולם הם פונים לפלח לקוחות מצוצמם יחסית (וכנראה ובעיקר ל"משוגעים" בפורום הזה- כמו אותו אחד שפתח שרשור לאחרונה לאחר שבחר גולף בליסינג בתור רכב משפחתי ובטיול לנופש העמיס את המזוודות על גגון)...

 

אני לא חושב שהסגמנט הזה לא רלוונטי, ולהערכתי הוא גם לא גם לא יהפוך לכזה בשנים הקרובות. ב-132K עדיין אין ג'יפונים מוכשרים באותה מידה מבחינת נוחות נסיעה, התנהגות כביש, חיסכון בדלק וביצועים, מה שמקבלים בסכום הזה הוא בעיקר רכבים קטנים סטייל אופל מוקה, ג'יפונים בגודל "משפחתי" קרובים יותר ל-140K.

מעבר לזה, לא כולם משתגעים אחרי העיצוב ותנוחת הישיבה הגבוהה של הג'יפונים ולא מעט אנשים (כמה אלפים טובים בשנה) עדיין רוכשים משפחתיות האצ'בק חדשות מהיבואן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

הGTI המחודשת הגיעה לארץ כבר?

 

לא.

עם המשלוח של הגולפים מתוחות הפנים, הגיעה גם GTI לבנה (ידנית) טרום מתיחת הפנים.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

לגולף יש את היתרונות שלה ואולם הם פונים לפלח לקוחות מצוצמם יחסית (וכנראה ובעיקר ל"משוגעים" בפורום הזה- כמו אותו אחד שפתח שרשור לאחרונה לאחר שבחר גולף בליסינג בתור רכב משפחתי ובטיול לנופש העמיס את המזוודות על גגון)...

 

אני "המשוגע" שבחר בגולף כרכב הצמוד שלי בליסינג. אני לא מבין למה אתה מתייחס לכך בצורה כל כך שלילית.

הרכב עונה על הצרכים שלי בצורה טובה מאוד. אני החלטתי להעדיף כוח, נוחות והתנהגות דינמית (מתלה אחורי רב חיבורי) על פני רכב אחר מרווח יותר (כגון אוקטביה) אבל נחות בפרמטרים החשובים לי.

 

בשביל פעמיים בשנה שאני יוצא לנופש אני מוכן לשלם את המחיר של מזוודות על הגג.

בבכל שאר הימים גודל הרכב לא מהווה מגבלה בשום צורה.

עריכה אחרונה על ידי banji man

ביואיק  SUV

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי, הגולף מאבדת מהרלוונטיות שלה (כמו הסיוויק למשל) בשני המקרים המותג הוא הדבר היחיד שמחזיק את הרכב בחיים.

הג'יפונים מציעים יותר מקום ופונקציונליות .

הקוריאניים נותנים יותר תמורה לשקל בדמות אבזור בטיחות ושלל שטיקים שהצרכן הישראלי אוהב

והיפנים ממוצעים\משעממים עם מוניטין אמינות טוב יותר בעיני הצרכן הישראלי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעבר לזה, לא כולם משתגעים אחרי העיצוב ותנוחת הישיבה הגבוהה של הג'יפונים ולא מעט אנשים (כמה אלפים טובים בשנה) עדיין רוכשים משפחתיות האצ'בק חדשות מהיבואן.

 

מחזק. אם אני כיום הולך לקנות אוטו, זה יהיה אך ורק משפחתית האצ'בק. מעדיף תנוחת ישיבה נמוכה, ולא רוצה מרכז מאסה גבוה שיגרום לרכינות שלדה בפניות.

Volkswagen Golf 1.4T Trendline 2013

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגולף משמש שנים כדגם הרפרנס של הקטגוריה - ולא בכדי.

 

הוא מציג את התכנון האופטימלי לרכב למשפחה (האירופאית) הממוצעת, הן בהיבט המימדים הפנימיים והחיצוניים, הן בפונקציונאליות וכמובן בהיבט איכות הייצור והתכנון בו הוא מוביל.

 

להבדיל מהתפיסה האמריקאית, שמקדשת את הגודל, האירופאים הרבה פחות מוחצנים ומבכרים שימוש יותר מושכל במשאבים, ומיקוד באיכויות הדינמיות ובאמירה העיצובית.

 

תרבות הצריכה הישראלית מאמצת בשנים האחרונות יותר ויותר את הסממנים האמריקאים, קרי - הפרמטר החשוב ביותר לרכב הינו יחס התמורה של שקל למטר פח ואפקט ה-"שופוני".

 

איכות, הנאה מנהיגה, חסכון בדלק, נוחות - אל תבלבלו במח - תנו לנו רכב דמוי גיפ (שלא ירד מימיו לשטח), עם חזות מוחצנת (על חשבון שדה ראיה מצומצם), מרכב מוגבה (ומטלטל כמו אוניה במהמורות וסיבובים), עם מערכת הינע מיושנת ולא יעילה, עם תא נוסעים בגימור ירוד ותא מטען שרק נראה גדול ואנחנו מרוצים.

עריכה אחרונה על ידי yuval1111
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי שהעיפו את הלאון ונשארו עם האוקטביה רק לא הייתי מצפה.

כנראה שישלחו אותך לקנות אוקטביה או את הסטיישן המגובהת שהיא הטיגואן.

 

הליאון הייתה עם מנוע ה-TSI החלש ביותר במחיר מופקע (יחסית לליאון) או שאני טועה? היום הגולף עם מנוע טוב יותר נמכרת במחיר ליסינג טיפוסי, אם יביאו סטיישן במחיר זהה, היא לא תצליח לדעתך? בכל זאת, זו גולף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי, הגולף מאבדת מהרלוונטיות שלה (כמו הסיוויק למשל) בשני המקרים המותג הוא הדבר היחיד שמחזיק את הרכב בחיים.

הג'יפונים מציעים יותר מקום ופונקציונליות .

הקוריאניים נותנים יותר תמורה לשקל בדמות אבזור בטיחות ושלל שטיקים שהצרכן הישראלי אוהב

והיפנים ממוצעים\משעממים עם מוניטין אמינות טוב יותר בעיני הצרכן הישראלי.

 

באופן מצחיק דווקא הקורולה הייתה מהמשפחתיות הראשונות שבאה עם מערכת בטיחות מקורית בכל הרמות גימור(כולל הליסינג).

Mazda 3 touring 5 doors 2.0 6MT 2014 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הלאון בזמנו עלתה 130 בערך ,ובאה יחסית עם אבזור.

לדעתי תצליח אם בגלל הסמל או אם בגלל האיכות, מצד שני את הלאון סטיישן עוד ראיתי בליסינג ואת האוקטביה בקושי , לכן אני לא אופטימי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא משנה באמת אם הרכב המתוח טוב או רע... למותג הזה יש את הגרופים שלו שיקנו אותו לא משנה מה...

 

למשפחה עם ילדים לקנות גולף ולא רכב גדול יותר זה לא פרקטי ולא כיף.

ולא, זה לא רק פרקטיות של "ליסוע פעם בשנה לסחנה" אלא גם של "טייל עם המשפחה בירקון ולשים את האופניים של הקטן בבגאז" או "איך נביא את הקרשים השנה למדורת גן של לג בעומר?".

 

בוא נשים את זה על השולחן - הגולף עם כל השיווק האגרסיבי היא לא משפחתית אלא סופר מיני גדולה ואיכותית שמתומחרת ממש גבוה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוא נשים את זה על השולחן - הגולף עם כל השיווק האגרסיבי היא לא משפחתית אלא סופר מיני גדולה ואיכותית שמתומחרת ממש גבוה.

 

אתה מתאר את זה כאילו אין שוק לרכבים כאלה.

Volkswagen Golf 1.4T Trendline 2013

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוא נשים את זה על השולחן - הגולף עם כל השיווק האגרסיבי היא לא משפחתית אלא סופר מיני גדולה ואיכותית שמתומחרת ממש גבוה.

 

תסלח לי חבר, אבל אתה מדבר שטויות.

קודם כל השיווק האגרסיבי?! איזה שיווק אגרסיבי מדובר פה?

דבר שני הגולף לא רק שהיא משפחתית, היא משפחתית מעולה. בהנחה שמדברים על גודל כמובן.

כמוה גם כל המשפחתיות 5 דלתות.

 

תצורה זאת עדיפה מאוד על הרכבי סדאן. היא נוחה יותר הן להטענה ושימוש בתא המטען והן למציאת חנייה בעיר הצפופה.

אני מעדיף רכב שישרת אותי באופן מעולה 95% מהזמן מאשר להתפשר 95% מהזמן עבור הקרשים של ל"ג בעומר.

אגב, בגולף, תוריד את המגש והאופניים של הקטן יכנסו.

בג'טה מה תעשה? לא נכנס.

או שהג'טה היא גם סופר מיני?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2559 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...