Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדשות - פולקסווגן גולף המחודשת בישראל


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2553 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

עם מחיר התחלתי שטיפס ב-2,000 שקלים, אבל קומפורטליין שהוזלה ב-1,000, בקרת שיוט אדפטיבית כסטנדרט ואותם מנועים מהדגם היוצא, פולקסווגן גולף נוחתת בישראל. חושבים שהיא תמשיך להיות קובעת הרף של הסגמנט או שלדעתכם היא יקרה שלא בצדק?

 

MAIN.jpgפולקסווגן-גולף-201.jpgפולקסווגן-גולף-201.jpg

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

מערכות בטיחות אקטיביות מקוריות זה בהחלט צעד חיובי ומבורך, במיוחד מול המובילאיי בהתקנה מקומית.

מעבר לזה, גולף, נו מה יש להגיד הרבה? זה טוב מאוד שזה ככה, כי אחרת זו לא הייתה גולף.

!AWDSOME

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבל שלא הלכו עד הסוף והביאו את המנוע 1.5 החדש עם גרסאת גיר מעודכנת (אם יש) . בנוסף, בנוגע למערכות בטיחות, עדיין היפניות והקוראניות מציעות חבילה יותר מקיפה. צמפיון תמיד מחסירים משהוא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הלוח הדיגיטלי מגיע בכל הדגמים ?

נראה טוב סה"כ אין סיבה שלא תמשיך להצליח.

 

בהודעה הישראלית לעיתונות לא הוזכר הלוח הדיגיטלי בכלל, אז כנראה שהוא "לא מגיע בכל הדגמים".

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה שהגולף תמשיך להוביל את הסגמנט, אבל הסגמנט עצמו של רכבי האצ'בק קומפקטיים כמעט שאינו רלבנטי בישראל, בייחוד כאשר באותה טריטורית מחיר ניתן למצוא ג'יפונים מוכשרים, מרווחים יותר, בעלי תאי מטען גדולים יותר, בעלי תנוחת ישיבה גבוהה יותר ובעלי שוק טוב יותר (דרך אגב אפילו באירופה שרק בה למעשה יש ביקוש ער לסגמנט הזה, יש נסיגה גדולה לטובת הג'יפונים).

 

לגולף יש את היתרונות שלה ואולם הם פונים לפלח לקוחות מצוצמם יחסית (וכנראה ובעיקר ל"משוגעים" בפורום הזה- כמו אותו אחד שפתח שרשור לאחרונה לאחר שבחר גולף בליסינג בתור רכב משפחתי ובטיול לנופש העמיס את המזוודות על גגון)...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מביאים לפה גולף סטיישן שבאמת יכול להיות רכב ליסינג מצליח, חבל. ועוד יותר חבל שנשארו עם הגיר הלא עדכני, אם הבנתי אותכם נכון. Volkswagen-Golf_Variant-2017-1600-1e.jpg

 

 

אחד הרכבים הבודדים שנשארו עם קו חלונות נורמלי, כל אחד מנסה להמציא איזה עיצוב הזוי שפוגע בקו חלונות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי שהעיפו את הלאון ונשארו עם האוקטביה רק לא הייתי מצפה.

כנראה שישלחו אותך לקנות אוקטביה או את הסטיישן המגובהת שהיא הטיגואן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זו מתיחת פנים. אין מלאי קיים בארץ כי הדגם לא נמכר עדיין. לוח דיגטלי מגיע סטנדרט רק ב gti.כנראה בשאר דגמים בתשלום

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

gladen pro25+rs audio 100m -tru technology billet 4100

ad neo800w- mosconi pro 4/30

gladen pro10-mosconi pro 1/10

fiio 11m plus coax mosconi dsp aerospace 6to8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבהרה בבקשה- בלאון ובאוקטביה זה כבר המנוע החדש עם כיבוי צילינדרים ובגולף החדשה בישראל מדובר בחיסול מלאי המנועים הישנים?

 

בגדול, כן. קונצרן פולקסווגן מפתח מנועים בקצב שלא היה מבייש קבוצת פורמולה 1. המנוע שאתה מדבר עליו, הוא כבר לא כזה חדש והגולף בכלל לא משווקת (גם בעולם) איתו בכלל, אלא רק עם המנוע 1.5 ה"עוד יותר חדש" (גם הוא כולל ניתוק צילינדרים) שהושק עם מתיחת הפנים של ה-A3. אני מניח שפולקסווגן פשוט בחרו "לדלג" על המנוע שאתה מדבר עליו. למה, אם כך, הם ממשיכים לשווק אותו עם המנוע ה"עוד יותר ישן"? שאלה טובה.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"הביצועים גם הם לא השתנו עם תאוצה של 10 שניות ל-1000 קמ"ש עם המנוע החלש ו-8.2 שניות עם החזק".

 

תיקון קל - בגרסה החלשה (125 כ"ס) המיאוץ ל-100 קמ"ש אורך 9.1 שניות

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2553 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...