Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדשות - פולקסווגן גולף המחודשת בישראל


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2560 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני טוען שזה לא הוגן שיווקית כי המחיר הנהוג למשפחתיות הוא באיזור ה130 ומשהו בעוד הסופר מיני הגדולות באיזור 100 וקצת

 

"לא הוגן שיווקית"? אני באמת שלא מבין את המשמעות של רצף המילים הזה.

 

זה נשמע לי כאילו אתה אומר שכל עם ישראל כ"כ מפגר שלאף אחד פה אין מושג מה הצרכים שלו ברכב אז הוא רק הולך לפי מה שהוא רואה בפרסומות.

 

לגבי המחיר, תן לי סופר מיני עם בדיוק אותו המנוע, האבזור, איכות ההרכבה והנדסת האנוש של הגולף, ואני בכיף אשים עליו גם 140K ש"ח במידת הצורך.

Volkswagen Golf 1.4T Trendline 2013

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

עזוב, הטענה שגולף היא סופר מיני היא מופרכת.

הרי ברור לכל בר דעת שמה שמבדיל בין משפחתית/סופר מיני וכו' - זה רק גודל הרכב.

כיוון שהגולף לא קטנה מחברותיה המשפחתיות, אין בכלל מה להתדיין בנושא הזה.

 

אם אתה רוצה להתווכח האם הגולף היא המשפחתית הכי טובה, אם היא טובה בכלל, האם המחיר מוצדק, אפשר לדבר על זה.

 

אבל לטעון שטות כמו זה שהגולף היא סופר מיני, "לשים את זה על השולחן", זה אפילו לא משהו שיש מה להתווכח לגביו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גולף זה סופר מיני? נו נו, את זה עוד לא שמעתי. איך אדוני מוכיח את זה? לך תביא לנו השוואת נתונים (מידות, כי זה מה שמגדיר קטגוריה) בין הסופר מיני הזו למשפחתיות "אמיתיות" כמו מאזדה 3 (שאגב נמכרת בגרסאות סדאן והאצ'בק במקביל, אז אחת משפחתית והשנייה סופר מיני?), או פורד פוקוס, אופל אסטרה, טויוטה אוריס, קיה סיד, יונדאי i30 וכו' ונתרשם מכך שהגולף היא סתם סופר מיני מפונפנת ומתומחרת בחזירות. בכלל עדיף פיקנטו, גם יותר קל להחנות אותה.

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי המושג " רכב משפחתי" רחב מדי. למשפחות רבות יש מגוון גדול של דרישות. לחלק הגולף תתאים לחלק לא.

בשש השנים האחרונות לדוגמה רכבי הליסינג שלי היו סטיישן בלבד. נושא תא המטען היה חשוב ביותר בגלל השימוש בעגלות וציוד רב שצריך לסחוב בכל נסיעה.

היום שהילדים כבר גדלו והם לא זקוקים לעגלות וכסאות בטיחות הגולף מתאימה הרבה יותר.

אנחנו לא מרגישים שום חסרון בנושא המרווח הפנימי ותא המטען בהתנהלות היומיומית עם הגולף.

 

סוף סוף כמשפחה אנחנו יכולים להנות מרכב איכותי יותר.

עריכה אחרונה על ידי banji man
2;/5

ביואיק  SUV

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני "המשוגע" שבחר בגולף כרכב הצמוד שלי בליסינג. אני לא מבין למה אתה מתייחס לכך בצורה כל כך שלילית.

הרכב עונה על הצרכים שלי בצורה טובה מאוד. אני החלטתי להעדיף כוח, נוחות והתנהגות דינמית (מתלה אחורי רב חיבורי) על פני רכב אחר מרווח יותר (כגון אוקטביה) אבל נחות בפרמטרים החשובים לי.

 

בשביל פעמיים בשנה שאני יוצא לנופש אני מוכן לשלם את המחיר של מזוודות על הגג.

בבכל שאר הימים גודל הרכב לא מהווה מגבלה בשום צורה.

 

זה בסדר גמור, הבחירה שלך מצויינת בהינתן השיקולים שהצגת שחשובים לך (והבחירה בגולף לאחר מתיחת הפנים כמובן עוד יותר מצויינת), אני התייחסתי לסוגייה מנקודת מבט רחבה יותר, של השוואה בין סגמנטים, כאשר ידוע שסגמנט רכבי האצ׳בק הוא למעשה כנראה הסגמנט שנמכר הכי פחות בישראל ובכל מדינות העולם לצורך העניין, מלבד אירופה, והדבר מראה ששיקולים אחרים חשובים יותר למרבית האנשים. האם חוכמת ההמונים נכונה? שכל אחד יחליט בעצמו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי, הגולף מאבדת מהרלוונטיות שלה (כמו הסיוויק למשל) בשני המקרים המותג הוא הדבר היחיד שמחזיק את הרכב בחיים.

הג'יפונים מציעים יותר מקום ופונקציונליות .

הקוריאניים נותנים יותר תמורה לשקל בדמות אבזור בטיחות ושלל שטיקים שהצרכן הישראלי אוהב

והיפנים ממוצעים\משעממים עם מוניטין אמינות טוב יותר בעיני הצרכן הישראלי.

 

אני מניח שאתה מתכוון שהגולף לא רלוונטית לשוק הישראלי, כי אם התכוונת לשוק העולמי הרי שהגולף היא רבת מכר ואמת המידה בקטגוריה שלה.

גם לפני עשור וגם לפני שני עשורים היו רכבים שנתנו יותר תמורה לשקל. איפה הם היום?

הקהל של הגולף בישראל זה לא הקהל שמחפש ״מקסימום אבזור במינימום כסף״. זה קהל שמחפש מקסימום איכות במחיר הגיוני עבורו.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Audi A3

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כאשר ידוע שסגמנט רכבי האצ׳בק הוא למעשה כנראה הסגמנט שנמכר הכי פחות בישראל ובכל מדינות העולם לצורך העניין, מלבד אירופה

 

אז זה ידוע, כנראה או למעשה? "חוץ מאירופה". לא אמרת כלום, רק שוק הרכב הכי מפותח בעולם שכולל איזה 20 מדינות (וזה מהידע הגיאוגרפי הנחות שלי).

 

להוציא אמריקה, שם הסגמנט הנמכר ביותר הוא טנדרים טון וחצי (סילברדו ושות') ואחריו סדאנים, אבל זה בגלל שלכולם יש לפחות SUV או מיניוואן אחד במשפחה, באילו מדינות ספציפיות האצ'בקים נמכרים הכי פחות? ואם אפשר גם לצרף נתוני מכירות כדי שנוכל לראות מה זה באמת, כנראה, אולי, או לכאורה.

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאחר לא מעט "חפירות" ובניית-ציפיות שלי בנושא, אני חייב להודות שאני מופתע לטובה -

בקרת שיוט אדפטיבית, ובלימה אוטונומית בגולף הן תוספות בטיחות מבורכות ולגמרי לא מובנות מאליהן! (בגולף לפחות..)

שאפו לצ'מפיון!

במהרה בימינו גם בלאון ה"ישראלית" והדי "מסורסת"... :wink:

 

ויחד עם זאת יש טעם קל של החמצה - אפילו במפרט של comfortline אני לא רואה תאורת לד לילה, ומצלמת רוורס (לפחות ממה שרואים בצילום של המפרט בשרשור מקביל...)

מבחינתי גם תוספות אלה חשובות מאד לבטיחות! חבל שלפחות לא מציעים אותן כאופציה.

 

ובהקשר היותר כללי - עד היום אני לא מבין למה פנסי קסנון או לד מלא בחזית לא מוגדרים בכלל במדרג בטיחות של משרד התחבורה.

בכביש חשוך וגשום הם לגמרי מצילי-חיים!

עריכה אחרונה על ידי daido1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא חושב שפנסי לד או קסנון מוגדרים בכלל כאביזר בטיחות בכלל באף מבחן על אחת כמה וכמה בדירוג העקום של משרד התחבורה שדואג לדחוף התקנות מקומיות בעדיפות בטיחותית נחותה יותר.

נדיר שלא מגלחים חלק מהאבזור בדרך ארצה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא חושב שפנסי לד או קסנון מוגדרים בכלל כאביזר בטיחות בכלל באף מבחן

וחבל מאד שכך! בכביש מפותל וחשוך (שלא לדבר על גשום...), המעבר מהלוגן ללד / קסנון משול לעיוור שמאור עיניו חזר אליו, לפחות מבחינת תחושת הבטיחות הסובייקטיבית.

גם אובייקיטיבית - התאורה הלבנה והממוקדת בהחלט מפחיתה סיכונים ל"הפתעות" על הכביש ובעיקוליו.

אין לי ידע מדעי בנושא, אני מדבר רק מניסיון אישי (למזלי, נטול תאונות עד כה...)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון
זה בסדר גמור, הבחירה שלך מצויינת בהינתן השיקולים שהצגת שחשובים לך (והבחירה בגולף לאחר מתיחת הפנים כמובן עוד יותר מצויינת), אני התייחסתי לסוגייה מנקודת מבט רחבה יותר, של השוואה בין סגמנטים, כאשר ידוע שסגמנט רכבי האצ׳בק הוא למעשה כנראה הסגמנט שנמכר הכי פחות בישראל ובכל מדינות העולם לצורך העניין, מלבד אירופה, והדבר מראה ששיקולים אחרים חשובים יותר למרבית האנשים. האם חוכמת ההמונים נכונה? שכל אחד יחליט בעצמו.

כל המון ומה שמתאים לו. דווקא רכבי האצ'בק הרבה יותר יעילים להובלה של דברים גדולים וגבוהים כי אפשר להוריד את המגש ולקפל את המושב האחורי. אתה יכול להעמיס דברים עד גובה הגג, כמו בסטיישן.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא חושב שפנסי לד או קסנון מוגדרים בכלל כאביזר בטיחות בכלל באף מבחן על אחת כמה וכמה בדירוג העקום של משרד התחבורה שדואג לדחוף התקנות מקומיות בעדיפות בטיחותית נחותה יותר.

נדיר שלא מגלחים חלק מהאבזור בדרך ארצה.

 

דווקא פה אתה טועה, ה-IIHS, המקביל האמריקאי של יורונקאפ, התחיל לאחרונה לבדוק פנסים. בסבב הראשון שהם עשו הם בדקו כמה ג'יפונים קטנים-בינוניים וכרגיל עם מבחנים "חדשים", רק רכב אחד או שניים מקבוצה של יותר מעשר (אם אני זוכר נכון, אל תתפוס אותי במילה) קיבלו ציון טוב.

 

שלא תגיד שאנ'לא חבר: http://www.iihs.org/iihs/news/desktopnews/first-ever-iihs-headlight-ratings-show-most-need-improvement

 

פנסים טובים הם בלי ספק אביזר בטיחות משתי סיבות עיקריות - הם מאירים רחוק יותר וחזק יותר, והצבע הלבן של קסנון/לד "עובד" על המוח שלך וגורם לו לחשוב שעכשיו יום, מה שמקטין משמעותית את הסיכוי להירדם על ההגה בלילה, בעוד שתוארה צהובה עושה בדיוק ההיפך.

אני מסכים במאה אחוז עם דיידו1, פנסי לד/קסנון לגמרי צריכים להיכלל כמרכיבים בטיחותיים.

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תוספת חדשה בגולף שלדעתי מאד תורמת לנוחות היומיומית, כאשר יש כמה נהגים ברכב, היא מראות חשמליות עם זכרונות. כמו כן כיוון מראה אוטומטי כלפי מטה כאשר נוסעים אחורה לצורך חניה גם נוח מאד.

 

מצד שני ברמת הגימור הגבוהה שמגיעה עם המנוע החזק יותר מכריחים אותך לקבל גג פנורמי, שלא רק שהוא לא מהווה ״תוספת״ בשבילי אלא הוא גורע מהרכב עד פסילתה על הסף של רמת הגימור הזאת. בשמש הישראלית הכיסוי הפנימי מתחת לגג הפנורמי לא חוסם לחלוטין את השמש, החום והקרינה, לפחות לא כמו גג מתכת עם כיסוי תקרה רגיל מתחתיו. מצד שני מי שרוצה מכון שיזוף או סאונה ניידים זה דווקא יתרון :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לטעמי, הקנה מידה לרמת בטיחות אקטבית נקבע ע"י היונדאי איוניק, כך שמה שצמפיון בחרו להביא עדיין לוקה בחסר (למשל, בקרה אקטיבית לסטיה מנתיב, התראה על שטחים מתים, גם מצלמת רוורס אין.....)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2560 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...