Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3354 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הפעם לא לקחתי סיכון והזמנתי מחברות ההשכרה הרגילות אלא פניתי ישר לבן אדם שלי שלושה חודשים מראש. הוא הציע לי לפני שלושה חודשים שלוש אופציות:

Mercedes AMG GT s

Ferrari 458 spyder

Ferrari 488 spyder

 

רוב משכירי רכבי היוקרה משתמשים בהם כדי לנהוג בערים הגדולות, להגיע עם הרכב למסעדות או מקומות בילוי ולכן אין ספק שספיידר זה קלאסה בפני עצמה.

לצרכים שלי, ספיידר זה ביזבוז כסף. אני יכול באותו הכסף לקבל רכב קיצוני יותר.

למרות כל זה, ולמרות שהמרצדס הייתה הזולה מבין השלוש, בחרתי ב 458. משהו בביקורות על הרכב הזה, בהיותו מאחרוני בעלי המנועים האטמוספרה גרם לי לבחור בה. ה 488 הייתה יקרה בכמה מאות יורו ליום וגם רציתי לשמור משהו לפעם הבאה :twisted:.

למזלי, שבוע לפני המועד, צילצל אלי הבן אדם ואמר שהרכב במוסך ולא יהיה מוכן עד שאגיע. ה 488 במונקו ולא שווה לו להביא אותה בשביל יומיים (לא אכנס לפרטים אבל ככה זה עובד עם הרכבים האלו. זה לא שהוא יצא לא בסדר שלא הסכים להביאה ליומיים).

שאלתי מה עוד יש וקיבלתי רשימה נכבדת של רכבים שכל אחד היה רוצה לנהוג בהם. חלקם במחירים אטרקטיביים ביותר אבל דיגדג לי משהו עוד יותר חזק. הוא אמר שיש לו חבר עם אודי R8 V10 plus ולמבורגיני הורקאן שחולקת את אותו המנוע. כמו כן יש גם ניסן gtr 2017. חשבתי, מה כבר יש לי להפסיד? שיחזור אלי עם מחירים ונחליט.

אז אכן, היות הפרארים ספיידר מייקר את הסיפור ולמבורגיני עולה 100 יורו פחות ליומיים!

לא היתה פה בכלל התלבטות. הלמבורגיני בידיינו!

 

היום כבר נסעתי מסלול אחד שתכננתי מראש בעזרת בחור גרמני שגר בסביבה וכותב להנאנו המלצות על כבישים ואתרי תיירות בבוואריה. הוא עזר לי לתכנן כל פרט ופרט בטיול. פשוט יצא מלך!

מחר אני נוסע לדרום בוואריה ומסיים את החלק שלי עם הרכב.

 

איך הרכב? לא חושב שמשהו שארשום פה יוכל לתאר את הדבר הזה. אם זה מראה חיצוני, סאונד של המנוע או הביצועים ויכולת הניהוג. וזה לא שאני נוסע בארץ בעגלה.

סתם כקוריוז, יש להורקאן מצב שנקרא limp mode. לא יודע איך לתרגם את זה. "מצב צליעה" נשמע מפגר משהו. אני מניח שהמנוע מגיע לטמפרטורות כאלו שהוא פשוט לא מאפשר לך לעבור את ה 6000 סל"ד. בהתחשב בכך שהקו האדום ב 8500 ומדובר במנוע אטמוספרי, הרכב מאבד המון כוח..

במצב הזה, הלמבו נוסע כמו הקאדילק שלי!!! ונשבע לכם שזה הרגיש לי לאט :lol:.

 

סרטונים, עוד פרטים ותמונות כשאחזור ביום חמישי או סופ"ש.

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יפה. אני רואה שזה נהיה מסורת טובה הטיולים האלה בחגים. זה אכן עובד כך. אני מכיר מישהו בצרפת שמשנע סרטון מרטין בין לקוחות בריביירה הצרפתית לבין פריז ואלפים. זה הג׳וב שלו.

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

פורסם
יפה. אני רואה שזה נהיה מסורת טובה הטיולים האלה בחגים. זה אכן עובד כך. אני מכיר מישהו בצרפת שמשנע סרטון מרטין בין לקוחות בריביירה הצרפתית לבין פריז ואלפים. זה הג׳וב שלו.

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

 

מקווה מאוד שאתה צודק וזו אכן תהיה מסורת.

לכל החברות האלו יש משנעים. ככה זה עובד

פורסם

טוב אז היום קיבלתי קצת יותר בטחון אבל ל 300 קמ"ש עדיין לא הצלחתי להגיע. צילמתי עם הגו פרו את המהירות המקסימלית אליה כן הגעתי. קצת קשה לראות בטלפון אבל זה באיזור ה 285 קמ"ש.

בכל מקרה נפרדתי היום בדמעות מהכלה:

20170411_161507.jpg

פורסם
אני רואה את התמונה בטלפון כשהיא על הצד. אם גם אתם רואים ככה, אתקן

 

אם גם נהגת אותה ככה אז זה בסדר;-)

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם (נערך)
התמונה אכן על הצד, לא הבנתי בסופו של דבר דרך איזה חברה שכרת ?

 

שכרתי דרך ישראלי שגר במינכן ומתעסק בזה.

מקווה שעכשיו זה תקין:

IMG_20170411_200524.jpg

IMG_20170411_200120.jpg

20170411_161507.jpg

עריכה אחרונה על ידי kingikra
פורסם

היום כבר נסעתי מסלול אחד שתכננתי מראש בעזרת בחור גרמני שגר בסביבה וכותב להנאנו המלצות על כבישים ואתרי תיירות בבוואריה. הוא עזר לי לתכנן כל פרט ופרט בטיול. פשוט יצא מלך!

מחר אני נוסע לדרום בוואריה ומסיים את החלק שלי עם הרכב.

תוכל לפרט על המסלולים?


×
×
  • תוכן חדש...