Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3353 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שכרתי דרך ישראלי שגר במינכן ומתעסק בזה.

מקווה שעכשיו זה תקין:

[ATTACH=CONFIG]485282[/ATTACH]

 

תנקה את הדואר שלך,לא ניתן לשלוח ה"פ:(

2001 Renault clio b sport (RS) 172 out:roll:

2001 Audi a3 8L 1.8 out:lol:

2001 Mercedes benz w203 240 IN8)

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לא נורא. בסוכות תסגור 300 עם בוגאטי, אמן

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

לא יקרה, גבר. שאלתי לגבי מחיר ליום לבוגאטי סופר ספורט. ה 1200 כ"ס. אתה יושב? 20,000 יורו!!!

אני אדם אמיד אבל לא מולטי מיליונר לצערי.

פורסם
עמה עולה התענוג הזה ליום ?

 

אני יכול לומר לך כמה עלה ליומיים או 500 ק"מ הראשון מביניהם: 2100 יורו. לא כולל דלק (עוד 170).

השתתפות עצמית במקרה של תאונה 10,000 יורו

פורסם

חוויה מרשימה, תודה על השיתוף!

בחישוב מהיר ולא מדויק צריכת הדלק יצאה משהו כמו 30L/100km?

איך הצליל והתחושות בכלל? יש הרגשה וירטואלית של רכבים מודרניים או שהצליחו לשמר את "הפראות" של הלמבורגיני הידניות והישנות?

נשמע גם כביזנס מאד טוב עם כאלה מחירים;)

אלפא, מעלה את הדופק

alfa 164 Super V6 96', alfa 33 1.7 I.E

alfasud Sprint QV ,alfa 159 JTDm

'Lincoln Navigator 5.4 V8, Volga GAZ-24 74

פורסם
חוויה מרשימה, תודה על השיתוף!

בחישוב מהיר ולא מדויק צריכת הדלק יצאה משהו כמו 30L/100km?

איך הצליל והתחושות בכלל? יש הרגשה וירטואלית של רכבים מודרניים או שהצליחו לשמר את "הפראות" של הלמבורגיני הידניות והישנות?

נשמע גם כביזנס מאד טוב עם כאלה מחירים;)

 

אני לא בטוח שהוא אוכל יותר מ ats-v שלי.

לא מכיר את הרכבים הישנים של פרארי ולמבורגיני אבל אני מזכיר שמדובר ברכב ללא עזרי נשימה (טורבו). הנפח הוא 5.2 ליטר ו V10.

הצליל ממכר!!

אם זה משתלם, למה לא תפתח? :-D

אני מזכיר לך שהרכב עולה בגרמניה כ 200 - 300 יורו. יש לא מעט סיכונים בעסק. זה עדיין נשמע לך משתלם?

פורסם

נו, הATS-V זאת גם לא בדיוק קקטוססולר:)

בתחושות התכוונתי יותר, האם היא "מחוספסת" או מתורבתת? יותר נכון להגיד, יש הרגשה שהיא רוצה להרוג אותך?:)

כמובן, כמו בכל עסק. אני לא מומחה גדול בתחום, אבל נראה לי שעסק כזה יכול להתקיים בהצלחה במקומות עם כמות תושבים גבוה, ועדיף שגם לא תהיה הגבלת מהירות. אחרת מה הטעם לשכור כזה רכב ולנהוג במהירות של 120 קמ"ש...

עוד נקודה מעניינת, כמה ימים בשנה הרכב מושכר?

כרגיל, רב הנסתר על הגלוי:)

אלפא, מעלה את הדופק

alfa 164 Super V6 96', alfa 33 1.7 I.E

alfasud Sprint QV ,alfa 159 JTDm

'Lincoln Navigator 5.4 V8, Volga GAZ-24 74

פורסם
לא יקרה, גבר. שאלתי לגבי מחיר ליום לבוגאטי סופר ספורט. ה 1200 כ"ס. אתה יושב? 20,000 יורו!!!

אני אדם אמיד אבל לא מולטי מיליונר לצערי.

רוצה שאני אכנס איתך חצי חצי?

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

פורסם
נו, הATS-V זאת גם לא בדיוק קקטוססולר:)

בתחושות התכוונתי יותר, האם היא "מחוספסת" או מתורבתת? יותר נכון להגיד, יש הרגשה שהיא רוצה להרוג אותך?:)

כמובן, כמו בכל עסק. אני לא מומחה גדול בתחום, אבל נראה לי שעסק כזה יכול להתקיים בהצלחה במקומות עם כמות תושבים גבוה, ועדיף שגם לא תהיה הגבלת מהירות. אחרת מה הטעם לשכור כזה רכב ולנהוג במהירות של 120 קמ"ש...

עוד נקודה מעניינת, כמה ימים בשנה הרכב מושכר?

כרגיל, רב הנסתר על הגלוי:)

 

אין ספק שיש לה את כל בקרות העזר כמו כל הרכבים החדשים אבל לפחות המנוע נשאר הישן והטוב. קשה מאוד להוציא אותה משלוותה, לשאלתך

לא מסכים לגבי מדינות עם הגבלת מהירות. הכיף העיקרי זה כבישים מפותלים וזה יש בהרבה מקומות כולל פה.


×
×
  • תוכן חדש...