Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3355 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה על השיתוף

 

"קימצנת" על אביזרי צילום :מצלמה חיצונית , מצלמה לצילום לוח המכשירים.

 

מקווה שתשפר זאת בנסיעות הבאות:-D

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
תודה על השיתוף.

 

נראה שהקטעים בהם נהגת מהנים גם ב-60 קמ"ש.

 

הצילום במצלמת ראש בעייתי, קשה להתרשם מהסביבה, אבל ברור לי שרציל לצלם את הדאשבורד. האם אין בעיה משפטית, שכן עד כמה שידוע לי השימוש במצלמת דרך אור בגרמניה, אוסטריה ושויצריה?

 

אין ספק שלחובבי נוף הדרך יפייפיה גם במהירויות איטיות.

מצלמת דרך אסורה בגרמניה. אם הייתי מציית לחוק הזה, איך הייתם מקבלים רשמים?

הלמבורגיני נמוך בצורה בילתי רגילה. יתרה מכך, הוא לא מתאים לאנשים גבוהים. אני 182 ס"מ והייתי קרוב מאוד לתקרה. בגלל זה קשה להתרשם מהסביבה. לא היתה לי דרך אחרת לצלם יותר טוב.

פורסם

טוב את קטע הנהיגה הכי טוב שהיה לי לא צילמתי sad03.gif. בעיקרון טעיתי בדרך ונכנסתי לכביש שכוח אל לכיוון אוסטריה. זה מה שנקרא טעות מצויינת icon_biggrin.gif .

יש עוד שלושה סרטונים. הראשון בדרך לקסלברג. שימו לב שלפני המנהרה אני פותח את הלונות למרות שהיה 10 מעלות (מה לא עושים בשביל חברים) אז לשים ווליום ולהנות:

 

זאת דרך קסלברג המפורסמת. גם אותה עשיתי עם חלונות למטה. האיזור הטכני ביותר מסומן עם קונוסים מה שגורם לתחושה קלסטרופובית משהו. בהחלה חשבתי שזה עבודות תיקון\שדרוג של הכביש:

 

זה קטע הנהיגה הכי מהיר שלי. רובו נע על איזור ה 230 קמ"ש. ב 1:45 מתחיל המיאוץ הכי מהיר שהגעתי אליו. הוא עורך כעשר שניות.


×
×
  • תוכן חדש...