Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3355 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אז נתחיל לטפטף לאט לאט סרטונים. קודם אתחיל בסרטון ה"מפורסם" של קבלת הרכב. התרגשות ראשונית :-D

 

אני כמובן לא מתנצל אבל שוב רוצה להזכיר שלא עברתי 65 אחוז ממה שהרכב יכול אז סליחה מראש icon_lol.gif . ביום הראשון מן הסתם הייתי צריך טיפה להתרגל לרכב והקצב היה בהתאם. כמו כן, כתבתי גם בשרשור מלפני חצי שנה שאני לא מכיר את הכבישים\חוקים\איפה משטרה יכולה לעמוד וכו'. אולי תוכלו לשים לב שכשעומד רכב בצד, הרבה פעמים אני מאט.

אז ביום הראשון יצאתי עם הרכב לכיוון קופשטיין שבאוסטריה. ככל שמתרחקים מהעיר לכיוון דרום השטח הופך ליותר ויותר הררי והכבישים הולכים ונהיים מפותלים. כבר בכביש הראשון בא מולי הדבר הזה (שימו לב בשניה השישית בסרטון):

 

משום מה בסרטים שהגו פרו מצלם הסאונד מאכזב מאוד. ממליץ מעכשיו לשים קצת ווליום כשצופים בסרטונים כדי שתוכלו לשמוע את המנוע המטורף ולא פחות את הפיצפוצים שהאגזוז מוציא.

 

בקטע הבא אופנוען מקומי רצה להראות לי את יכולותיו והוא אכן הצליח. דבר ראשון הוא היה נהג טוב מאוד ודבר שני, הוא מכיר את הכביש שזה יתרון גדול (עוד פעם תירוצים? נמאסתי!):

פורסם

ככל שהזמן עבר, הבטחון שלי עלה ויכולתי יותר ויותר להנות מהרכב. את שני הסרטונים הבאים צילמתי בקטע נהיגה ממש טוב. בחלק מקטעי הנהיגה הכביש היה ממש צר וגם עוברים הרבה דרך ישובים שבהם נסעתי כמו ילד טוב. כמו כן המצלמה לא היתה ממוקמת טוב על המצח. מתנצל על כך:

פורסם

שני סרטונים מאוטובאנים ביום הראשון. בסרטון הראשון כניסה לאוטובאן. ניתן לראות במראה השמאלי רולס רויס שנסע במסלול שמאל ולא הבין מה נפל עליו icon_lol.gif :

 

בסרטון השני ניתן לראות כמה האצות ביניים ולהתענג על הסאונד של המנוע (מדקה 1:28 יש האצה חביבה):

פורסם

אני חס וחלילה לא מחפש צומת לב או משהו אבל לא ראיתי תגובות אז אני תוהה אם להמשיך או שהתרשמתם מספיק?

זה בסדר גמור. תרגישו בנוח לענות שהספיק או אל תענו בכלל.

אני לא אעלב :-D

נהפוכו, זה לא מעט עבודה.

פורסם

איזה כיף!

הסאונד ממכר אפילו דרך הגופרו!

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

חוויה מדהימה.

רואים שנהגת באחריות, לפחות באוטובן נראה שאתה משתדל לא לעבר ב"יעף" ליד המכוניות בנתיב הצמוד אליך

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

פורסם
חוויה מדהימה.

רואים שנהגת באחריות, לפחות באוטובן נראה שאתה משתדל לא לעבר ב"יעף" ליד המכוניות בנתיב הצמוד אליך

 

ישראלי או לא ישראלי? אתה יודע כמה פעמים בישראל רכבים החליטו פתאום לעבור לי לנתיב השמאלי? שם אין דבר כזה אבל קשה לשנות הרגלים.

פורסם

אז נמשיך...

היום השני הדרמתי לאיזור קסלברג. יש הרבה סרטונים של הכביש ביוטיוב. אתחיל בסרטון נוף מרהיב שנתקלתי פתאום. כל פעם שהזזתי את הראש להביט שמאלה, המצלמה חטפה מכה מהרכב icon_lol.gif:

 

הכבישים הלכו והשתפרו עם הזמן. הנה עוד שני קטעים של נהיגה:

פורסם

תודה על השיתוף!

הסאונד של המצלמה לא משהו, בחלק מהמקרים הלמבורגיני נשמעת כמו מכונית על שלט.

לא כל כך הבנתי, הצלחת לסגור "סקאלה"?;)

איך הרכב מתנהג במהירויות גבוהות מ250?

אלפא, מעלה את הדופק

alfa 164 Super V6 96', alfa 33 1.7 I.E

alfasud Sprint QV ,alfa 159 JTDm

'Lincoln Navigator 5.4 V8, Volga GAZ-24 74

פורסם
תודה על השיתוף!

הסאונד של המצלמה לא משהו, בחלק מהמקרים הלמבורגיני נשמעת כמו מכונית על שלט.

אכן סאונד בעייתי. אני צופה בסרטונים כשהווליום על שלושת רבעי הסקאלה.

 

לא כל כך הבנתי, הצלחת לסגור "סקאלה"?;)

למה שלא תשמור קצת מתח להמשך? :lol:

 

איך הרכב מתנהג במהירויות גבוהות מ250?

יושב מודבק לכביש.

פורסם

תודה על השיתוף.

 

נראה שהקטעים בהם נהגת מהנים גם ב-60 קמ"ש.

 

הצילום במצלמת ראש בעייתי, קשה להתרשם מהסביבה, אבל ברור לי שרציל לצלם את הדאשבורד. האם אין בעיה משפטית, שכן עד כמה שידוע לי השימוש במצלמת דרך אור בגרמניה, אוסטריה ושויצריה?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 


×
×
  • תוכן חדש...