Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3358 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז לאחר דיון מועיל במיוחד

הוחלט להרחיב את התקציב ל30K ולהצטייד בסופר מיני, "למה סופר מיני ולא מיני אתה הרי סטונדט ? "

מאחר ואהיה היחיד במשפחה עם הרכב אקח את המשפחה לטיולים ואשמח לבגג' טוב ומקום מאחורה

 

ראש סדר עדיפויות : חסכוני ועלות אחזקה זולה (משמע אמין)

 

לאחר מחקר עשורי עמודים ביד 2 וקריאה בפורום אלו המתמודדות המאושרות :

 

I20 - התייעצות עם חבר בתחום הליסינג נאמר שמדובר ברכב חסכוני ואמין, מאובזר לא רע

פיאסטה - גם כן הומלץ עליה, אשמח לשמוע דעות וחוות דעת אישיות

פונטו גראנדה / איבו - הכי שקסית בעיניי , קראתי כאן לא מעט שמדובר בדגם מוצלח של פונטו. יש אחלה היצע של שמורות ולא יקרות (אני מניח שנסחרות במחרים כאלה כי אנשים חוששים מהסטיגמא של פיאט). היא מאובזרת לא רע בעלת מראה צעיר ויש אותה לא מעט בידני.

אז מניתי למה כן..., יש מישהו בקהל שלא מסכים או לא ממליץ ?

 

תודה מראש וחג שמח לכולם

פורסם

האופציות שהצעת לגמרי טובות,הייתי מוסיף גם את הקליאו שנמכרת במחירים זולים.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

היונדאי 1.4 לא נחשבת חסכונית היה לי ריו 1.4 עד לפני חודש אותו מנוע והיא לא חסכונית עושה 1/10

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

<Kia Rio LX 1.4 4DR automatic 2014 <SOLD

 

TOYOTA COROLLA SUN 2011 automatic

פורסם

היונדאי I20 אמינה מאוד(מבוססת על רכיבים ישנים ומוכחים) אבל מצד שני זה גם הבעיה שלה, הגיר המיושן שלה הופך אותה למאוד לא חסכונית ביחס לקטגוריה.

הייתי מוסיף לפונטו גם קליאו דור 3 תוכל למצוא אחת שמורה במחיר הזה.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם
האופציות שהצעת לגמרי טובות,הייתי מוסיף גם את הקליאו שנמכרת במחירים זולים.

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

יולאן איזה כבוד :) קראתי פה המון מהסיקורים שלך על הספייסטאר :lol:

תוכל להגיד על איזה שנתון של קליאו אתה מדבר ?

איך היא בפרמטרים שציינתי : אמינות ועלות טיפולים, חסכון בדלק

 

היונדאי I20 אמינה מאוד(מבוססת על רכיבים ישנים ומוכחים) אבל מצד שני זה גם הבעיה שלה, הגיר המיושן שלה הופך אותה למאוד לא חסכונית ביחס לקטגוריה.

הייתי מוסיף לפונטו גם קליאו דור 3 תוכל למצוא אחת שמורה במחיר הזה.

 

דור 3 איזה שנתון זה ?

 

אשמח לשמוע התייחסות לגבי הפונטו, מי שיודע מכיר או שמע מחבר

פורסם

תוכל לרכוש משנתון 2012 וכניראה לצאת עם עודף.

עדיתי עליה סיקור וידיאו מציע לקרוא ולהיסתכל.

הפונטו גם חיסכונית ומגיעה ברמות איבזור טובות כמו ה 150th.

חלפים לא יקרים אלא ממוצע.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

על הידנית לא יצאה לי לנסוע אלא על האוטומטית,בגדול הסופר מיני הידניות לא חזקוצ למעט הפאביה או האיביזה בעלי מנוע חזק יותר.

לםיאסטה איכופת חומרים עדיפה ו7 כריות אוויר,בשלב מסוים נמכרו גם עם מסך מולטמדיה.

סך הכול הרכב די נוח ולמי שיש אותו בפורום יוצר נוצר רושם שהם מרוצים.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אם מדברים על ידני , הפיאסטה בעלת מנוע חלש יחסית , אבזור בינוני , כנראה הכי מהנה לנהיגה מהרשימה שציינת והחסרון הגדול ביותר של הגרסה הידנית זה החוסר כוונון גובה למושב.

אם אוטומט יש שם את הכוונון גובה למושב אבל היא לא חסכונית , ה1.6 אוטומט לא מומלצת עקב גיר רובוטי בעייתי.

פורסם
דור 3 נמכרה עד 2012 - כמו שיש ליוליאן.

דור שלישי נמכרה בארץ עד 2013, כמעט במקביל לקליאו 4.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

מהרכבים שעלו כאן, לטעמי לפחות הקליאו היא אופציה טובה ואת הפיאסטה הייתי בודק, לי אישית התנוחת ישיבה פסלה את האוטו לך אולי לא).

אין לי ממש חיבה לרכבי יונדאי, למרות שתוכל למצוא בתקציב שלך אחת עם מנוע גדול והיא תעשה את העבודה.

בכללי אני לא חושב שיש איזה מכונית בעייתית בסגמנט הסופרמיני הידני בשנים האחרונות ופחות או יותר כולן יעשו את העבודה.

פורסם

מאוד קשה לי עם העיצוב הקופסתי של הסיריון עם כל היתרונות שיש לה

 

בדקתי את הקליאו, יש כמה מציאות אבל המבחר לא גדול אני מניח שהוא מצטמצם בעקבות התקציב

 

אם קליאו, אני מניח שיש הבדלים ברמות גימור או דגמים. יש דברים שצריך להזהר מהם, לשים אליהם לב ?

×
×
  • תוכן חדש...