Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3367 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב , מישהו יודע היכן ניתן לתקן את האיתות של המראה ,

שאני מאותת ימינה זה מהבהב מהר בתוך הרכב , האיתות בחוץ עובד רגיל , למעט האיתות במראה שהוא לא עובד .

בחברה כמובן דורשים סכום הזוי .

האל מישהו מכיר מקום ברמה גבוהה שיודע לטפל ברכב כזה ?

 

מרצדס ECLASS200 שנת 2010

פורסם

ניסית אצל חשמלאי רכב ? לא רואה סיבה מיוחדת להיכנס לחברה בתקלה כזו.

כתוב מהיכן אתה כדי לקבל המלצות.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
אותה בעייה הייתה אצלי (אותו רכב).

תנסה לתת "מכות" עם היד (כח סביר). אצלי זה פתר את הבעייה.

 

בהצלחה.

אתה צודק , גם אצלי זה היה מסתדר עם כמה מכות על המראה , אך לצערי לא עוד ...

פורסם
ניסית אצל חשמלאי רכב ? לא רואה סיבה מיוחדת להיכנס לחברה בתקלה כזו.

כתוב מהיכן אתה כדי לקבל המלצות.

 

דה רבה , גר ברמת גן , עובד באזור המסגר בתל אביב

פורסם

מהיכן אתה?

ברכב הקודם שלי היה לי מרצדס E CLASS 2001

גם היה לי בעיה עם הפנס איתות שעל המראה וכמה מכות קטנות עם היד והסתדר לאחר כחודש נשרפה המנורה והייתי צריך להחליף

בתכלס זה לא מסובך בכלל להחליף

אם אתה נמצא באיזור ראשון לציון אז תקפוץ למוסך "הסמל" של מרצדס

בהצלחה אחי.

My Car: Audi A6 C6 2.4 V6 2006

×
×
  • תוכן חדש...