Jump to content

מכירות

  • הודעות

    6
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של מכירות

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

0

מוניטין

  1. מה לברר? אני יודע שהם לא קיבלו דוח
  2. הרכבים לא קיבלו דוח וזה ראיה שהמקום הוא לא דרך כי אם הוא מדרכה ודאי שאסור לחנות ואם זה שול גם אסור לחנות
  3. אני חוזר המקום אסור למעבר הולכי רגל זה גם לא שול רשמית המקום אסור למעבר עקב סכנה של מפולת סלעים איך בדיוק אפשר להגדיר מקום כזה כ"דרך" כשאסור למעבר כלל
  4. שלום החניתי את הנגרר שלי ללא הרכב כמובן בשטח עפר בצמוד לכביש במקום שאסור למעבר הולכי רגל (יש תמרור שאסור המעבר עקב סכנה) חונים שם באופן קבוע אוטובוסים ומשאיות קבלתי שתי דוחות על חניית גרור ללא הרכב האם יש עילה לביטול שהמקום לא נחשב "דרך" מצורף קישור למקום https://www.google.com/maps/place/32°47'58.3"N+35°00'06.1"E/@32.7991582,35.0012452,18z/data=!3m1!1e3!4m4!3m3!8m2!3d32.799516!4d35.001689?hl=iw
  5. אני באמת החלפתי שלט ביום האחרון אבל חזרתי להשתמש בשלט הראשון לא הבנתי מה עכשיו אני אמור לעשות
  6. שלום יש לי סוברו B4 2008 מאתמול נדלקו לי כל האיתותים (4) ללא הפסקה כמובן שניסיתי ללחוץ על כפתור החירום וכן על האיתות זה רק עושה שהאיתות יהיה יותר מהיר דהיינו אם אני לוחץ על המשולש כל האיתותים יותר מהירים ואם אני מאותת לכיוון אחד אז השניים בצד האיתות מהר והשניים האחרים לאט חשוב לי להדגיש שהאיתות מתחיל ברגע שאני פותח עם השלט אפילו שעוד לא התנעתי ומתכבה רק בנעילה של הרכב עוד חשוב לי להדגיש שהתקנתי לפני שבועיים וו גרירה עם חיבור חשמלי כמובן ( הבעיה התחילה אתמול) האם זה קשור? האם יש למישהו השערה מהיכן התקלה או פתרון אשמח תודה רבה לכל המסייעים
×
×
  • תוכן חדש...