שלום החניתי את הנגרר שלי ללא הרכב כמובן בשטח עפר בצמוד לכביש במקום שאסור למעבר הולכי רגל (יש תמרור שאסור המעבר עקב סכנה) חונים שם באופן קבוע אוטובוסים ומשאיות קבלתי שתי דוחות על חניית גרור ללא הרכב
האם יש עילה לביטול שהמקום לא נחשב "דרך"
מצורף קישור למקום
https://www.google.com/maps/place/32°47'58.3"N+35°00'06.1"E/@32.7991582,35.0012452,18z/data=!3m1!1e3!4m4!3m3!8m2!3d32.799516!4d35.001689?hl=iw