Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3366 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, קיבלתי פסילת רישיון למשך 6 חודשים מבית המשפט לתעבורה תל אביב. שבוע לפני סוף הפסילה הייתי חייב לקחת את בני לבית החולים, נסעתי עם רכבי ותפס אותי שוטר. נשלח אלי כתב אישום וזימון לבית המשפט.



מאמר שקראתי גרם לי לדאוג עוד יותר, למה אני אמור לצפות? יש מצב שישללו לי את הרישיון לצמיתות?

תודה.

פורסם

לדעתי, ללא ספק מדובר בתיק שבו יש לערב עו"ד כי בנושא הזה בדיוק (לכאורה עבריין מועד שמזלזל בחוק ובבתי המשפט) בתי המשפט מאוד מחמירים.

 

נהגת בשלילה, על זה אין מה לערער, הדבר היחיד שאתה אמור לעשות הוא להציג טופס אישפוז של בנך בבית החולים, להסביר לשופט שאתה מודע היטב לחומרת מעשיך אבל היה מדובר בעניין של דחיפות רפואית בילתי ניתנת לדחיה (מקווה שטפסי בית החולים יאשרו את זה) ולצפות להבנתו ולרחמיו של השופט.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

עו"ד יותר מרצוי

 

שופט לא נחמד ישאל אותך אם שמעת על השירות שנותן מד"א?

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אנחנו חושבים דומה, בדיוק חשבתי על אותה סיטואציה של "למה לא הזמנת אמבולנס?"

 

אם יתחיל בלי ייצוג לגמגם שם במענה לשאלה, הלך עליו.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

ככה זה ששומעים את אותו המואזין

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

שלום, קיבלתי פסילת רישיון למשך 6 חודשים מבית המשפט לתעבורה תל אביב. שבוע לפני סוף הפסילה הייתי חייב לקחת את בני לבית החולים, נסעתי עם רכבי ותפס אותי שוטר. נשלח אלי כתב אישום וזימון לבית המשפט.



המאמר הזה שקראתי גרם לי לדאוג עוד יותר, למה אני אמור לצפות? יש מצב שישללו לי את הרישיון לצמיתות?

תודה.

למה לא הזמנת אמבולנס ?

פורסם

יכולים לשאול:

1.מדוע לא זימנת מד"א/איחוד הצלה.

2.מדוע לא נסעת במונית?

 

מה תשיב על כך?

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

התשובה מתחלקת ל-2 : החלק הטוב והחלק הרע.

ברשותך, נתחיל בבשורות הטובות : המאמר שצירפת איננו רלוונטי למקרה שלך.

והבשורות הרעות : על נהיגה בזמן פסילה, שופטים נוטים להטיל מאסר בפועל (אשר לעיתים מבוצע בעבודות שירות).

מאוד מומלץ לפנות לעו"ד.

פורסם

אני מכיר אישית מישהו שנהג בשלילה ועונשו היה שלילה לכל החיים. כשנדהמתי מחומרת העונש הוא סיפר לי שבאותו היום בו נשפט, אדם אחר קיבל על אותה העברה מאסר בפועל. אין לי מושג מה היו הנסיבות ואם הן דומות לשלך, אבל אני אישית לא הייתי לוקח סיכון ונעזר בשירותיו של עורך דין.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

קודם כל, רוץ לשלוח טופס טוטו/לוטו. (רוץ, אל תנהג). מה הסיכוי ששוטר יתפוס נהג פסול רישיון חצי שנה, בדיוק ביום ובשעה שנאלץ לקחת את בנו לבית החולים? לדעתי הסיכוי לזכות גדול יותר. משמעותית.

לדעתי ולדעתי בלבד, אין זו הפעם הראשונה שאתה נוהג בתקופת השלילה. אני משוכנע שנהגת למרות השלילה כשלכל סיטואציה, הכנת סיפור רקע. מעניין איזה סיפור הכנת, במקרה שיתפוס אותך שוטר כשאתה לבד - חמותך כורעת ללדת ואתה ממהר ליילד אותה?

ארז רונן

פורסם

עברת נבירה מאוד חמורה ותתכונן לשלם מחיר כבד מאוד.

 

תצטייד בעו"ד ורצוי אחד טוב.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לדעתי, ללא ספק מדובר בתיק שבו יש לערב עו"ד כי בנושא הזה בדיוק (לכאורה עבריין מועד שמזלזל בחוק ובבתי המשפט) בתי המשפט מאוד מחמירים.

 

נהגת בשלילה, על זה אין מה לערער, הדבר היחיד שאתה אמור לעשות הוא להציג טופס אישפוז של בנך בבית החולים, להסביר לשופט שאתה מודע היטב לחומרת מעשיך אבל היה מדובר בעניין של דחיפות רפואית בילתי ניתנת לדחיה (מקווה שטפסי בית החולים יאשרו את זה) ולצפות להבנתו ולרחמיו של השופט.

 

לדחיפות יש מד"א ועדיף שתירוץ זה לא יאמר כלל

פורסם

תראה, על הטענה "כבודו, התינוק היה במצוקה, נכנסתי לאוטו וטסתי למיון" אכן אפשר להגיד למה לא הזמנת מד"א (וגם על זה במקרים מסויימים יש מענה כמו לדוגמא [במקרה וכמובן רלוונטי] ישוב ספר מבודד שלוקח למד"א להגיע שעה או לחילופין, כן התקשר למד"א ואחרי שחיכה חצי שעה ומצבו של הבן התדרדר ואין אמבולנס, החליט לקחת את הילד למיון בעצמו בשל הדחיפות הרפואית.

 

אבל אני לא מדבר על זה, בהחלט ניתן להגיד לבית המשפט, "התינוק היה במצוקה פיזית בריאותית, כתוצאה מכך אני הייתי במצוקה נפשית גדולה מאוד, הפעלתי שיקול דעת גרוע, ייתכן וקיבלתי החלטה גרועה, אני מודה.

אני מבקש מבית המשפט להבין את הסיטואציה הקשה שהייתי בה ולגזור את גזר דיני לקולא".

 

אם הנאשם הוא גם שחקן תיאטרון חובב לא רק שיקבל עונש קל אלא גם יוריד דמעה לשופט ולבאי בית המשפט :lol:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

לו אני עם תינוק במצוקה לא עוצר לשוטר ואץ רץ לבית החולים

 

או דואג שהשוטר ייסע לפני עם סירנה כדי שיפלס לי את הדרך

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
תראה, על הטענה "כבודו, התינוק היה במצוקה, נכנסתי לאוטו וטסתי למיון" אכן אפשר להגיד למה לא הזמנת מד"א (וגם על זה במקרים מסויימים יש מענה כמו לדוגמא [במקרה וכמובן רלוונטי] ישוב ספר מבודד שלוקח למד"א להגיע שעה או לחילופין, כן התקשר למד"א ואחרי שחיכה חצי שעה ומצבו של הבן התדרדר ואין אמבולנס, החליט לקחת את הילד למיון בעצמו בשל הדחיפות הרפואית.

 

אבל אני לא מדבר על זה, בהחלט ניתן להגיד לבית המשפט, "התינוק היה במצוקה פיזית בריאותית, כתוצאה מכך אני הייתי במצוקה נפשית גדולה מאוד, הפעלתי שיקול דעת גרוע, ייתכן וקיבלתי החלטה גרועה, אני מודה.

אני מבקש מבית המשפט להבין את הסיטואציה הקשה שהייתי בה ולגזור את גזר דיני לקולא".

 

אם הנאשם הוא גם שחקן תיאטרון חובב לא רק שיקבל עונש קל אלא גם יוריד דמעה לשופט ולבאי בית המשפט :lol:

לא לשכוח - לשים כיפה

×
×
  • תוכן חדש...