Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3385 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הוא לא ביקש להימנע מתשלום אלא לקבל את הזכויות המעודפות של מגזרים שונים, מה נפלתם עליו?

 

Sent from my E6853 using Tapatalk

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם הוא לא זכאי לזכויות העודפות של אותו מגזר, בעת ביצוע ביקורת הרישיון לא יתן לו כלום.

הוא יאלץ לרכוש רישיון חדש ומלא.

פורסם

מישהו בודק משתמש ביתי?

ד"א - לפני שעה עשיתי סדר בתיקים, מצאתי את אחד הדיסקים של משרד החינוך ובפירוש כתוב "לשימוש ביתי". אבל זו מהדורה קודמת (לא זוכר מאיזו שנה).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

העניין הוא שפותח השירשור ביקש לרכוש תוכנה חוקית ומסודרת, ואז באו כל אותם האנשים שלא מבינים או "מבינים בקריצה" ומציעים לו אופציות שלחלוטין נוגדת את בקשתו הראשונה.

 

הבנאדם לא ביקש רק לשלם למישהו על רישיון, הוא ביקש לרכוש רישיון חוקי, וזה כולל קריאה והבנה של תנאי הרישיון (וזה מה שאתה קונה, רישיון, אז לא תבדוק מה אתה קונה?).

 

הוא לא ביקש לכסת"ח את עצמו, הוא ביקש רישיון חוקי.

 

או כמו שאומרים, "לא עושים חצי קומבינה".

פורסם

והתשובה היא שאין מבצעי הנחה, מכיון שאין תחליף טוב עבור כותבי העברית, וכן עבדתי עם אופן אופיס ועם השני שכרגע פרח שמו מזכרוני.

מיקרוסופט יודעת זאת ולכן אין לה שום אינטרנס להציע הטבות או מבצעי סוף עונה.

פורסם

שי. קראת את המשפט השני שלי?

איני בקי ברשיון של 2016 (יש לי 2013 לשימוש ביתי שקניתי במבצע של מקום העבודה), אבל ציינתי שלפחות על אחד הדיסקים שלי, שנרכש דרך חותם, כתוב בפירוש "לשימוש ביתי".

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
הצהרה

 

מסמך זה תקף לגבי מוצרי התוכנה של מיקרוסופט הכלולים ברשימה לעיל, שייקראו במסמך זה 'התוכנה'. אנו מעמידים לרשותך את התוכנה משום שמשרד החינוך רכש רישוי לתוכנה באמצעות הסדרMicrosoft School Subscription Enrollment החל מיום 1/4/2010. משרד החינוך מזמין בעבורך את זכות השימוש בתוכנה בביתך למטרות הקשורות בעבודה, במסגרת ובכפוף להסדר Microsoft School Subscription Enrollment. אינך מורשה להשתמש בתוכנה בביתך למטרות אישיות. אינך מחזיק בבעלות על הרישיון או על התקליטורים, אלא הנך מורשה להשתמש בתוכנה ובמדיה הנלווית בכפוף לתנאים ולהגבלות של הסכם הרישוי, וזאת במהלך תקופת הרישוי המתחילה ביום 1/4/2010 ומסתיימת ביום 31/3/2019. מיד עם תום תקופת הרישוי או מוקדם יותר, אם תסתיים העסקתך במשרד החינוך, תידרש להסיר את התוכנה מהמחשב הביתי שלך.

הנני מתחייב לקרוא את הסכמי הרישוי הנלווים לתוכנה ולנהוג לפיהם.

ברור לי שמיקרוסופט אינה מספקת תמיכה טכנית לגבי השימוש הביתי שאעשה בתוכנה.

ברור לי שמפרט המינימום להפעלת התוכנה הוא כמפורט בדף http://www.microsoft.com/products.

הנני מתחייב להסיר את התוכנה מהמחשב הביתי שלי מיד עם התרחשות הדברים הבאים (על פי המוקדם מביניהם: (א) תום תקופת הרישוי שצוינה לעיל, או (ב) סוף העסקתי במשרד החינוך ברור לי שאיני מורשה להשתמש בתוכנה למטרות אישיות. קראתי את האמור והנני מאשר את פרטי ההצהרה

 

שימוש ביתי ושימוש פרטי אילו 2 דברים שונים בתכלית, דבר שמכוסה בתנאי הרישיון.

 

הדגשתי את החלקים הרלוונטיים.

 

ופה קבור הכלב, "חוקי" זה לא להוציא כסף מהארנק ולשלם, חוקי זה לעמוד בתנאי הרישיון.

 

 

אדם ביקש "חוקי ומסודר", הצעות לחצי-קומבינות בקריצה, שמפרות את תנאי הרישיון, זה הפוך מחוקי ומסודר.

עריכה אחרונה על ידי saay222
פורסם

אם כך תנאי הרשיון השתנו. לא מפתיע.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
העניין הוא שפותח השירשור ביקש לרכוש תוכנה חוקית ומסודרת

 

לגמרי - לא רוצה לגנוב תוכנה (אפשר להסכים איתי ואפשר שלא), ולא רוצה להשתמש באופן שלא מתאים לתנאי השימוש, בסה"כ שאלתי אם מישהו מכיר דרך לקנות אופיס חוקי בהנחה - שאלה לגיטימית לדעתי.

 

ואגב - משום מה המחיר בארץ יקר:

בישראל: 300 ש"ח לשנה.

בארה"ב: 70 דולר (253 ש"ח).

באנגליה: 60 פאונד (270 ש"ח).

פורסם

ואם אתה עוסק מורשה לפחות אז תזדכה על המעמ ותגיע למחיר של בנצי

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
תוסיף את המע"מ למחיר של ארה"ב ותגיע ל 300.

 

שו מע"מ?

 

53 דולר באמאזון ויש לך קוד במייל, איפה בדיוק מע"מ נכנס במשוואה הזאת?

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

אם אתה קונה ממשווק ישראלי תשלם מעמ.

אם הבחור רוצה תוכנה חוקית למהדרין - גם זה חלק מהמשחק.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אבל אמאזון זה לא משווק ישראלי.

ויש פטור ממסים עד 75$.

והוא לא אמר שהוא רוצה להיות יותר קדוש מהאפיפיור בעיני רשות המסים.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

את התגובות בפורום רצוי לקרוא בקונטקסט בו הן ניתנו.

 

ואגב - משום מה המחיר בארץ יקר:

בישראל: 300 ש"ח לשנה.

בארה"ב: 70 דולר (253 ש"ח).

באנגליה: 60 פאונד (270 ש"ח).

 

תוסיף את המע"מ למחיר של ארה"ב ותגיע ל 300.

×
×
  • תוכן חדש...